Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På tide å gjøre seg klar for neste kamp, mot norges seriemester hjemme på Nadderud!

Regner med at Janne stiller med samme første 11'er som mot Brann og VIF, kanskje han lar Henning få sjansen fra start?

Synes at vi har alt å vinne i denne kampen, og RBK har nok ganske god selvtillit etter innhentingen deres mot Tromsø.

-----------------------Jon------------------------

-------MMS-------IAO-------Mike------Tom-----

---PFO/Henning---Tommy---Somen---Alan---

-----------Veigar----------Daniel---------------

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ser ingen grunn til å forandre startoppstilling enda, skjønt enkelte bør nok kanskje få føle at plassen er langt ifra sikker. Jeg ser gjerne at Henning og Bjørnar får mer spilletid.

Rosenborg har etter sigende litt tempoproblemer i forsvaret så Daniel putter to og vi vinner vi 2-1. Veigar er nær årets første nettekjenning med et godt frisparkforsøk helt på tampen. Sluttminuttene blir for øvrig svært nervepirrende da Rosenborg presser på for utlikning. Heldigvis så har vi til forandring litt flaks denne gang, samt vi har SuperJon, og den kombinasjonen sikrer 3 blaa poeng. :lol:

Avslutningsvis så vil jeg forøvrig bare minne om min Stabæk-RBK 'kamptråd' opprettet på Lørdag:

http://www.stabaek.net/forum/index.php?showtopic=4016

Jeg lagde den kanskje litt for tidlig?

Vel vel jeg får la den synke, bare pass på å stopp innom og last ned skrivebordsbakgrunnen som jeg laget spesielt for denne kampen. ;)

Helt til slutt siden jeg kom inn på det med bakgrunner så kan jeg vel legge til en til...? Tromsø, og ikke minst spissene til Tromsø, imponerte stort mot Rosenborg så derfor sendte 'vi' spillerne nordover for å lære deres hemmelighet for å lykkes mot bartene. Dessverre så 'finnes' det som 'kjent' isbjørner der oppe så det ble med løpetreningen:

stb07sa1.th.jpg

Til informasjon: Denne skulle egentlig ligge på is til vi møter Tromsø, men det er jo så lenge til så jeg slipper den nå som en ordinær bakgrunn. Jeg skal lage en generell skrivebordsbakgrunns-tråd (uten kamper) i "Blaa" seksjonen i nær framtid. Jeg vil bare lage noen flere bakgrunner først. Beklager at jeg roter til kamptråden slik. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I will be in Sweden when the game is on...

Do you know if I can watch the game on TV there???

Do the swedish people get the norwegien tippeligaen?

Maybe in a sports bar?

I doubt it. Even though Sweden is right next door I seriously doubt if Norwegian football is high on their priority list. At that time, Saturday 1900, a sports bar will most likely choose to screen games from Italy or Spain over anything Norwegian.

Now...maybe you can't watch it in a sports bar, but how about an internet bar? They have that over there too right? I'm not sure about the costs involved this season, but I think you can buy a "game ticket" at around 99 NKr and watch the game online. Go to this address for more information: http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=250

I don't know how much Norwegian you can read, but given the fact that you made it through our front door and are here at this forum I assume you know some, however if you still have problems understanding the instructions don't hesitate to ask either me via a personal message or just ask anyone in this thread. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er historisk tidlig: Nadderud utsolgt!!!

Kult men kjipt, jeg venter gjester og de fikk plutselig lyst til og bli med på kamp. Vi trenger ny stadion nå!  :lol:

Du er meget kreativ! Bra med folk som deg. Stå på!

Takker. :D

Jeg har to til klare. En som er 'generell' og en til bortekampen mot Start. Den kan sikkert brukes til hjemmekampen også, men det er jo så lenge til at jeg kanskje rekker å lage enda flere innen den tid. Når det gjelder kreativitet... Vel det er mulig men selv vil jeg vel heller kanskje beskrive meg selv som en med litt for mye ledig tid, det låter liksom litt bedre enn en som ikke har noe liv.  :lol::rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thank you for the info...I actually always watch the games in tv2 webtv when I am in Iceland.

I will try to find a way to watch the game in Sweden...I guess I will just bring my laptop with me and hook it up and watch it online.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thank you for the info...I actually always watch the games in tv2 webtv when I am in Iceland.

I will try to find a way to watch the game in Sweden...I guess I will just bring my laptop with me and hook it up and watch it online.

Good to hear. ÉG hafa a tilfinning þessi a viss Íslenska leikmaður vilja opinn hans takmark reikningur svo þú gera ekki vilja til ungfrú this leikur.

Okay I'll be the first to admit it right away: Icelandic is not my language so I hope I did not insult anyone there.  :unsure::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mix-tribunen selges vell ikke før på kampdag.

Tenkte å kjøpe meg der...

I Klokke-Svingen er det bare bortesupportere?

Eller noen Stabæk også?

Noen mulighet for å stå sammen med Stabæk Support?

Har lyst til å bli medlem + syngende-stående-sesongkort, men det er vell for sent :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller noen Stabæk også?

Har lyst til å bli medlem + syngende-stående-sesongkort, men det er vell for sent :(

Vi kommer med mer info når vi vet mer om en evt utvidelse av vårt felt, etter RBK-kampen en gang. Beklager at det ikke er plass akkurat for øyeblikket. Men hold ut, så skal nok dette ordne seg. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å kjøpe denne kampen på tv uten å kjøpe fullt abonnement ?

Hvis nei: hvorledes er kvaliteten på webtv sendingene nå? Når jeg prøvde for et par år siden var det bare en fargeklatt som løp mot en grønn bakgrunn..

Edit: jeg fant svaret selv .. en fordel å lete litt før man skriver ;)

Endret av sauen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å kjøpe denne kampen på tv uten å kjøpe fullt abonnement ?

Hvis nei: hvorledes er kvaliteten på webtv sendingene nå? Når jeg prøvde for et par år siden var det bare en fargeklatt som løp mot en grønn bakgrunn..

Edit: jeg fant svaret selv .. en fordel å lete litt før man skriver ;)

Er merleøig nok ofte slik ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thanks for the information. I am very happy to hear that the TV2 web package works from other countries.

I have to go away on tour for a couple of months soon so I will miss out on being at the games. I have bought the TV2 package so I can see all the games on web TV while I'm away. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller noen Stabæk også?

Vi kommer med mer info når vi vet mer om en evt utvidelse av vårt felt, etter RBK-kampen en gang. Beklager at det ikke er plass akkurat for øyeblikket. Men hold ut, så skal nok dette ordne seg. :)

Så bra... Håper det går bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vi får igang PFO og Veigar.....

Veigar hadde gla'touchen inne på trening i dag hvertfall.. Han tok imot en langpasning som nærmest satt på foten hans som borrelås i det han vendte 180 grader og sendte Belsvik i pølseboden :lol:

PFO så uinteressert og daff ut i mine øyne. Ellers er det tydelig at Morten og Tom har stor selvtillit om dagen, de var hvertfall veldig gode på dagens trening. Nystuen var heller ikke gæ'ærn..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vi får igang PFO og Veigar.....

Veigar hadde gla'touchen inne på trening i dag hvertfall.. Han tok imot en langpasning som nærmest satt på foten hans som borrelås i det han vendte 180 grader og sendte Belsvik i pølseboden :lol:

PFO så uinteressert og daff ut i mine øyne. Ellers er det tydelig at Morten og Tom har stor selvtillit om dagen, de var hvertfall veldig gode på dagens trening. Nystuen var heller ikke gæ'ærn..

Håper han tas av tidligere enn i de siste kampene, hvis han er like slapp i morgen. Henning trenger kamper...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka om kampen:

Stabæk stiller trolig med dette laget: Jon Knudsen - Morten M. Skjønsberg, Pontus Segerström, Mike Kjølø, Tom Stenvoll – Petter Furuseth Olsen, Somen A. Tchoyi, Alanzinho – Daniel Nannskog, Veigar Páll Gunnarsson.

Personlig tror jeg vi har større sjans på poeng om vi stiller med 11 mann...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende vi ønsker å ta hensyn til at Rosenborg stiller med Roar Strand sentralt...

Det er en gavepakke til motstanderen dersom de fortsetter å benytte han sentralt bare for å få plass til han på laget. En midtbanetreer bestående av Strand i den sentrale rollen og spirrevippen Skjelbred ved siden av skremmer vel ingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende vi ønsker å ta hensyn til at Rosenborg stiller med Roar Strand sentralt...

Det er en gavepakke til motstanderen dersom de fortsetter å benytte han sentralt bare for å få plass til han på laget. En midtbanetreer bestående av Strand i den sentrale rollen og spirrevippen Skjelbred ved siden av skremmer vel ingen.

Sapara derimot er noe å passe seg for...!

Overaskende like om hvordan vi egentlig skal stoppe dem i denne artikklen!

Endret av Torqman
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Rosenborg (Kamptråd)
  • Opprett ny...