$uperTerje 81 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Jeg syntes Keller hadde sitt friskeste innhopp på laaaaaang tid:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 IA ga vif fansen "fingeren": http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article79109.ece Dagbladets omtale av "saken": http://www.dagbladet.no/sport/2007/04/16/497879.html "De er Norges største supportergjeng og det er ekstra morsomt å hisse de litt opp og få de mot seg" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Et helvete å spille på Ullevaal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Vårstemning. Et fett bilde fra Ullevål (takker Lars) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Vårstemning. Et fett bilde fra Ullevål (takker Lars) Fett bilde! Ny skrivebordsbakgrunn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin_ 1 Del Skrevet 16. April 2007 (endret) Del Skrevet 16. April 2007 (endret) er det noen som har et bilde av tifoen sett forfra? Endret 16. April 2007 av Martin_ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Skryt til Alan for kampen i går. Jeg var i likhet med mange andre skeptisk til å se han starte i går, men han beviser at han vil være i start 11'ern. Hvis det er noen som eventuelt skal vike for Henning neste kamp så dessverre, blir jeg nødt til å si PFO. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 er det noen som har et bilde av tifoen sett forfra? http://www.budstikka.no/sec_bildeserier/article127232.ece Siste bilde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Si ifra hvis noen finner et bilde av Klanens "Whatever you do, don't mention the war". Det er takk til Klanen for støtten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin_ 1 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 er det noen som har et bilde av tifoen sett forfra? http://www.budstikka.no/sec_bildeserier/article127232.ece Siste bilde noen blider hvor hjerte også er med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 er det noen som har et bilde av tifoen sett forfra? http://www.budstikka.no/sec_bildeserier/article127232.ece Siste bilde Har bestilt bildet i 20x30 cm Nydelig vårstemning-bilde, noen fantastiske ansikter der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Jævlig bra den: Vi har råd til strømmen:P rimlig utdriting av Enga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Jeg synes Veigar kan skjerpe seg litt. Han virket til de grader umotivert og ufokusert i går. Ikke var han noe særlig kompis med ballen, og han hadde store problemer med å hode seg på bena. Jeg synes man kan ta ham av og gi eksempelvis Kamara litt real matching Enig. Pall er ikke i form og ikke venn med ballen. Skulle selvsagt hatt en spiss til som er nærmere Daniel og Pall på sitt beste... Tenkte tanken på Ullevål i går - hvem har vi å sette inn? Markegår, Poljac og Ola.... Blir litt tynt. Og jeg tror at den eneste måten Pall kan bli like god som i fjor er å spille seg i form. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 IA må forklare seg for NøFF: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle127287.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Jævlig bra den: Vi har råd til strømmen:P rimlig utdriting av Enga Ja... lite ikke driti ut a.. egg ass.. Helt sykt driti ut.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Jævlig bra den: Vi har råd til strømmen:P rimlig utdriting av Enga Ja... lite ikke driti ut a.. egg ass.. Helt sykt driti ut.. Pass deg. Om du bruker ironi for å beskrive hvor håpløse innlegg er, får du fort advarsler her på forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Pass deg. Om du bruker ironi for å beskrive hvor håpløse innlegg er, får du fort advarsler her på forumet. Du har jo blitt reneste lammet siste uken da navnebror! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Ironi...? hvor? Beklager ironi'en.. jeg måtte bare.. skal ikke gjentaes... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. April 2007 Del Skrevet 16. April 2007 Jævlig bra den: Vi har råd til strømmen:P rimlig utdriting av Enga Ja... lite ikke driti ut a.. egg ass.. Helt sykt driti ut.. Pass deg. Om du bruker ironi for å beskrive hvor håpløse innlegg er, får du fort advarsler her på forumet. Nå har ikke jeg lagt merke til at det deles ut advarsler for IRONI. Da hadde nok jeg også hatt en del. Utdriting av andre forumbrukere er derimot en ganske sikker måte å få advarsel på. Utdriting av enga er bonuspoeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 17. April 2007 Del Skrevet 17. April 2007 Ny "mediestragtegi" fra klubbben : http://www.nettavisen.no/ioslo/article970874.ece Bohinen vil ikke uttale seg om IAs oppførsel mens iNGO uttaler seg relativt positivt. I papirutgaven av Aftenposten i dag hevdes det at IA har innrømmet å å ha vist finger'n-.a Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 17. April 2007 Del Skrevet 17. April 2007 Lars, jeg tenker meg å dra på Allkopi for å forstørre og lage et fett bilde til stua, er det noen copyright eller noe slikt på Vaarstemning? Fotograf? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. April 2007 Del Skrevet 17. April 2007 Lars, jeg tenker meg å dra på Allkopi for å forstørre og lage et fett bilde til stua, er det noen copyright eller noe slikt på Vaarstemning? Fotograf? Det er et sinnsykt kult bilde. Jeg fikk det tilsendt fra Pjalle Nøtt. Tror det er en kompis av ham som har tatt det. Send ham gjerne en PM, men er det for stua så er det vel sikkert bare å go ahead! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 17. April 2007 Del Skrevet 17. April 2007 Dette er et såpass i overkant bra bilde at det MÅ være tilgjengelig for allmenheten. Et blinkskudd helt klart utover det vanlige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 Jeg sjekker med min kompis. han heter Eirik Helland Urke og jobber i start.no og jobber litt som Freelance fotograf for Dagbladet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 18. April 2007 Del Skrevet 18. April 2007 Lars, jeg tenker meg å dra på Allkopi for å forstørre og lage et fett bilde til stua, er det noen copyright eller noe slikt på Vaarstemning? Fotograf? Hei igjen. Svaret fra min kompis folk må gjerne kopiere det til stuebruk. Videre publisering kun etterskriftlig avtale, send en mail til eirik@urke.com. Eirik :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå