Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fornøyd til pause, men synes MMS har vært svakt, skjerpings!

Jeg synes Morten har vært grei. Kantene har derimot ikke vært særlig synlig. Med unntak av den målgivende pasningen fra Alan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde med IAO? Skadet igjen? Vil helst ha han med neste kamp

[Edit: Sorry, så at IAO var nede for telling, og Olsen ble byttet ut kort tid etter. Glemte at PFO også het Olsen. Altså ingen skade]

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig helt greit resultat selv om det var litt surt.

Alan spiller seg bra opp, ikke strålende, men bra. Det begynner å lukte godt gammelt Alan nivå :) PFO spiller en helt for jæ**** kamp og jeg håper for han sin del at han tar seg opp.

Somen og Tommy- Helt konge! Somen jobber og sliter og gjør en kjempe kamp og jobb, Tommy med lekkerbiskener og fin ro.

Veigar var like dårlig som mot Brann i 70 min, men de siste 20 satt heldigvis touchen og vendingene og jeg håper han fortsetter der han slapp. Daniel løper og løper og ikke noe å si på kampen hans.

Grei kamp, gutta varter med festspill mot RBK!

Endret av Andreas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veigar er en skygge av seg selv... (og da mener jeg ikke fysisk, for han ser tyngre ut enn i fjor)

Bør kanskje være på tide å vurdere andre spisser... hvertfall som innhoppere...

Surt å tape 2 poeng... Uten at det er veigar sin skyld... Vi sliter med klareringer ass...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våre hjerter banker for stabæk eller noe sånnt.. Ganske kul....

Stenvold er forresten sjef.. Fett at han er så sykt gira, og prøver å gire opp $$... Bra mann... og bra venstrebæk

Endret av ErikErik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alan var faktisk god idag. Luka han dro fra backposisjon er noe man aldri glemmer, fantastisk når han får det til, men samtidig krise hvis han hadde feilet. Ellers var Somen og Daniel gode. Veigar må slutte emd den forbanna skuespillingen, og tenke mer. Han virker jo helt dum utpå der. Og istedenfor å stikke på løp der det kunne blitt glimrende sjanser, sto han stille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo ekstremt spennende, men veldig synd vi ikke tar med tre poeng til Bærum!

Jeg snakket med Ingerbrigt Steen Jensen på vei ut fra stadion, og han var greit fornøyd og syntes det var veldig godt å få Daniel igang på målfronten. Jeg sa til han at han skulle si til Somen at han var fantastisk god idag, men han mente det kunne bli vanskelig, fordi de skjønte ikke noe av hverandre! Artig kar :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våre hjerter banker for stabæk eller noe sånnt.. Ganske kul....

Stenvold er forresten sjef.. Fett at han er så sykt gira, og prøver å gire opp $$... Bra mann... og bra venstrebæk

Helt enig! Stenvold var sammen Somen den beste utpå der.

Vårt banner sa "Våre Hjerter bnaker for Stabæk" med et annet banner med et stort blått hjerte med en sånn puls-måler-linje under. Så bra ut.

Men dagens banner går til Klanen med sin "Whatever you do, don't mention the war" banner. Festlig!

Ellers var det en match som forventet. Stillingskrig og defensivt fra begge lag. Synes vi har totalt kontroll i hele første, men mister litt trygghet i andre. Veigar skuffer, og det bekymrer litt. Daniel er på hugget, men får lite å jobbe med. Synes ellers det var greit med uavgjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra med ett poeng. Kampen var ikke akkurat stor underholdning, men det er ikke så farlig. Kjipt at vi får baklengs i en god periode, men 1-1 er et helt greit resultat uansett! Sentralt bak og på midten er det meget bra. Alan var også god til tider! Backene er veldig bra bakover. Vi slipper til litt fra siden, men det er noe vi vet kan skje med offensivt anlagte kanter. PFO og Veigar skuffer, selv om Veigar - som nevnt av andre her - kom seg etterhvert. De 2 i bedre form, og mange av halvsjansene vi skaper blir til store sjanser :rolleyes: Henning virker svært tent, og uten å markere seg veldig gjør han et godt innhopp. Keller får også godkjent.

Mye snakk om liten fart bakover hos RBK på fotballextra. Tror det målrike oppgjøret som ble annonsert mot Brann kommer mot dem!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag til banner mot LSK: "Når dro han?"
Hihi, brillefin idé.

Enig med folket i at Tom var god i går. En av våre beste spiller de to første kampene sett under ett. Tommy var også god, men for meg så det ut som at han må ta på seg en god del skyld for utligningen, eller rettere sagt det utrolig passive forsvarsarbeidet i forkant. Skuffende å se at de samme forsvarsfeilene som kostet oss utrolig mange mål i mot i fjor fortsatt henger igjen. Mye passivitet og rygging til tider.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mye rart ute å går i media. Nettavisen presterer å gi PFO en 3'er mens Somen får 4... PFO var utrolig dårlig i går, mens Somen var konge på midten. Jeg er redd Somen forsvinner fra norsk fotball i relativt raskt hvis han fortsetter fremgangen på sentral midtbane. Mannen har ett internasjonalt snitt.

Ellers er kamp med mye kjemping, når vi får det første målet burde det vært mulig å brukt Daniel enda mer mot litt tunge Enga stoppere. Veigar faller mye om dagen som tyder på en spiller som ikke er i form.

PFO burde ikke få start mot RBK. Nå har han hatt 2 utrolig svake kamper, og sammenligningen med Fabian i Hotel Cæsar begynner å bli mer og mer aktuell, ikke bare utseendemessig....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har tall på hvor mange vi var i går? Det må da være mange år siden vi var såpass godt representert på Ullevaal? Det hjalp nok litt at mange fra "hovis" satt ved siden av oss, men likevel et respektabelt antall mener nå jeg. Dog er det et godt stykke opp til klanen, i alle fall i antall. Det er helt sykt hvilket trøkk de har når de gidder!

Forøvrig er jeg ikke like imponert over den såkalte mini-klanen deres. Maken til gjeng er det lenge siden jeg har sett på en fotballbane! Jeg vil anslå at 4 av 10 som gikk forbi oss med flagg gav oss fingeren og slang flere bøtter med dritt. Dette mens voksne mennesker går ved siden av og bare ler! Det er faen ikke rart mange av disse ungene vokser opp til å bli både det ene og det andre. Gode forbilder har de ekstrem manko på i den delen av byen!

ÆSJ!!! Så ekkel den klubben er!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Veigar kan skjerpe seg litt. Han virket til de grader umotivert og ufokusert i går. Ikke var han noe særlig kompis med ballen, og han hadde store problemer med å hode seg på bena.

Jeg synes man kan ta ham av og gi eksempelvis Kamara litt real matching

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
vålerenga - Stabæk
  • Opprett ny...