Morten 22 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 hvor man kan se hvilke karantener spillerne får når de har blitt utvist? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 hvis du mener hvor mange røde å gule kort de har kan du bare sjekke budstikka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 Jeg tenkte vel på om nff hadde en link hvor man ser hvor mange kamper Stenersen fikk for det røde og ikke minst hva Lustu fikk for grisetaklinga hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 kanskje finnes det på fotball.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 www.fotballrevyen.no har en egen greie på kort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 www.fotballrevyen.no har en egen greie på kort Ja prøv der. Jeg var inne på http://www.bondelaget.no/ men der fant jeg ingen ting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 atleten: hvorfor blir du ikke med å synger med berget? vi trenger den støtten vi kan få Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 Ja prøv der. Jeg var inne på http://www.bondelaget.no/ men der fant jeg ingen ting.Jommen hadde de ikke en interessant artikkel hos bondelaget også. Det er ikke rart at Klanen har mange medlemmer. Her på et vervemøte. "Agronomer er helt ålreit. De skaffer oss korn, melk og brød og så videre."..... - klanmedlem Trygve Johansen. Kjempespennende lesing: http://www.bondelaget.no/nyheter/dbafile34290.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 atleten: hvorfor blir du ikke med å synger med berget? vi trenger den støtten vi kan få Hva vet du om at jeg ikke synger? På søndag var jeg faktisk litt flau for at Gaute måtte dra i gang støtte fra tribunen. Det bør være unødvendig når Stabæk leder 1-0, det er 4 minutter igjen, og Tommy står i dusjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 På søndag var jeg faktisk litt flau for at Gaute måtte dra i gang støtte fra tribunen. Det bør være unødvendig når Stabæk leder 1-0, det er 4 minutter igjen, og Tommy står i dusjen... Det er da ikke noe å bli flau over, allt i allt syns jeg vi sang greit på Søndag, og at Gaute gjør det, er fordi han vet vi liker at de gir oss tegn på at de vil ha støtte.. Syns det bare er positivt at Gaute viser at han vil ha mere støtte av oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 Helt enig med Tonna. Jeg synes det er morsomt at Gaute viser at vår støtte betyr mye for gutta. Dette var en lag seier med oss inkludert! Stuart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg