solli 0 Del Skrevet 12. April 2007 (endret) Del Skrevet 12. April 2007 (endret) Bildene fra Stabæk-Brann er lastet opp. norpixel.com Edit: rettet på lenken. Endret 12. April 2007 av gsk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 12. April 2007 Del Skrevet 12. April 2007 Som ifjor, takk for flotte bilder, selv om resultatet var surt så er det fortsatt flott å "gjenoppleve" kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 12. April 2007 Del Skrevet 12. April 2007 Deilig å se at vi har blitt mange flere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 12. April 2007 Del Skrevet 12. April 2007 Som ifjor, takk for flotte bilder, selv om resultatet var surt så er det fortsatt flott å "gjenoppleve" kampen. Takk for det, og takk for at du rettet linken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 12. April 2007 Del Skrevet 12. April 2007 Mye flotte bilder nok en gang, og det er helt klart at Staatribunen er velfylt. Artig serie på Nannskogs reaksjon på handsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 15. April 2007 (endret) Del Skrevet 15. April 2007 (endret) Bilder fra kampen vif-Stabæk er lastet opp Endret 15. April 2007 av solli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 15. April 2007 Del Skrevet 15. April 2007 supert solli. takker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 15. April 2007 Del Skrevet 15. April 2007 takk, takk, takk! så fine bilder!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 15. April 2007 Del Skrevet 15. April 2007 Flotte bilder Solli, men for min egen del hadde jeg digga et par oversiktsbilder som viser hvor mange vi er Hvor vi får med så mange som mulig på bildet liksom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 22. April 2007 Del Skrevet 22. April 2007 Bilder fra Stabæk-Rbk er lastet opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 22. April 2007 (endret) Del Skrevet 22. April 2007 (endret) Bilder fra Stabæk-Rbk er lastet opp Flotte bilder! Har mange av dem i min rullerende skrivebordsbakgrunn Laga den her: http://www.freeimagehost.eu/image/c81f42275445 Endret 22. April 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 22. April 2007 Del Skrevet 22. April 2007 MAnge kule bilder... (DE HUNDRE FØRSTE) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 22. April 2007 Del Skrevet 22. April 2007 MAnge kule bilder... (DE HUNDRE FØRSTE) Takk for det. bare i dag, i løpet av 10 timer har det vært over 20.000 views på Stabæk-rbk galleriet.... takk til alle som er innom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 22. April 2007 Del Skrevet 22. April 2007 takk thomas, uten de fine bildene du tar hver gang stabaek spiller hadde det vaert ganske graatt og kjedelig her i tyskland! (menbare 21 dager til min neste tur til norge ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 20. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 20. Mai 2007 (endret) Bilder fra Stabæk-odd er lastet opp, bedre sent enn aldri ;-) www.norpixel.com Endret 20. Mai 2007 av solli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 20. Mai 2007 Del Skrevet 20. Mai 2007 Bilder fra Stabæk-odd er lastet opp, bedre sent enn aldri ;-) www.norpixel.com Nydelige bilder som alltid! Og gratulerer med dagen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 20. Mai 2007 Del Skrevet 20. Mai 2007 Bilder fra Stabæk-odd er lastet opp, bedre sent enn aldri ;-) www.norpixel.com Nydelige bilder som alltid! Og gratulerer med dagen! ;-) takk skal du ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 20. Mai 2007 Del Skrevet 20. Mai 2007 så fine bilder! tusen takk, thomas! og gratulerer med dagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 21. Mai 2007 Del Skrevet 21. Mai 2007 Bilder Åssiden - Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 21. Mai 2007 Del Skrevet 21. Mai 2007 Hvem er han dusten med blusset? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. Mai 2007 Del Skrevet 21. Mai 2007 takk caz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Mai 2007 Del Skrevet 22. Mai 2007 Hvem er han dusten med blusset? Samme fyren som holdt på å knerte øye til Alberta. Med gnist fra blusset. Men det gikk heldigvis bra. Det er kanskje en grunn til at bluss er forbudt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. Mai 2007 Del Skrevet 22. Mai 2007 Ja, at de som bestemmer ikke har peiling på supporterkultur..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 22. Mai 2007 Del Skrevet 22. Mai 2007 Hvem er han dusten med blusset? Samme fyren som holdt på å knerte øye til Alberta. Med gnist fra blusset. Men det gikk heldigvis bra. Det er kanskje en grunn til at bluss er forbudt? Bluss er den feteste TIFO'en synes nå jeg. Så lenge ingen mister øynene selvsagt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 22. Mai 2007 Del Skrevet 22. Mai 2007 Ja, at de som bestemmer ikke har peiling på supporterkultur..... ...og heller ikke bryr seg da de setter liv, helse og matrielle verdier høyere enn noen supportere som trenger tekniske hjelpemidler for å lage stemning rundt en kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 22. Mai 2007 Del Skrevet 22. Mai 2007 Hvem er han dusten med blusset? Samme fyren som holdt på å knerte øye til Alberta. Med gnist fra blusset. Men det gikk heldigvis bra. Det er kanskje en grunn til at bluss er forbudt? Urutinert Albert, man har da solbriller på kamp evt. vernebriller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 22. Mai 2007 Del Skrevet 22. Mai 2007 Spontanblussing er fett! Det fordrer bare at man har med seg bluss til enhver anledning, og det er kanskje ikke så fett...? Røykbomber er det feteste, helt klart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 22. Mai 2007 Del Skrevet 22. Mai 2007 Hvem er han dusten med blusset? Samme fyren som holdt på å knerte øye til Alberta. Med gnist fra blusset. Men det gikk heldigvis bra. Det er kanskje en grunn til at bluss er forbudt? Urutinert Albert, man har da solbriller på kamp evt. vernebriller. det hjelper ikke! jeg har briller på (ser ingenting ute ;-) og fikk noe røyk/gnist i det venstre øyet mitt - det tok en laaang 1. omgang før jeg klarte og se igjen. det gjorde vondt, tårene rant ned, og jeg hadde smerter i flere timer. (det skjedde under en av stabæks hjemmekamper i forfjor, og jeg kommer aldri til å glemme det) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. Mai 2007 Del Skrevet 22. Mai 2007 Blussing trenger faktisk ikke medføre alvorlige skader, det gjelder bare å bruke hodet litt, så er det ingen ting å bekymre seg for... Må si meg enig med potter, spontanblussing er fett, men røgbomber er nok hakket fetere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Det var utrolig vondt å få det i øyet! Skjønte at noe skjedde bak meg, så snudde meg for å se, mener selv at det ikke er så veldig "å ikke bruke hodet". Slet med å få det ut av øye, og øye var irritert i et par dager etterpå. Misforstå meg ikke, bluss er utrolig fett, og håper vi har det på mange kamper framover. Men det er bare noe så utrolig vondt å få det i øyet. Ps: Takk Posse, for hjelp med å få tak i vann, så jeg fikk skyllt øye Ps2: SLUTT å kalle meg Alberta!!! Endret 23. Mai 2007 av Anna Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå