fredrik staubo 2 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 er nok redd for at martin forsvinner som bosman til neste høst. pengene fra emisjonen skal ikke gå til spillerkjøp. helvete! :evil: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 Emisjonen er vel ikke ferdig enda og penger som nå har kommet inn er vel akkurat nok for å dekke kreditorer. Penger somkommer inn nå er vel det de skal kjøpe inn nye spillere for. Det er hva jeg har forstått, har jeg rett ? :wink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 håper du har rett morten! martin er ikke en spiller som chippen som man kan leve med å miste. han er mye viktigere. jeg ville ikke likt at martin gorde det sinnsykt bra for forex rosenborg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 Martin er utrolig viktig for Stabæk og vi får håpe han blir eller går til utlandet. Det skulle vel også være ett møte på rica i Sanvika på mandag hvor de tar opp hva som skal skje med stadion og fremtiden i Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 er det bare å komme på det møte? koster ikkeno? hvemsomhelst kan komme? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 alle er invitert, jeg er ikke helt sikker på tidspunktet men det står vel antagelighvis i budstika til helgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 Informasjonsmøte finner sted mandag 18.august kl.18.00 på Rainbow Hotel i Sandvika. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. August 2003 Del Skrevet 19. August 2003 er det bare meg, eller er andre enig i at det er blitt veldig mye diskusjon vedr. Martins fremtid i Stabæk i det siste. Senest på TV2 sporten i dag kommenterte kongen at han ønsket å prøve seg utenlands igjen. Ifølge samme nyhets stasjon var det vistnok speidere fra England, Tyskland og Frankrike for å studere han under Scotlands kampen i morgen. Selv med emisjon i boks og penger på bok er vel neppe det nok for å holde Martin her. Jeg liker ikke å si det, men jeg frykter at Martin er borte innen sessong slutt. Selv med penger på bok har vi vel ikke råd til å takke nei til overgangs penger. Vi har vel nok erfaring med spillere som forlater oss uten at vi sitter igjen uten en krone. Hva skjer a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 19. August 2003 Del Skrevet 19. August 2003 Så fort en Stabæk spiller kommer på landslaget forsvinner han..Basma,Frode Olsen,Svindal Larsen.. Og nå sikkert Martin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 19. August 2003 Del Skrevet 19. August 2003 spare seg til fant, spare seg til fant, spare seg til fant....Håper vi får inn noen nye før Martin eventuellt forsvinner...It's up to Jesus... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 Spare seg til å holde oss i tippeligaen noen år til, spare seg til å holde oss i tippeligaen noen år til, spare seg til å holde oss i tippeligaen noen år til... har du ikke skjønt noe som helst? "å spare seg til fant" er definitivt det minst smarte uttrykket når det gjelder å beskrive stabæk 2003. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 Spare og spare, fru Blom. Jeg er enig i at Stabæk bør ta seg råd til å lønne en så god spiller. Men hvis Martin har lyst til å dra utenlands, skal han få lov til det. Det har han jaggu fortjent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 Hvis jeg ikke husker helt feil solgte vi Martin for 24mill til Wimbledon og fikk han igjen gratis 1,5 år etterpå. Så vi har vel tjent de pengene vi kan forvente å tjene på han. Martin har kontrakt ut neste sesong. Hvor mye kan vi forvente å få for Martin ? Si at vi får 6-8 mill. Jeg er 100% sikker på at det er bedre for laget at Martin går ut kontrakten og forsvinner for kr 0,- om 1,5 år. Enn at han forsvinner nå og vi skal prøve å finne en erstatter. Det er vel ting som tyder på at vi er på shopping om dagen, men det er vel neppe snakk om å kjøpe spillere som er flere klasser over de eksisterende gutta. Alternativt kan vi gjøre som Brann, kjøpe alt fra Sør-Amerika som er interessert i å komme hit (det begrenser jo antallet ganske kraftig) for så å slite med å integrere de i laget før de ikke kommer tilbake fra fastelavnens ferie. Veldig basert på flaks. Ikke får å klage på Ackon - men han er liksom et godt eksempel - han var vel en Jesus type - en frelser - en investering, men forsvant under et bord og turte nesten ikke å komme ut. Han satt omtrent oppe hele natta og så etter midnattsola han hadde fått i en brosjyre om Norge. Ryktene om Man-Utd og hans 2”4” var vel det eneste spennende med den karen. Jeg frykter at vi kaster bort pengene når vi håper at en 22 åring fra Brasil skal stor trives i Norge og slå Petters 159 scoringer på en sesong. Men det hadde vært jævlig kult om han gjorde det. Behold Martin ut kontrakten hans!!! Sorry Martin du er en kjempe kar, men vi har mer behov for deg en millionene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 Jeg vil bare minne om at den gode avtalen vi fikk med Wimbeldon da Martin kom tilbake til oss har sin pris hvis han skulle finne på å gå til noen andre. Wimbeldon skal ha 50% av en evt. ovegangs sum :x Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 Bare å beholde han ut kontrakten, unner Martin alt godt, men vi trenger'n Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 Enig! Dessuten vil Mads og Henning få et år til på å forberede seg til å bli faste A lagsspillere! Men mer morro underveis les budstikka! http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=112472 @ringo Øst for Eden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus på jobb 0 Del Skrevet 25. August 2003 Del Skrevet 25. August 2003 Ser på tekst tv på tv2 at Martin anntyder at han vil vinne noe med stabæk. Det er nødt til å bli langtidskontakt det. Eller mener han bare å vinne en kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 25. August 2003 Del Skrevet 25. August 2003 tror dere misforstår...det er med Øvre Stabæk Bridgelag han vil vinne noe...og han har jo gode sjanser kan det jo tyde på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 Leser pa tv2 tekst tv at vi fikk bud pa Martin pa lordag. Men at vi ikke solgte fordi at vi ikke hadde klart a skaffe en erstatter. Dette kan bare bety en ting... Vi kommer aldri til a selge Martin - det finnes jo ingen erstatter for Martin! Klubben som ville ha Martin var Genk fra Belgia. At vi mistet Tobbe til Everton og Chippen til Anderlecht var nesten greit fordi at de gikk til relativt store klubber, men Martin til Genk hadde vaert helt jaevlig! Ha litt is i magen na. Skaff de spillerene Martin vil ha sa er jeg overbevist om at Martin signerer lengre kontrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 Angst og beven! Så i VG at Genk hadde lagt inn et konkret tilbud på Martin sist lørdag.... Stabæk hadde ifølge samme avis ikke slått til på tilbudet fordi det var for kort tid til å hente inn en erstatter...... :x Vi kan vel like godt først som sist starte å tenke på en fremtid uten Martin..... :cry: Så mitt spørsmål er hvem kan vi tenke oss som erstatter for Martin (innenfor rimlighetens grenser......) Her er min liste i prioritert rekkefølge: André Hanssen: Masse assists, U21 og bosmann (tror jeg) Pierre Gallo: 7 assists, målfarlig, kan også spille i angrep (Bosman?) Per Egil Swift: Dårlig sesong i år, men kanon frispark skytter (det mangler vi!), kan spille på begge flankene, alder er minus, men vi har flust med talenter. Trenger derfor noen veteraner også! Svein Tore Brandshaug: Målfarlig, ung teknisk meget god spiller på et lag som har slitt i motgang i år. Stort potensiale...... Marius Gullerud: Kommende storspiller, kan spille på kant eller sentralt, brukbar frispark skytter han også. Alternativt, hente hjem Antonius fra ENGA.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 hva med litt sunn fornuft ? ingen av spillerene du nevner kan erstatte Martin. Kun spillere til over 100 mill har de kvalitetene vi trenger hvis Martin forsvinner... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 Ingen er uerstattelig! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 Ingen er uerstattelig! noe du fikk vite paa jobben etter aa ha spurt om mer loenn eller? men det er da faen meg ikke bare aa hente inn erstatter fra tippeligaen aa droemme om at han kan fylle plassen til Martin. Berg paa Rbk er jo langt fra like god som Martin. enkelt aa se god ut med den midtbanen han har rundt seg. skulle likt aa sett kvalitetene hans hvis han hadde spilt paa Aalesund... ingen av de tideligere nevnte gutta kan droemme om aa ha den ballbesitelsen man er noedt til aa ha paa Stabaek. Sorry ! med de salgsbetingelsene vi har paa Martin er det bare aa beholde han ut kontraktstiden. kjoepe noen aalrighte spillere saa han har muligheter til aa vinne noe med oss. Evt. saa kan vi sende han paa blind dates med hele haandball laget og satse paa at han finner et smykke som Tuven med like stor klubb foelelse. Faen jeg er smart. Sorry, ae oe og aa skriver paa mob. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 5. September 2003 Del Skrevet 5. September 2003 jg tror martin blir og går som bosman ved slutten av kontrakten... da er jg middels fornøyd.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. September 2003 Del Skrevet 10. September 2003 Dessverre må jeg nok en gang innrømme at Martin var Norges beste spiller i landskampen... Dette lukter salg laaaang vei. Må si at jeg liker den nye midtbanen Norge stiller med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 11. September 2003 Del Skrevet 11. September 2003 Martin forsvinner, Sannsynligvis til vintern, eller til neste sommer....... Bare å begynne å lete etter erstattere! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 11. September 2003 Del Skrevet 11. September 2003 hvis martin forsvinner uansett er det bra at han kommer på landslaget. han får høyere makesaverdi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 11. September 2003 Del Skrevet 11. September 2003 Enig, To muligheter, han forsvinner i vinter og vi får brukbart med penger for ham, markedsverdien er vel kanskje et sted rundt 10 mill akkurat nå? Da burde det være rom for å hente inn en eller to brukbare midbanspillere som kan gå inn og dekke plassen. Eller han blir med videre neste sesong og forsvinner som bosmann, da får ungutter som Hauger og Clausen tid til å utvikle seg til en plass næremer Alaget. Men da tror jeg jeg foretrekker et salg i vinter og en eller to nye spillere inn, slik at vi klarer å korrigere spillet til evt. nye spillere. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. September 2003 Del Skrevet 11. September 2003 Jeg foretrekker at han BLIR Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. September 2003 Del Skrevet 11. September 2003 markedsverdien er vel kanskje et sted rundt 10 mill akkurat nå? Da burde det være rom for å hente inn en eller to brukbare midbanspillere som kan gå inn og dekke plassen. Hjelper ikke aa hente inn to brukbare midtbane spillere for aa erstatte Martin, det er jo bare plass til en av den paa banen - hadde dog vaert kuult om vi kunne spilt med 12 spillere som kompensasjon for aa miste Martin... Husk at Wimbledon skal ha halvparten av salgsummen. med en markedsverdi paa 10 sitter vi igjen med 3 - enkel matte!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg