loudness 301 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Er helt med, hører kampen på nrksport.no og er med på alle ropene til Stabæk Support! Jeg får ikke høre på nrksport fordi jeg er i utlandet! Alle de andre kanalene går greit. Hva er det for noe tull 'a? Da er vi to ... fikk beskjed om at det var noe med rettigheter eller noe sånt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 (endret) Del Skrevet 21. April 2007 (endret) NEI! Må ikke bytte ut IAO Nå satser vi alle penga på Pontus Er helt med, hører kampen på nrksport.no og er med på alle ropene til Stabæk Support! Jeg får ikke høre på nrksport fordi jeg er i utlandet! Alle de andre kanalene går greit. Hva er det for noe tull 'a? Da er vi to ... fikk beskjed om at det var noe med rettigheter eller noe sånt... Glad jeg får høre!!! Endret 21. April 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Alan skadet!!! Å nei!!! HJELP! Han som er SÅ god! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 21. April 2007 (endret) Del Skrevet 21. April 2007 (endret) STRAFFE! Nanne blir tatt! EDIT: Nanne må bytte. Dommeren hjelper Nannskog .. ser ikke bra ut. Forhåpentligvis bare en krampe.. kan være strekk i leggen.. MÅL! Gunnarson! Endret 21. April 2007 av sauen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Han er oppe men halter! STRAFFE TIL STABÆK!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 (endret) Del Skrevet 21. April 2007 (endret) MÅÅÅL!!! Edit: Synd Nanne måtte bytte! Han ble ikke byttet ut, men han vil!!! Men nå ble han bytta! Endret 21. April 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Kom igjen gutt, hold dette nå!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Håper ikke Nanne er så skadet at han ikke kan spille mot Start!!! Det hadde vært KRISE! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Blås av da!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 5 min tillegg er jo helt grotesk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 (endret) Del Skrevet 21. April 2007 (endret) 5 min. tillegg er skummelt! Edit: Bra RBK ikke fikk Straffe nå altså!!! Endret 21. April 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 (endret) Del Skrevet 21. April 2007 (endret) Mange gule til RBK nå Edit: Alan spiller som en GUD! Score på Fri nå... Neida Edit2: Nå stikker RBK-supporterne !!! Alan fortjener et mål! Endret 21. April 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 (endret) Del Skrevet 21. April 2007 (endret) VI VANT!!! JIPPI! Edit: Det var vellfortjent! Kult med 2xVeigar!!! Endret 21. April 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Herregud så deilig!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 (endret) Del Skrevet 21. April 2007 (endret) Herregud så deilig!!! Ja, den smakte godt! Beste kampen hvor jeg ikke er på stadion!!! Full fest her i stua!!! STABÆK OPPE PÅ 5. PLASS! Men detter nok nedover igjen i morgen! Endret 21. April 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Er helt med, hører kampen på nrksport.no og er med på alle ropene til Stabæk Support! Jeg får ikke høre på nrksport fordi jeg er i utlandet! Alle de andre kanalene går greit. Hva er det for noe tull 'a? Da er vi to ... fikk beskjed om at det var noe med rettigheter eller noe sånt... Prøv www.aerosol.no neste gang :-) Nrk sender ikke sin sportskanal til utenlandske IP-adresser, men det finnes jo heldigvis utveier. Desverre så jeg ikke deres poster før nå! :-( Men det gikk jo bra likevel :-) Grattis alle sammen, både i inn- og utland!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Prøv www.aerosol.no neste gang :-) Nrk sender ikke sin sportskanal til utenlandske IP-adresser, men det finnes jo heldigvis utveier.Desverre så jeg ikke deres poster før nå! :-( Men det gikk jo bra likevel :-) Grattis alle sammen, både i inn- og utland!!! Takk! Takk! Takk! Da har jeg lagret aersol! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Er helt med, hører kampen på nrksport.no og er med på alle ropene til Stabæk Support! Jeg får ikke høre på nrksport fordi jeg er i utlandet! Alle de andre kanalene går greit. Hva er det for noe tull 'a? Da er vi to ... fikk beskjed om at det var noe med rettigheter eller noe sånt... Prøv www.aerosol.no neste gang :-) Nrk sender ikke sin sportskanal til utenlandske IP-adresser, men det finnes jo heldigvis utveier. Desverre så jeg ikke deres poster før nå! :-( Men det gikk jo bra likevel :-) Grattis alle sammen, både i inn- og utland!!! Ja, dette var kjempe gøy altså! Nå ble jeg glad! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Siterer NRK-kommentator: "Mens RBK-folket går hjem triste, og med 0 poeng, kan Stabæk-supporterne dra hjem og nyte en lang og fin lørdagskveld nå som de begynner å bevege seg vekk fra tribunen" Kjempe bra sagt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Er helt med, hører kampen på nrksport.no og er med på alle ropene til Stabæk Support! Jeg får ikke høre på nrksport fordi jeg er i utlandet! Alle de andre kanalene går greit. Hva er det for noe tull 'a? Da er vi to ... fikk beskjed om at det var noe med rettigheter eller noe sånt... Prøv www.aerosol.no neste gang :-) Nrk sender ikke sin sportskanal til utenlandske IP-adresser, men det finnes jo heldigvis utveier. Desverre så jeg ikke deres poster før nå! :-( Men det gikk jo bra likevel :-) Grattis alle sammen, både i inn- og utland!!! takker da vet jeg det til neste gang, bedre å høre det på radio en å sitte å trykke som bestatt på F5 knappen... nå skal det drekkas her nede, masse rævbk folk å mobbe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Er helt med, hører kampen på nrksport.no og er med på alle ropene til Stabæk Support! Jeg får ikke høre på nrksport fordi jeg er i utlandet! Alle de andre kanalene går greit. Hva er det for noe tull 'a? Da er vi to ... fikk beskjed om at det var noe med rettigheter eller noe sånt... Prøv www.aerosol.no neste gang :-) Nrk sender ikke sin sportskanal til utenlandske IP-adresser, men det finnes jo heldigvis utveier. Desverre så jeg ikke deres poster før nå! :-( Men det gikk jo bra likevel :-) Grattis alle sammen, både i inn- og utland!!! takker da vet jeg det til neste gang, bedre å høre det på radio en å sitte å trykke som bestatt på F5 knappen... nå skal det drekkas her nede, masse rævbk folk å mobbe hehe... Kult! Men hvor er du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Orgasmisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 (endret) Del Skrevet 21. April 2007 (endret) Orgasmisk Var du der? Hjemme alt? Edit: Samma med deg Flexi Knut... Endret 21. April 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Herlig kommentar av Miika Koppinen på tv nå; "Det er surt. Men det er helt fortjent at de vinner. Og fotball.....det kan ikke vi spille." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Herlig kommentar av Miika Koppinen på tv nå;"Det er surt. Men det er helt fortjent at de vinner. Og fotball.....det kan ikke vi spille." Sa han seriøst det? Hvilken kanal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Er helt med, hører kampen på nrksport.no og er med på alle ropene til Stabæk Support! Jeg får ikke høre på nrksport fordi jeg er i utlandet! Alle de andre kanalene går greit. Hva er det for noe tull 'a? Da er vi to ... fikk beskjed om at det var noe med rettigheter eller noe sånt... Prøv www.aerosol.no neste gang :-) Nrk sender ikke sin sportskanal til utenlandske IP-adresser, men det finnes jo heldigvis utveier. Desverre så jeg ikke deres poster før nå! :-( Men det gikk jo bra likevel :-) Grattis alle sammen, både i inn- og utland!!! takker da vet jeg det til neste gang, bedre å høre det på radio en å sitte å trykke som bestatt på F5 knappen... nå skal det drekkas her nede, masse rævbk folk å mobbe hehe... Kult! Men hvor er du? Er i Alfaz jeg, ligger i Spania Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Herlig kommentar av Miika Koppinen på tv nå;"Det er surt. Men det er helt fortjent at de vinner. Og fotball.....det kan ikke vi spille." Sa han seriøst det? Hvilken kanal? TV2 Sport. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 Er helt med, hører kampen på nrksport.no og er med på alle ropene til Stabæk Support! Jeg får ikke høre på nrksport fordi jeg er i utlandet! Alle de andre kanalene går greit. Hva er det for noe tull 'a? Da er vi to ... fikk beskjed om at det var noe med rettigheter eller noe sånt... Prøv www.aerosol.no neste gang :-) Nrk sender ikke sin sportskanal til utenlandske IP-adresser, men det finnes jo heldigvis utveier. Desverre så jeg ikke deres poster før nå! :-( Men det gikk jo bra likevel :-) Grattis alle sammen, både i inn- og utland!!! takker da vet jeg det til neste gang, bedre å høre det på radio en å sitte å trykke som bestatt på F5 knappen... nå skal det drekkas her nede, masse rævbk folk å mobbe hehe... Kult! Men hvor er du? Er i Alfaz jeg, ligger i Spania Å ja, digg i Spania. Men hvorfor er det så mange RævBK folk der nede? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 21. April 2007 Del Skrevet 21. April 2007 [masse rævbk folk å mobbe Jepp! Det er noe av den store gleden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå