Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet det er litt tidlig med en 'kamptråd' når vi har en kamp først, men så tenkte jeg det er jo bare er en uke igjen til bartene kommer, og så følte jeg meg i det kreative hjørnet. Kampskrivebordsbakgrunn - det var et langt og fint ord. :)

Jeg må innrømme først som sist at jeg ikke husker hvor jeg stjal bildet i bakgrunnen fra og hvem jeg i så fall skal takke for å ha kunnet tatt det, derfor: Jeg vet du er der ute og jeg mistenker at du er blå så jeg håper jeg herved er tilgitt:

rostblalyx0.th.jpg

For de som absolutt må vite de dumme tingene, kua er en innleid skuespiller og en nær venn. Ingen ble skadet under opptakene og ingen supportereffekter gikk tapt. Vi hevet til og med kjøpet av trønder skjerfet og fikk penger igjen, og ja gresset er like kunstig som på Fornebu.

Jeg skal prøve å lage en slik bakgrunn til hver kamp, vel i hvert fall når jeg får en ide og har tid.

For de som er like selvopptatt av meg som meg selv så finnes det også en 'driver med blå magi' utenomkampskrivebordsbakgrunn:

blaaalienpd8.th.jpg

Nei disse kommer ikke i flere størrelses formater, vel med mindre Daniel og/eller Veigar scorer 3 mål mot engen i morgen da. Da blir det både boller og brus på alle som vil ha.

Så var det denne hjemmekampen mot det gullbelagte godstoget fra nord da. Jeg er vel ikke noen utpreket fotball analytiker. Jeg vet når jeg skal skrike på dommeren, bue på motstanderen, heie på de blå, samt det å danse foran engen kollegene på jobben når Olsen er friskmeldt, men der stopper vel også den taktiske ekspertisen. Jeg antar at noen der ute har noen tanker hvordan dette trollet fra nord kan nedkjempes, del dine tanker her. Jeg er uansett sikker på seier. Gå på banen med enklest mulig taktikk: skår flere mål enn de.

Forresten har SS.no et eget forum? Det er mulig dette innlegget hadde passet bedre i det satyriske hjørnet, men vi har vel kanskje alle et lite blått glimt i øyet? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal blåse på toppen men den debatten rundt LB, DN og VPG går jeg forbi med stillhet, men det er ikke dermed nedskrevet og opplest at jeg skyr vinden. Nei langt der ifra. Jeg elsker en frisk bris en vakker lørdags morgen. 7 dager igjen og vår vind har løyet. Er stormen nå på vei til Lerkendal?

"Frustrert Tettey blåste ut"

http://fotball.bt.no/eliteserien/article78995.ece B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Velter vi gullkua?
  • Opprett ny...