Håvard 3 327 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Nystulen inn kan forsvares med et ønske om å ha bedre luftstyrke på dødballer imot, som var det eneste Start skapte noe på. PFO inn kan forsvares med friske bein i kontringsfasen, da en uthvilt PFO nok er like rask som en sliten Nanne. Seieren glipper pga det samme som ga tap i Stavanger i fjor. De fant ut at de skulle sparke ned en av våre solide midtstoppere for å skape litt forvirring, noe de desverre lykkes med. Forseelsen fra Doffen var i og for seg uskyldig nok, han vil prøve å score, men treffer Mike i kneet. Skaden så ikke alvorlig ut, men smell mot kneet pleier å være vondt i hvertfall i noen dager. Får håpe han kommer seg så raskt at han blir med i neste kamp mot Sandefjord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frankbt 0 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Som Start-supporter så er det ikke vanskelig å se at vi hadde griseflaks i dag. Vi burde tapt med minst 3 mål, men av og til så er fotballen utrolig urettferdig. Som dere, så er vi utrolig skuffet over det patetiske underlaget som er lagt på Sør Arena. Det mener alle, og med landets dyreste billetter så hagler kritikken mot Start-ledelsen! Vi håper nå at hele gresset blir byttet ut, for jeg ser ingen mulighet for at det vil bli noen bedring i den nærmeste framtid. Når det er sagt så behersket Stabæk underlaget klart best og det var skummelt hver gang deres fryktede angrepsduo hadde ballen. I dag hadde Rune Nilsen en meget god kamp, samtidig som Stabæk sløste bort den ene store sjansen etter den andre. Nei, vi var heldige i dag. Håper dere kommer til å ligge i toppen framover. Dere er absolutt morsomme å se på, og jeg har mye mer sansen for dere enn både Rosenborg, Lillestrøm eller Brann. Lykke til videre, og velkommen tilbake neste år - og da på et forhåpentligvis spillbart underlag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 FAEN! vi viser hvertfall at vi er et mye bedre lag enn Start, men synes det blir feil å ta ut Alan, når han skaper sjanse etter sjanse mot et Start vi lot komme tilbake i kampen. MEN SNAKK OM MAKS UFLAKS!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Nystueeen!! er det egentlig MULIG å Bomme der og Hva skjedde med Somen i denne kampen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yeah 0 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Som Start-supporter så er det ikke vanskelig å se at vi hadde griseflaks i dag. Vi burde tapt med minst 3 mål, men av og til så er fotballen utrolig urettferdig. Som dere, så er vi utrolig skuffet over det patetiske underlaget som er lagt på Sør Arena. Det mener alle, og med landets dyreste billetter så hagler kritikken mot Start-ledelsen! Vi håper nå at hele gresset blir byttet ut, for jeg ser ingen mulighet for at det vil bli noen bedring i den nærmeste framtid. Når det er sagt så behersket Stabæk underlaget klart best og det var skummelt hver gang deres fryktede angrepsduo hadde ballen. I dag hadde Rune Nilsen en meget god kamp, samtidig som Stabæk sløste bort den ene store sjansen etter den andre. Nei, vi var heldige i dag. Håper dere kommer til å ligge i toppen framover. Dere er absolutt morsomme å se på, og jeg har mye mer sansen for dere enn både Rosenborg, Lillestrøm eller Brann. Lykke til videre, og velkommen tilbake neste år - og da på et forhåpentligvis spillbart underlag! Takk takk og helt enig med deg, synes vi fortjente de 3 poengene. Håper dere får ordnet opp med gressmatta, en så fin stadion skulle hatt bedre matte:) Vel, vi får legge skuffelsen bak oss nå og satse på 3 poeng hjemme mot Sandefjord...Har en god følelse på den kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Nystulen inn kan forsvares med et ønske om å ha bedre luftstyrke på dødballer imot, som var det eneste Start skapte noe på. PFO inn kan forsvares med friske bein i kontringsfasen, da en uthvilt PFO nok er like rask som en sliten Nanne. Seieren glipper pga det samme som ga tap i Stavanger i fjor. De fant ut at de skulle sparke ned en av våre solide midtstoppere for å skape litt forvirring, noe de desverre lykkes med. Forseelsen fra Doffen var i og for seg uskyldig nok, han vil prøve å score, men treffer Mike i kneet. Skaden så ikke alvorlig ut, men smell mot kneet pleier å være vondt i hvertfall i noen dager. Får håpe han kommer seg så raskt at han blir med i neste kamp mot Sandefjord. Dette blir å "forstå i hjel" byttene. Det er sjelden klokt å forandre på et lag som fungerer, før man er nødt. Selv om det evt. finnes noe som kan forsvare hvert enkelt bytte isolert sett, fremstår dette likevel samlet som en taktisk blunder. Det er for øvrig ikke første gang vi gir fra oss poeng på en slik måte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Er det bare jeg som etter og ha sett skuddet til Keller for 10000 gang mener Veigar IKKE er i offside der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Er det bare jeg som etter og ha sett skuddet til Keller for 10000 gang mener Veigar IKKE er i offside der? Vi er i hvertfall 2. Dette blir å "forstå i hjel" byttene. Kanskje det, men det er veldig lett å være etterpåklok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. April 2007 (endret) Del Skrevet 29. April 2007 (endret) BALLE! Dette var vondt! Jeg vet ikke hvem jeg er mest sint på. Hmmm. Jeg tror jeg velger dommeren, med ondskap i blodet og djevelen som læremester. Endret 29. April 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Er det bare jeg som etter og ha sett skuddet til Keller for 10000 gang mener Veigar IKKE er i offside der? Jeg har sett det ja. Han er onside, dessverre, og for å si det slik så var akkurat det kirsebæret på toppen av en tilsynelatende innbydende bløtkake, som dessverre etter å ha smakt på den viste seg å ha gått ut på datoen en gang i forrige århundre. Altså en opplevelse som bare gjør deg dårlig og som du helst vil glemme straks. Balle er dagens ord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Stønn, etter å ha sett kampen igjen er det utrolig at vi ikke vinner med minst 3 mål... Hvordan Somen og Espen kan bomme der er umulig å forstå. Veigar er ikke offside heller, selvsagt. Balle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Er det bare jeg som etter og ha sett skuddet til Keller for 10000 gang mener Veigar IKKE er i offside der? Jeg har sett det ja. Han er onside, dessverre, og for å si det slik så var akkurat det kirsebæret på toppen av en tilsynelatende innbydende bløtkake, som dessverre etter å ha smakt på den viste seg å ha gått ut på datoen en gang i forrige århundre. Altså en opplevelse som bare gjør deg dårlig og som du helst vil glemme straks. Balle er dagens ord. Ifølge Budstikka var derimot offsiden helt korrekt: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle128743.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 hvem bør starte av Christian og Petter mot Sandefjord? Jeg synes Christian gjorde en veldig god kamp i dag, men samtidig tror jeg kanskje Petter vil komme bedre til sin rett mot Sandefjord... hmm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 hvem bør starte av Christian og Petter mot Sandefjord? Jeg synes Christian gjorde en veldig god kamp i dag, men samtidig tror jeg kanskje Petter vil komme bedre til sin rett mot Sandefjord... hmm Jeg har lagt merke til hvordan Christian alltid er førstemann med å jubler når det er scoring og at han ofte løper bort og gir klapp på skuldern når noen trenger det. Virker som gutten har veldig bra moral og det er noe man aldri får nok av i et lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 "Åsså blir det forsynemeg en skåring til Start". Ikke bare faen, men når man har Unni Anisdal på øret blir opplevelsen enda værre. Balle!! Nå skal dagen få gå litt, så skal jeg kanskje ta mot til meg og se på høydepunktene på nettet. Orker ikke ennå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 Hei Hei alle sammen. Vi har nå silt mot Brann hjemme, VIF borte , RBK hjemme og Start borte. Mange med meg hadde nok fryktet at vi skulle få en start som var vanskelig å reise seg fra. Men hva har skjedd? Til tross for en klar følelse av stang ut, så ligger vi kun 2 poeng bak en andreplass på tabellen. Vi har vist at vi kan slå de beste. Alle som har møtt Stabæk har fått kritikk i media for å ikke spille bra, men jeg mener virkelig at Stabæk har gjort de dårlige. Det gleder et gammelt stabækhjerte å si det, men vi er faktiskt gode. Nanne og Veigar fortsetter der de slapp i fjor, og Alan samt resten av midtbanen har tatt nye steg fremover i år. Dette kan bli virkelig morro. Gleder meg til å se de ta tre poeng LETT hjemme mot Sandefjord. Stabæk ALLTID og uansett pokker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 Hei Hei alle sammen. Vi har nå silt mot Brann hjemme, VIF borte , RBK hjemme og Start borte. Mange med meg hadde nok fryktet at vi skulle få en start som var vanskelig å reise seg fra. Men hva har skjedd? Til tross for en klar følelse av stang ut, så ligger vi kun 2 poeng bak en andreplass på tabellen. Vi har vist at vi kan slå de beste. Alle som har møtt Stabæk har fått kritikk i media for å ikke spille bra, men jeg mener virkelig at Stabæk har gjort de dårlige. Det gleder et gammelt stabækhjerte å si det, men vi er faktiskt gode. Nanne og Veigar fortsetter der de slapp i fjor, og Alan samt resten av midtbanen har tatt nye steg fremover i år. Dette kan bli virkelig morro. Gleder meg til å se de ta tre poeng LETT hjemme mot Sandefjord. Stabæk ALLTID og uansett pokker. I og for seg greit nok at vi spiller godt mot de beste, men statistisk sett går vi også på trynet et par ganger mot de dårligste. 5 poeng er greit nok, vi har kun tapt en kamp, men en uavgjortkamp er fortsatt bare ett fattig poeng bedre enn et tap. Jeg hadde helst sett at vi hadde 7 istedenfor 5 poeng. Alle lagene i tippeligaen har møtt antatte topplag og dermed faller den "unnskyldningen" litt igjennom. Det som derimot er gledelig er at vi spiller bra, jeg hadde bare håpet vi fikk litt større uttelling for det. Ironisk nok føler jeg det er på topp det svikter. Vanskelig å sette fingeren på noe spesielt siden både Nanne og Veigar spiller bra, men jeg sitter allikevel igjen med inntrykk av at vi kommer gjennom midtbaneleddet ganske greit, før det svikter i overleveringen fra midtbaneleddet til våre menn på topp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 I og for seg greit nok at vi spiller godt mot de beste, men statistisk sett går vi også på trynet et par ganger mot de dårligste. 5 poeng er greit nok, vi har kun tapt en kamp, men en uavgjortkamp er fortsatt bare ett fattig poeng bedre enn et tap. Jeg hadde helst sett at vi hadde 7 istedenfor 5 poeng. Alle lagene i tippeligaen har møtt antatte topplag og dermed faller den "unnskyldningen" litt igjennom. Det som derimot er gledelig er at vi spiller bra, jeg hadde bare håpet vi fikk litt større uttelling for det. Ironisk nok føler jeg det er på topp det svikter. Vanskelig å sette fingeren på noe spesielt siden både Nanne og Veigar spiller bra, men jeg sitter allikevel igjen med inntrykk av at vi kommer gjennom midtbaneleddet ganske greit, før det svikter i overleveringen fra midtbaneleddet til våre menn på topp. engen har helt klart ikke vært blandt de beste i år, og vi har gitt dem halvparten av de poengene de har. Det er gledelig å se at vi snudde kampen mot RBK og at vi tok ledelse i begge bortekampene våre, men så forgjeves når vi mistet den igjen. Skal vi være glade for godt spill, eller deppe fordi vi ikke vinner selv på en veldig god dag? Mot Start hadde vi jo masse sjanser, det stoppet ikke på midtbanen, men i avslutningen. Veigar, Somen og Espen hadde alle kjempemuligheter som de skusla bort, men vi tok i hvert fall et poeng, noe vi i utgangspunktet hadde vært småfornøyde med. Jeg er nesten mest lei for at vi slipper inn mål i alle kampenen våre. Riktignok bare ett i hvert, men det er fortsatt ett for mye! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 30. April 2007 (endret) Del Skrevet 30. April 2007 (endret) BALLE! Det var alt :angry: Endret 30. April 2007 av Squawker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tratski 0 Del Skrevet 30. April 2007 (endret) Del Skrevet 30. April 2007 (endret) Hepp! Jeg registrerte meg her av ren dårlig samvittighet faktisk. Dere ble ranet på det groveste, og i all min fortvilelse over Starts elendige opptreden erkjenner jeg at vi ikke skulle hatt poeng i denne matchen. Forferdelig fotball. Endret 30. April 2007 av Tratski Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 Hepp! Jeg registrerte meg her av ren dårlig samvittighet faktisk. Dere ble ranet på det groveste, og i all min fortvilelse over Starts elendige opptreden erkjenner jeg at vi ikke skulle hatt poeng i denne matchen. Forferdelig fotball. Sånn er det bare. Bytt lag og få god samvittighet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 Hvorfor spilte ikke Tom? Jeg er forøvrig sånn halvfornøyd med ett poeng borte mot Start jeg. Men nå så ikke jeg kampen heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 Hvorfor spilte ikke Tom?Jeg er forøvrig sånn halvfornøyd med ett poeng borte mot Start jeg. Men nå så ikke jeg kampen heller. I utgangspunktet er ett poeng borte mot Start greit nok, men slik kampen utviklet seg er det vanvittig surt å måtte avgi poeng. Rent spillemessig har det vært oppløftende hittil, men det er bekymringsfullt at vi er så ineffektive. La oss håpe det løsner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 Jeg syns det er litt for mye heksejakt på Espen her... At han ikke scorer er dårlig, men han er først og fremst en midtstopper/def. midtbanespiller. Itillegg var det mange andre som også burde ha scoret.... Last but not least, så var det IKKE Espen som tapte hodeduellen eller gjorde noe spesiellt feil ved målet til Start..... Nå har jeg aldri vært noen sikkelig Nystuen-fan, men jeg syns han får ufortjent mye imot seg her nå... Jeg håper han får spille mere midtstopper på 2.laget og utvikler seg i den rollen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 30. April 2007 (endret) Del Skrevet 30. April 2007 (endret) har absolutt ikke noe personlig imot Espen, men synes han har fått i overkant av mange innhopp til å aldri innfri noe nevneverdig, sett bort i fra et par hodedueller. Stiller ikke bare spørsmål ved at Nanne og Keller byttes ut i går, det kan ha vært at de ikke klarte å fullføre i stil, men i tillegg til dette får han spilletid på bekostning av andre som har fått mye færre sjanser enn ham, og som har levert sterkere, det jeg har sett av dem. Nystuen må tydeligvis utrette noen mirakler på treningene og 2.lagskampene for å få tilliten, men på TL-nivå fungerer han åpenbart ikke pt. Nå har jeg sett det jeg orker å se av ham på en stund, og jeg ber om at unggutta, med tonnevis av mer potensial enn han, slipper til mer, og så jeg vil gjerne se mer av en kar som Branimir også! Endret 30. April 2007 av hebbe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 Jeg syns det er litt for mye heksejakt på Espen her... At han ikke scorer er dårlig, men han er først og fremst en midtstopper/def. midtbanespiller. Itillegg var det mange andre som også burde ha scoret.... Last but not least, så var det IKKE Espen som tapte hodeduellen eller gjorde noe spesiellt feil ved målet til Start..... Nå har jeg aldri vært noen sikkelig Nystuen-fan, men jeg syns han får ufortjent mye imot seg her nå... Jeg håper han får spille mere midtstopper på 2.laget og utvikler seg i den rollen.... Enig. Jeg så dessverre ikke kampen i går men har sett den nå . Jeg mener at Espen får unødvendig mye pepper fordi han ikke scoret på det som var en 100% sjanse. Dessverre medførte det to tapte poeng. Det er samtidig viktig å huske at Veigar burde ha scoret i førsteomgang og Somen burde ha skutt fremfor å drible i annen omgang. Dersom Start ikke hadde scoret i siste spilleminutt vil jeg tro at få av dere hadde kritisert Espen. Han er ingen goalgetter og har begrenset med erfaring på dette nivået. Jeg synes ellers at vi fikk noe klare svar fra kampen. Tom er et klart førstevalg på venstreback. Keller, som riktignok ikke storspilte, bør spille kant også mot Sandefjord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå