Mihawk 1 744 Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Fjøra – Stabæk Totalt ukjent for meg resten av kampene er vel uinteressente men her er de : 13/6 kl 18:00 Kvik Halden – FC Lyn Oslo 13/6 kl 18:00 Sarpsborg – Fredrikstad 13/6 kl 18:00 Follo – Korsvoll 13/6 kl 18:00 KFUM Oslo – Skeid 13/6 kl 18:00 Rommen – Moss 13/6 kl 18:00 Groruddalen – Notodden 13/6 kl 18:00 Bærum – HamKam 13/6 kl 18:00 Kongsvinger – Pors Grenland 13/6 kl 18:00 Nybergsund – Strindheim 13/6 kl 18:00 Raufoss – Drøbak Frogn 13/6 kl 18:00 Hønefoss – Os 13/6 kl 18:00 Mjøndalen – Vålerenga 14/6 kl 18:00 FK Tønsberg – Sandefjord 13/6 kl 18:00 FK Arendal – ODD Grenland 13/6 kl 18:00 Flekkerøy – FK Haugesund 13/6 kl 18:00 Randaberg – Viking 14/6 kl 18:00 Vard Haugesund – IK Start 13/6 kl 18:00 Kopervik – Mandalskameratene 13/6 kl 18:00 Askøy – Bryne 13/6 kl 18:00 LøvHam – Åsane 13/6 kl 18:00 Øygard – Brann 13/6 kl 18:00 Fjøra – Stabæk 13/6 kl 18:00 Stryn – Strømsgodset 13/6 kl 18:00 Volda – Aalesunds FK 13/6 kl 18:00 Kristiansund – Manglerud Star 14/6 kl 18:00 KIL/Hemne – Rosenborg 13/6 kl 18:00 Orkla – Lillestrøm 13/6 kl 18:00 Stjørdals Blink – Tromsø 13/6 kl 18:00 Mo – Ranheim 13/6 kl 18:00 Lofoten – Bodø/Glimt 13/6 kl 18:00 Tromsdalen – Byåsen 13/6 kl 18:00 Alta - Steinkjer Etter litt research så har jeg funnet ut at er Fjøra fra Sogndal! de spiller i 3. divisjon avdeling 16 (Sogn & Fjordane). Og det er første gang noensinne der er i 2.runde av cuppen! Endret 23. Mai 2007 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 litt langt for bortekamp kanskje? hvorfor møter vi ikke bærum eller noen andre litt mer lokale lag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Vil ikke overraske meg om vi får kamp mot ett av følgende: Fjøra, Stryn, Volda eller Kil/Hemne. Hva sa jeg? Det bør være mulig å vinne denne kampen, og med lang bortetur så øker muligheten for hjemmekamp i senere runder. Et godt oppsett. Men det blir et tett kampprogram, med mange flyturer. Lyn 10/6 Fjøra 13/6 Aalesunds FK 17/6 Viking 20/6 Tromsø 24/6 3. runde cupen 27/6 Godset 1/7 Gutta kan jo bare bli på vestlandet mellom 13-17/6. Endret 23. Mai 2007 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Da er det bare å begynne å glede seg til 2. runde, som spilles onsdag 13.juni. Er noen med på å love at de skal på andre runde av Cupen uansett hvor det blir? Krever ikke mye, bare løft din høyre hånd, legg den venstre på et Stabækskjerf og si: Jeg sverger at jeg skal se andre 2. runde uansett hvor den spilles. Du kan poste her også.. Jeg lover herved (som førstemann) at jeg skal på 2. runde i cupen! Sleivkjefta som jeg er. Men, jeg stiller jeg. Regner ikke med at jeg blir så mange. Ny stadion blire også. Drar fra deg der Joffen? Anyone? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Skal nå komme meg til Sogndal jeg da. Er kanskje litt drøyt å tro at det blir satt opp buss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Sjekket litt med Widerøe. Det er mulig å fly Oslo-Sogndal 13.06 klokken 13:10, og retur 14.06 klokken 07:38. Da blir ikke fraværet fra jobben så langt. Men det koster, pt. kroner 1917, i tillegg kommer overnatting. Jeg tror nok kanskje at jeg skal spare de kronene til en annen bortekamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 hvis det blir satt opp noen form for transport, eller noen som kjører kan jeg vurdere det. Kan ikke drive og fly til 2 runde kamper i cupen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Sleivkjefta som jeg er. Men, jeg stiller jeg. Regner ikke med at jeg blir så mange. Ny stadion blire også. Drar fra deg der Joffen? Anyone? Jeg har planer om å dra. Vi skal klare å fylle en buss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 hvis det blir buss, MÅ den ikke reise før etter klokken 17 den 12 juni. Må bli ferdig med eksamen før jeg kan reise... (hvis jeg klarer å overtale samboeren, hun var ikke overlykkelig når jeg sa jeg ville dra) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Jeg ser at Godset spiller borte mot Stryn samme dag. Kan bli litt action, om vi møter bussen deres til eller fra Sogndal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Hjemmesidene til Fjøra FK NFF har sluppe katten ut av sekken og i følgje bt.no så møter Fjøra tippeligaklubben Stabæk i 2. runde i NM. Det betyr at stjernene Daniel Nannskog og Veigar Pall Gunnarsson blir å sjå på Sogndal stadion 13. juni. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Så kult! Oppriktig glede å spore der gitt. Gjør seg også godt på reise-kalkulatoren om vi skulle komme videre til 3. runde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 --> QUOTE(d*u*b @ 23. May 2007, 20:43) 105517[/snapback] Så kult! Oppriktig glede å spore der gitt. Gjør seg også godt på reise-kalkulatoren om vi skulle komme videre til 3. runde. Det er ikke bare litt flaut å bli slått ut som eliteserielag i andre runde i cuppen, så vi må jo komme oss videre her.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 hmmm...vet ikke om vi klarer det...skal jo med bil og ferge til norge i juni (aalesund kamp)...maa skjekke naar fergene gaar og hvordan det ser ut med feriedagene. slum har du naermere informasjon om kampen? hadde jo vaert göy aa faa med nok en stabaek kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Hva med Fjøra? Laget vart skipa i januar –74. Bakgrunnen for oppstartinga var at mange spalarar finn det for slitsomt å spela i Sogndal – dessutan er nivået så pass hardt at mange er nøydde til å slutta etter at dei er ferdige med juniorfotballen. På den andre side sett - cupen i fjor ble litt ødelagt av et lag fra samme sted... Jeg må quote meg selv litt her; jeg nevnte Fjøra i forbindelse med første runde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Omtale av kampen i lokalpressen: http://www.fjordabladet.no/nyhet.cfm?nyhetid=2373 Norges minste fotballklubb, Fjøra, får besøk av broiler-klubben Stabæk; mest kjent for engasjementet til Ingebrigt Steen Jensen. Sogndals-laget får ei stor utfordring i å temme spissduoen Veigar Pall Gunnarson og Daniel Nannskog. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Førsterundekampen granskes: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle131178.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Førsterundekampen granskes:http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle131178.ece Ganske så meningsløst med tanke på at det kunne vært hvem som helst som sto der, på en blandet tribune hvor sikkerheten rundt kampen var lik null. Hvem skal så få 'skylda' or dermed boten? Jeg antar at det var en av "oss", men det er ikke så lett å (mot-)bevise det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Omtale av kampen i lokalpressen:http://www.fjordabladet.no/nyhet.cfm?nyhetid=2373 Norges minste fotballklubb, Fjøra, får besøk av broiler-klubben Stabæk; mest kjent for engasjementet til Ingebrigt Steen Jensen. Sogndals-laget får ei stor utfordring i å temme spissduoen Veigar Pall Gunnarson og Daniel Nannskog. Jeg gleder meg allerede, dette blir fin-fin midtukeskamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Hva er en broilerklubb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Hva er en broilerklubb? broiler m2 (eng., av broil 'steke på rist') kylling som fôres opp for kjøttets skyld og slaktes når den har nådd en vekt av 750—1200 g fjærfeslakteri for b-e / overf: person som er drevet fram for å yte noe særskilt på et felt idrettsb- / politisk b- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Hva er en broilerklubb? broiler m2 (eng., av broil 'steke på rist') kylling som fôres opp for kjøttets skyld og slaktes når den har nådd en vekt av 750—1200 g fjærfeslakteri for b-e / overf: person som er drevet fram for å yte noe særskilt på et felt idrettsb- / politisk b- Som engelsktalende vil jeg påstå a broilers er de damene man helst ikke vil ha med seg hjem etter nattklubbbesøk - de litt mindre tiltrekkende som har pakket altfor mye flesk inni altfor trange/korte klær. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Som engelsktalende vil jeg påstå a broilers er de damene man helst ikke vil ha med seg hjem etter nattklubbbesøk - de litt mindre tiltrekkende som har pakket altfor mye flesk inni altfor trange/korte klær. Snakk for deg selv. Jeg kjenner mine begrensninger, og går direkte på andresortering. Det er total waste of time å vente på ølbrillene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Jeg vet hva en broiler er. Både kyllingvarianten og politikervarianten. Jeg vet også hva en klubb er. Men broilerklubb!? Er det en fornærmelse? Er det en hedersbetegnelse? Hva faen betyr det? Er journalisten koko, eller bare en vestlandsk form for eplekjekk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Jeg vet hva en broiler er. Både kyllingvarianten og politikervarianten. Jeg vet også hva en klubb er. Men broilerklubb!? Er det en fornærmelse? Er det en hedersbetegnelse? Hva faen betyr det? Er journalisten koko, eller bare en vestlandsk form for eplekjekk? Jeg tror han bare har plukket opp et ord fra byen han ikke helt vet hva betyr, men han antar det er kult siden de i byen sier det. Jeg velger å ta det som en hedersbetegnelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Jeg vet hva en broiler er. Både kyllingvarianten og politikervarianten. Jeg vet også hva en klubb er. Men broilerklubb!? Er det en fornærmelse? Er det en hedersbetegnelse? Hva faen betyr det? Er journalisten koko, eller bare en vestlandsk form for eplekjekk? Jeg tror han bare har plukket opp et ord fra byen han ikke helt vet hva betyr, men han antar det er kult siden de i byen sier det. Jeg velger å ta det som en hedersbetegnelse. Etter et par mailer frem og tilbake med mannen har jeg nå fått klarlagt hva han egentlig mente med karakteristikken broiler-klubb. I utganspunktet mente han det som en hedersbetegnelse på folk som jobbet i klubben, og som på kort tid hadde fått klubben fra lavere divisjoner opp i tippeligaen. Yea right! Samtidig kunne han se at det kunne oppfattes negativt, og hvis det var slik det ble oppfattet ville han endre artikkelen. Min respons på dette var at karakteristikken broiler nok aldri var blitt oppfattet som et positivt begrep. Dette sa han seg forsåvidt enig i, og artikkelen er endret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Jeg vet hva en broiler er. Både kyllingvarianten og politikervarianten. Jeg vet også hva en klubb er. Men broilerklubb!? Er det en fornærmelse? Er det en hedersbetegnelse? Hva faen betyr det? Er journalisten koko, eller bare en vestlandsk form for eplekjekk? Jeg tror han bare har plukket opp et ord fra byen han ikke helt vet hva betyr, men han antar det er kult siden de i byen sier det. Jeg velger å ta det som en hedersbetegnelse. Etter et par mailer frem og tilbake med mannen har jeg nå fått klarlagt hva han egentlig mente med karakteristikken broiler-klubb. I utganspunktet mente han det som en hedersbetegnelse på folk som jobbet i klubben, og som på kort tid hadde fått klubben fra lavere divisjoner opp i tippeligaen. Yea right! Samtidig kunne han se at det kunne oppfattes negativt, og hvis det var slik det ble oppfattet ville han endre artikkelen. Min respons på dette var at karakteristikken broiler nok aldri var blitt oppfattet som et positivt begrep. Dette sa han seg forsåvidt enig i, og artikkelen er endret. Bærumsklubben Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 broiler er et østtysk uttrykk og betyr ikke noe annet enn stekt kylling ("grillhähnchen"). hvorfor han som skrev om cupkampen brukte ordet broiler da han uttalte seg om stabaek forstaar jeg ikke. forresten, vi klarer ikke aa komme til cupkampen 13.6. vi mangler 2 feriedager (herregud, bare 2!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Fjøra har lagt en plan for å stanse Veigar og Daniel: http://fotball.adressa.no/nm/article81837.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Fjøra har lagt en plan for å stanse Veigar og Daniel:http://fotball.adressa.no/nm/article81837.ece Legg merke til artikkelbildet.. For en ufyselig spiller han 8'ern på Brann er!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå