Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bjørnar har faktisk vært den beste i forsvarsfireren i førsteomgangen. IA har vært tragisk (3), ikke stort bedre av Mike (4), Morten har vært lite involvert (5), Bjørnar har gjort sine saker OK (6).

Der tar du feil, Bjørnar var dårligst.

Dessuten er ikke din karakterskala så veldig offisiell.. Eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FAEN ASS! Dette var omtrent verre enn å tape!!!!

Vi tapte 2 poeng i dag pga. juniorfeil i begge ender. Blir aldri noe topplag før slike matcher vinnes.

Latterlig å være saklig nå. Dette er bare uflaks, vi har denne kampen fra A-Ø.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tapte 2 poeng i dag pga. juniorfeil i begge ender. Blir aldri noe topplag før slike matcher vinnes.

whatever...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Severin Suveren hadde også "uflaks". Kan gå med på at det er uflaks at Kellers skudd går i tverrliggeren, men totalt sett er det udyktighet at vi ikke klarer å skåre på de sjansene i 2.omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke kampen, så jeg måtte finne meg i live-opdateringa til VG og Fotball-ekstra. Synes det virket rart at Nanne gikk ut til fordel for Nystuen, men at han var såå dårlig var jek ikke forberedt på. Uansett, når det var lagt til 5 minutter, så hjelper det ikke å klage heller. Jævlig surt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det er forbannet irriterende, men når vi gjør såpass mange personlige feil i begge ender av banen som vi gjør i fad, så ender det ofte opp med at man får seg en smekk på fingeren.

Dessverre...

Det gjør dog ikke nederlaget mintre surt... Særlig når man spiller mot et Start som fremstår akkurat som det bunnlaget vi spådde før sesongstart. Faen!

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inni helvete!

Pokker heller. Er det mulig og få ett mål mot seg 5 minutter på overtid??? Det burde ikke være mulig!

Ruin my evening! Big time!!

Vi har oss selv å takke når vi ikke scorer på drøssevis av store sjanser. Å ikke greie å avgjøre kamper som dette kjennetegner vanligvis bunnlag. Håper ikke dette blir en trend....

Er kritisk til byttene. Hauger inn for Alan når vi leder borte er greit nok. Å bytte ut både Nannskog og Keller forstår jeg ikke noe av. I hvert fall ikke når man ikke har noe bedre å sette inn enn Nystuen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inni helvete!

Pokker heller. Er det mulig og få ett mål mot seg 5 minutter på overtid??? Det burde ikke være mulig!

Ruin my evening! Big time!!

Vi har oss selv å takke når vi ikke scorer på drøssevis av store sjanser. Å ikke greie å avgjøre kamper som dette kjennetegner vanligvis bunnlag. Håper ikke dette blir en trend....

Er kritisk til byttene. Hauger inn for Alan når vi leder borte er greit nok. Å bytte ut både Nannskog og Keller forstår jeg ikke noe av. I hvert fall ikke når man ikke har noe bedre å sette inn enn Nystuen.

Helt enig. Har litt samme følelse som mot Brann i fjor. :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig. Har litt samme følelse som mot Brann i fjor. :(

Lite fornuftige bytter bidro nok til at vi mistet denne seieren. Jeg stusset da Daniel måtte ut for PFO. Jeg var jeg sikker på at han var skadet eller hadde krampe. Å bytte PFO mot Keller hadde vært mer naturlig. Enda mer skeptisk ble jeg da Nystuen i tillegg kommer inn for Keller - et merkelig bytte i den situasjonen. Ikke minst når dette gjør at vi bruker opp kvoten, og dermed ikke har noe å sette inn i sluttminuttene når Kjølø blir skadet.

Men vi taper kampen først og fremst på dårlig effektivitet. Det er symtomatisk å måtte avgi poeng i kamper hvor man brenner så mange sjanser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På den positive siden har vi fem poeng etter fire kamper mot lag som av de fleste i utgangspunktet forventes å ligge fra midten av tabellen og oppover når sesongen er over, til tross for at vi hatt marginene mer mot enn med oss. Tenk hva vi kan få til når vi får flyt og marginene på vår side.

Men dette her var et ran uansett hvordan man vrir og vender på det. Utrolig skuffende at vi ikke klarer å avgjøre kampen når vi har så store muligheter til å få 0-2-scoringen.

En annen ting er byttene som blir gjort, som var taktiske feil alle som én. Å sette inn Henning er greit nok og han gjorde et ålreit innhopp, men å gjøre det på bekostning av Alan, vår beste kontringsspiller som hadde massevis av rom og tid hele kampen igjennom og neppe ville fått noe mindre av det dersom vi hadde fortsatt på samme måte, det mener jeg er en taktisk blunder. Syns det er vanskelig å si hvem som skulle gått ut i stedet, men jeg faller ned på Veigar, og legge Alan i en fri rolle.

At Petter og Espen byttes inn virker å være utelukkende for å gi dem litt spilletid og bruke opp alle tre byttene, med forbehold om at Daniel eller Christian hadde signalisert at de måtte ut. Hvorfor skal vi absolutt benytte oss av alle tre byttene når vi leder 0-1 på bortebane? Et lag blir sjelden bedre av å gjøre tre endringer, tvert imot.

Jeg kan ikke se noen logikk å endre så mye på spillet og laget vårt så lenge vi åpenbart har full kontroll og Start virker uten evne til å sette oss under særlig press. Hvorfor skal vi plutselig være så kyniske og derigjennom forære dem muligheten til å sette inn det presset de ikke makter å få til på egenhånd? Det er omtrent det samme som når hockeylag tar ut målvakten for å jage utligning... Skal vi være kyniske på banen, må de være kyniske på benken óg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke uvanlig at vi sliter med å få det til å løsne i starten av sesongen. La oss håpe at dette blir bedre etterhvert. Men dette var uansett ufattelig surt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det "tapet" her er så surt at det gjør vondt langt inn i sjelen.

Helt enig i at byttene virket merkelig. Vi tok ut de 2 beste kontringsspillerne våre som medførte at Start kunne kaste opp enda flere spillere. Hva Nystuen skulle inn for er for meg helt ubegripelig. Han holder ikke mål, ferdig med det!

Som det har blitt sagt her tidligere så mister vi 2 poeng fordi vi ikke klarer å drepe kampen selv med gedigene muligheter til å gjøre det. Men når vi gjør det må vi faen meg lære oss å beskytte den ledelsen vi faktisk hadde. Hvorfor slutter vi å spille fotball de siste 10 minuttene? Vi mister jo ballen hele tiden og taper plutselig samtlige dueller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Start - Stabæk
  • Opprett ny...