Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men får man ikke kjøpt billet v/rimi butikken?

Det fikk man i hvertfall i fjor, og da satt jo Stabæk Supporterne på hele nedre VG.. Så det er vel ikke noe mere stress å kjøpe det der før kampen, eller tror dere det blir utsolgt så det er lurt å bestille?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk kjøpt rett før 7 i dag, så da blir det kamp til helgen!!

Er det nummererte billetter?

Ikke på vg bortetribune. på langsiden for bortelaget har de vel numrete seter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde nettet nå, men fikk "Beklager, ikke billettsalg på dette arrangementet enda."

Noen som har vært på Narvesen eller 7-Eleven Bekkestua og vet om man bare kan dra ned å kjøpe billett der?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde nettet nå, men fikk "Beklager, ikke billettsalg på dette arrangementet enda."

Noen som har vært på Narvesen eller 7-Eleven Bekkestua og vet om man bare kan dra ned å kjøpe billett der?

Det skal da gå an å bestille på nettet? Fikk det til da jeg fulgte linken gitt tidligere i denne tråden..:)

Ellers så funker det sikkert på Narvesen nå..fikk ihvertfall hentet dem der;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte to billetter til vg nedre på narvesen Bekkestua i sted.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mye knot med maskinen fikk jeg til slutt billett til VG nedre på Narvesen på Storsenteret, merket "Barn" til 130 pluss 20,- i avgift. Ingen billett som het "voksen".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, jeg fikk også skaffet meg billett på Narvesen på Bekkestua. og hun dama som satt i kassa, sa at vist at billettene hadde vært utsolgt en stund men at de plutselig hadde fått inn noen til..

Etter mye knot med maskinen fikk jeg til slutt billett til VG nedre på Narvesen på Storsenteret, merket "Barn" til 130 pluss 20,- i avgift. Ingen billett som het "voksen".

hehe, jeg har fått voksen billett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det elendige billettsystemet som har vært nede. Det funker nå. Alle sammen! Løp til Narvesen-Bekkestua og kjøp billetter på VG-nedre (bortesupportere), mens systemet fortsatt er oppe. Så slipper dere kø i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1235 ledige nå; betyr vel at foreløpig salg er på noe sånt som 250-300 billetter på VG Nedre.

Men til dem som satser på å kjøpe på Ullevaal (hvorfor gjør man egentlig det når man kjøpe dem på alle Narvesen og 7-11 i landet?) må man huske på at salget på Ullevaal går utrolig tregt.  Beregn gjerne en time ekstra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(hvorfor gjør man egentlig det når man kjøpe dem på alle Narvesen og 7-11 i landet?)

Fordi det hittil bare har vært kaos å kjøpe dem på alle Narvesen og 7-11 her i landet :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå ser det ikke ut til at billettene selges fra nettet lenger.. Må det forhåndsbestilles eller er det mulig å hente direkte fra en Narrvesen-kiosk? Helvete, nå kan ullevål-besøket mitt ryke :(

Endret av chelsea
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå ser det ikke ut til at billettene selges fra nettet lenger.. Må det forhåndsbestilles eller er det mulig å hente direkte fra en Narrvesen-kiosk? Helvete, nå kan ullevål-besøket mitt ryke :(

Regner da med at du kan hente de ut der, jeg har ikke kjøpt billetter enda, men håper da å kunne dra på kamp for det=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står vel lenger opp i tråden her at det må bestilles før man henter dem på Narvesen.

Det er vel bare å ringe en Narvesen kiosk så får man vel svar?

Noen som gidder ringe, og deretter dele svaret med resten av folket?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Billett til kampen mot Vålerengen
  • Opprett ny...