Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skryt til Alan for kampen i går. Jeg var i likhet med mange andre skeptisk til å se han starte i går, men han beviser at han vil være i start 11'ern. Hvis det er noen som eventuelt skal vike for Henning neste kamp så dessverre, blir jeg nødt til å si PFO.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Veigar kan skjerpe seg litt. Han virket til de grader umotivert og ufokusert i går. Ikke var han noe særlig kompis med ballen, og han hadde store problemer med å hode seg på bena.

Jeg synes man kan ta ham av og gi eksempelvis Kamara litt real matching

Enig. Pall er ikke i form og ikke venn med ballen. Skulle selvsagt hatt en spiss til som er nærmere Daniel og Pall på sitt beste... Tenkte tanken på Ullevål i går - hvem har vi å sette inn? Markegår, Poljac og Ola.... Blir litt tynt. Og jeg tror at den eneste måten Pall kan bli like god som i fjor er å spille seg i form.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævlig bra den: Vi har råd til strømmen:P rimlig utdriting av Enga

Ja... lite ikke driti ut a.. egg ass..

Helt sykt driti ut.. :blink:

Pass deg. Om du bruker ironi for å beskrive hvor håpløse innlegg er, får du fort advarsler her på forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævlig bra den: Vi har råd til strømmen:P rimlig utdriting av Enga

Ja... lite ikke driti ut a.. egg ass..

Helt sykt driti ut.. :blink:

Pass deg. Om du bruker ironi for å beskrive hvor håpløse innlegg er, får du fort advarsler her på forumet.

Nå har ikke jeg lagt merke til at det deles ut advarsler for IRONI.  Da hadde nok jeg også hatt en del.  Utdriting av andre forumbrukere er derimot en ganske sikker måte å få advarsel på.  Utdriting av enga er bonuspoeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars, jeg tenker meg å dra på Allkopi for å forstørre og lage et fett bilde til stua, er det noen copyright eller noe slikt på Vaarstemning? Fotograf?

Det er et sinnsykt kult bilde. Jeg fikk det tilsendt fra Pjalle Nøtt. Tror det er en kompis av ham som har tatt det. Send ham gjerne en PM, men er det for stua så er det vel sikkert bare å go ahead!

vaar-stemning.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars, jeg tenker meg å dra på Allkopi for å forstørre og lage et fett bilde til stua, er det noen copyright eller noe slikt på Vaarstemning? Fotograf?

Hei igjen. Svaret fra min kompis

folk må gjerne kopiere det til stuebruk. Videre publisering kun etter

skriftlig avtale, send en mail til eirik@urke.com.

Eirik :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
vålerenga - Stabæk
  • Opprett ny...