Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 Tenker bare på Mandalskameratene, når jeg hører om det "blide" sørlandet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 Tenker bare på Mandalskameratene, når jeg hører om det "blide" sørlandet. Ja for DE gir jo gode minner om kvalitetsfotball og sympatiske spillere...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
doffen 0 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 Vil ikke tro Start har en veldig fordel med banedekket, tvert imot. Start har alltid vært kjent for å spille teknisk, være finspillende, føre ballen langs bakken og med mye kortpasninger, og spesielt mot Viking slet småtassene våre fryktelig med fysiske og store siddiser. Under Bjørnebye har vi også en mer ballbesittende stil, slik at laget er avhengig av å få en god bane for å få spille til å gli. I Tom Nordlie-tiden kunne et slikt banedekke vært en fordel for oss - men absolutt ikke nå. Jeg håper vi får en gangs skyld får se en match hvor teknikken avgjør, kontra fysikken. Det er en sjeldenhet i Norsk Toppfotball, men både Stabæk (Jonsson) og Start (tradisjon og Bjørnebye) er kjent for å prioritere en litt mer "totalfotball" og en mer internasjonal filosofi, og dermed kan det bli en artig match på Sør Arena. Uansett må vi ta forbehold at det kan bli vanskelig, HVIS ikke gressteppet har blitt mye bedre. Hvordan er skadesituasjonen i Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 Annan spiller ikke. Hvordan har han vært så langt? Svekker dette Start? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 Annan spiller ikke. Hvordan har han vært så langt? Svekker dette Start? Han har stått i kø for å komme inn på "Skravleland" og møte "onkel Kofi". Det utgjør neppe den helt store forskjellen om han spiller eller ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 Hvordan er skadesituasjonen i Stabæk? Sørlendingen vår, Olsen, har slitt litt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
doffen 0 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 Annan spiller ikke. Hvordan har han vært så langt? Svekker dette Start? Hvis han hadde vært i samme form som han var før sesongen, hadde det vært en enorm svekkelse. Da viste han store ting og var alt over Starts beste gjennom hele vinteren. Han har uansett slitt i kampene og med det fysiske spillet som spilles her til lands (sikkert også litt på ga sykdommen hans), så ut fra det han har vist til nå i tippeligaen, vil det ikke bli et veldig stort tap. Bjarte Lunde Aarsheim, som har gjort tre innhopp og som vil ta plassen til Anthony mot Stabæk, har vært bedre og vist en ro med ball ikke Annan har gjort. Hadde ikke vært overraskende om Batty hadde spilt uansett om Annan hadde vært frisk eller ikke.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 Det er en sjeldenhet i Norsk Toppfotball, men både Stabæk (Jonsson) og Start (tradisjon og Bjørnebye) er kjent for å prioritere en litt mer "totalfotball" og en mer internasjonal filosofi, og dermed kan det bli en artig match på Sør Arena. Uansett må vi ta forbehold at det kan bli vanskelig, HVIS ikke gressteppet har blitt mye bedre.Uff, "totalfotball" og "catenaccio" trodde jeg hørte fortiden til? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 Tenker bare på Mandalskameratene, når jeg hører om det "blide" sørlandet. Husker bare han derre JonasB, han var hvertfall ikke særlig sympatisk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 25. April 2007 Del Skrevet 25. April 2007 Hadde en drøm (før Rosenborg kampen) om at vi hadde 7 poeng og lå rundt 4 plass. Med andre ord tilsier det at vi vinner borte mot start.Det er jo greit om man er sanndrømt i blant Ellers slenger jeg meg med på at Keller bør inn for PFO. Resten uforandret. Muligens er PFO bedre på sitt beste men da må han skjerpe innstillingen, det gjør han ikke om han vet at han har klippekort på førstelaget. For å være der må man PRESTERE! Helt enig. PFO er en veldig god spiller, kanskje bedre enn Keller når han er i form, men han må spille bra for å komme seg inn på laget. Vi har et sterkt lag og hvis han skal få spilletid fra start må han prestere bedre enn han har gjort så langt i år. Har en feeling at deet blir blaa seier i Kristiansand neste runde. Laget begynner å finne hverandre nå og spille bedre sammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 26. April 2007 Del Skrevet 26. April 2007 Intervju med janne http://www.tips.as/default.asp?menu=6&id=1041 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 26. April 2007 Del Skrevet 26. April 2007 Det er fortsatt ledige plasser på bussen. Ring turtelefonen og meld deg på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 27. April 2007 (endret) Del Skrevet 27. April 2007 (endret) Det er fortsatt ledige plasser på bussen. Ring turtelefonen og meld deg på! Det er nesten 30 påmeldte Blant dem er GSK, Albert, Svensken, Slum, Joffen, Hr. Smith med tur. Dette er hyggelig folk, bli med. Ring morgenfrisk styremedlem i $$ på 464 88 600. Endret 27. April 2007 av gsk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. April 2007 (endret) Del Skrevet 27. April 2007 (endret) Det er fortsatt ledige plasser på bussen. Ring turtelefonen og meld deg på! Nå skal GSK, Albert, Svensken, Slum, Joffen, Hr. Smith er med tur. Dette er hyggelig folk, bli med. Ring morgenfrisk styremedlem i $$ på 464 88 600. Jeg har så lyst så lyst Når er bussen tilbake i Oslo? Endret 27. April 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. April 2007 (endret) Del Skrevet 27. April 2007 (endret) 01:00 ja. Hmm. Endret 27. April 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 27. April 2007 (endret) Del Skrevet 27. April 2007 (endret) Litt info ang turen. Bussen går fra bekkestua 9.30. Den stopper i sandvika for å plukke opp folk under E18 (nedenfor rådhuset) 9.45. (send meg en pm hvis du skal være med herfra) Det blir også et stopp ved asker. På Hagaløkka busstopp 150 meter før shell utfra Asker.(hvis noen skal være med herfra send meg en pm) Da er det bare å ringe å melde seg på! jeg sitter ved telefonen og venter! Endret 27. April 2007 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 27. April 2007 (endret) Del Skrevet 27. April 2007 (endret) I Kristiansand kommer vi til å stoppe på Kick (pub/restaurant) som ligger i Dronningsgate 8. (de under 18 får komme inn hvis de snakker med meg når vi kommer dit. Jeg går rundt med Normann på ryggen) Koselig om dere som drar på egenhånd kommer innom en tur. Endret 27. April 2007 av svensken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. April 2007 Del Skrevet 27. April 2007 I Kristiansand kommer vi til å stoppe på Kick (pub/restaurant) som ligger i Dronningsgate 8. (de under 18 får komme inn hvis de snakker med meg når vi kommer dit. Jeg går rundt med Normann på ryggen)Koselig om dere som drar på egenhånd kommer innom en tur. Holder de åpent i bakhagen? Litt av moroa er jo å sitte ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 27. April 2007 Del Skrevet 27. April 2007 I Kristiansand kommer vi til å stoppe på Kick (pub/restaurant) som ligger i Dronningsgate 8. (de under 18 får komme inn hvis de snakker med meg når vi kommer dit. Jeg går rundt med Normann på ryggen)Koselig om dere som drar på egenhånd kommer innom en tur. Holder de åpent i bakhagen? Litt av moroa er jo å sitte ute. Åpner på lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 27. April 2007 Del Skrevet 27. April 2007 sannsynlig lagoppstilling i følge budstikka: Jon Knudsen - Morten Morisbak Skjønsberg, Inge André Olsen, Mike Kjølø, Tom Stenvoll - Petter Furuseth Olsen, Somen A. Tchoyi, Tommy Stenersen, Alanzinho - Daniel Nannskog, Veigar Pall Gunnarsson. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 27. April 2007 Del Skrevet 27. April 2007 Om gresset i Kristiansand; http://www.ikstart.no/tv_default.aspx?m=257&amid=479565 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. April 2007 Del Skrevet 27. April 2007 Mange som reiser utenom bussen, dvs fly/bil etc? Regner med jeg er i Kristiansand i 13-tiden og stikker da muligens rett på Kick. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Strømstad klar til kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Når Start-forsvaret møter Daniel Nannskog får de virkelig testet om offside-taktikken fungerer. (Aftenposten) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Kjøper vi billetter på stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Kjøper vi billetter på stadion? På staddan ja, gode plasser, men de dyreste i eliten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Kjøper vi billetter på stadion? På staddan ja, gode plasser, men de dyreste i eliten. var det 220kr? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækj 1 Del Skrevet 28. April 2007 Del Skrevet 28. April 2007 Faen.. Håper så sinnsykt at Stabæk eier Start i morgen. Trenger noe å glede meg over nå som Leeds rykket ned.. Trist dag.. Bare Stabæk kan gjøre meg glad når. Alltid- Uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Kunne se ut som Somen ble hvilt på trening igår, ellers var vel alle på plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 TV2 melder at Bjørnar spiller i stedet for Tom, og Keller er inne for Furuseth Olsen. Keller var vel kanskje ventet, men noen som vet noe om Tom? Han må jo ikke sone for gule kort ennå, eller? Ingen av de to står oppført blant reservene heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå