Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Helt ærlig så hadde jeg like mye bruk for vannet selv, etter 2x45 i solsteika, og i tillegg etter en lang kveld på Mezzo. Men fint at jeg husket å spare litt til øyet ditt :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå skal NFF granske kampen på grunn av ham, gitt.

Det værste er at noen må ha sladret til NFF om denne blussingen, fordi det finnes ikke kampobservatører i cupens første runder...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå skal NFF granske kampen på grunn av ham, gitt.

Det værste er at noen må ha sladret til NFF om denne blussingen, fordi det finnes ikke kampobservatører i cupens første runder...

En av dommerne kanskje? De lager en rapport etter kampen som sendes til NFF, og det ville vel ikke være unaturlig om foretredelser som dette nevnes der. Jeg tviler på at noen Stabæk eller Åssiden supportere har meldt i fra, da skal man irritere seg litt over snittet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av dommerne kanskje? De lager en rapport etter kampen som sendes til NFF, og det ville vel ikke være unaturlig om foretredelser som dette nevnes der. Jeg tviler på at noen Stabæk eller Åssiden supportere har meldt i fra, da skal man irritere seg litt over snittet.

Merkelig at de ikke er konsekvente. Det ble nemlig avfyrt bluss på flere kamper enn de som NFF omtaler i artikkelen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bilder 2007
  • Opprett ny...