Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Rosenborg... STAY THE FUCK AWAY FROM MARTIN HAN ER FEM DIVISJONER FOR GOD FOR SØPPELLAGET DERES!!

med mindre blygsel enn en 50 kroners heroinhore med abstinenser turer de tverigjennom uprofesjonelle, usympatiske, snørrhovne, selvgode,skinnhellige, ambulansejegere i ledelsen til trønderklubben frem gang på gang for å utmagre/utpsyke sine konkurrenter i kritiske faser av sesongen ved å legge inn bud på nøkkelspillerne og talentene deres. De er på en misjon for ene og alene og en gang for alle å ødelegge norsk fotball som allerede er uspennende nok hva gullspørsmål angår.

Ikke nok med at de for andre gang på få år prøver å frarøve oss vår KAPTEIN i en kritisk fase av sesongen, men de forventer at MARTIN, av alle spillere de kunne vifte med sjekkheftet etter, at MARTIN skal legge seg flat i nesegrus beundring og overveldende takknemlighet over deres, store allmektige Roooosenbooooorgs oppmerksomhet.

Jeg blir faen så provosert. ALT er bedre enn å la MARTIN engang få lov til å vurdere å kunne gå til rosenborg, ALT!

Ikke at det kommer til å skje, men det er prinsippet som gjør meg så forbanna. At rbk forventer at de skal kunne få det som de vil Alltid, uten problemer, til SIN pris, og attpåtil få skryt for å satse norsk og støtte andre norske klubber økonomisk...det er faenmeg så latterlig at den klubben i detheltatt har støtte i dette landet når de spiller ute når man ser hvordan de systematisk går inn for å sparke bena ut fra under alle sine konkurrenter hver BIDIGE sesong...

HELDIGVIS kommer ikke pengene til å vare evig i rbk, heldigvis kommer de endag til å gå på en jævlig smell fordi de tilsynelatende gir en lang faen i å utvikle egne talenter og istedet horer seg ut til månedens spiller i tabloidene...

hadde jeg vært rbk supporter hadde jeg gremmet meg så inni helvete over ledelsen og treneren i klubben min....

Ahh....det var godt å få ut...

men la det være sagt...hvis jeg noensinne får se Martin i RBK drakta da skal jeg personlig brenne alle stabæk effekter jeg eier og har foran stabæk kontoret. det er ingen trussel, det er et løfte! :)

MARTIN spiller i Stabæk eller i utlandet, end of story!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig i alt du sier Pedro!

Hvis Kjøpelaget vil ha Martin, da foreslår jeg en byttehandel. - De får Martin, vi får førti millioner pluss Ørjan Berg.

Dette skulle fremdeles være en kjempe deal for RævBK.

Stuart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I gaar kl 20:03 fant jeg ut hvordan vi kunne ha beholdt Martin. Vi hadde jo tross alt mulighet til aa stemme han inn i kommunestyret!

4 aar som Stabaek spiller hadde vaert aalright det.

Men saa hadde det jo ikke gaatt da...

Hvis vi skal ha en rbker vil jeg ha Winsnes

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Schelvan sa i går til ABTV at de ikke har mottatt noe bud/henvendelse på Martin. Wimbledon skal prosenter ved salg, så hvis man får han under kontrakt skal det store penger til for at Stabæk skal kunne erstatte ham.

Solli, Stoflor pluss femti mill er det jeg har å si om hans betydning for Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen på RBK kan erstatte Martin og det er vel derfor de strekker ut sine glyete fingre i håp om å huke ham fast...HANDS OFF BARTE SCUM!

hehe...

kjipt at Stabæklista ikke fikk inn en mann eller to...Neste gang går det. Det gjelder bare å begynne litt tidligere og bygge videre på den plattformen som dere nå har skapt...Dessuten...Om fire år er alle de unge som stemte Stabæklista ved skolevalgene i år myndige.

Tror det er viktig med tanke på neste runde at dere fortsetter å stikke dere frem med kommentarer til kommunepolitikken slik at det fine arbeidet som til nå er nedlagt ikke går i glemmeboka med en gang...

Vel...det var mine 50 øre verdt....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

ut i fra det jeg har lest i mediene og hørt på hva martin har sagt høres det ut som det skl mye til for at han reiser fra stabæk. da må det nok være en klubb som er veldig god og gir ham MASSE penger, men stabæk er også villig til å strekke seg langt for å beholde ham. de er villige til å gå over millionen i lønn. så jeg fryder meg! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fredrik, jeg vet ikke...det går så raskt med at en spiller forsvinner uten å si et ord...og hvis martin kunne blir solgt for nok penger, da blir han solgt!

at martin kan tjene massevis penger er ikke det viktigste tror jeg, martin er mer interessert i å spille fotball på en klubb med høy prestige. men om en italiensk klubb eller en annen klubb fra sør europa er den riktige for ham? forskjellen mellom norsk eliteserien og f.e. italia er stor... eller tenk på belgia...anderlecht spiller god fotball, i alle fall bedre fotball (dvs taktikk og teknikk og fart) enn stabæk, og selv lokeren (på tabellbunn og uten en eneste seier denne sesongen) spiller fotball som er ikke lett for marel - og han var jo ikke så dårlig som stabæk spiller...

kanskje det ser lett ut når man er god på hjemmebanen, men når man drar til en annen klubb er det alt i helt annet lys...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
martin andresen
  • Opprett ny...