Albert 921 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Fjøra har lagt en plan for å stanse Veigar og Daniel:http://fotball.adressa.no/nm/article81837.ece Legg merke til artikkelbildet.. For en ufyselig spiller han 8'ern på Brann er!! Legg merke til bildeteksten: BETRE: Fjøra trur Martin Andresen (t.v.) ville trekt fleire folk til kamp enn Veigar Pall Gunnarsson. ( Foto: Digitalsport ) Det ser ut som han forsøker å trekke dem ved å dra dem i ansiktet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Det ser ut som han forsøker å trekke dem ved å dra dem i ansiktet. Hadde dette vært på åpen gate en sen natt hadde han blitt buret inne.. Æsj, ekkel fyr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 broiler er et østtysk uttrykk og betyr ikke noe annet enn stekt kylling ("grillhähnchen"). Det gjør det forsåvidt. På norsk brukes det også som betegnelse på noe som vokser kunstig fort. Politikerbroilerne er f.eks. politikere som gjennom å gjøre karriere i ungdomspartier ender i posisjoner mye tidligere enn de egentlig er modne for. Tipper bruken kommer fra måten kyllinger blir opprettet på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. Juni 2007 Del Skrevet 11. Juni 2007 Cupeventyret Fjøra - Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk alltid uansett 0 Del Skrevet 12. Juni 2007 Del Skrevet 12. Juni 2007 Mange som har tenkt seg nedover til songdal eller? hvordan kommer folk seg dit?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 12. Juni 2007 Del Skrevet 12. Juni 2007 Mange som har tenkt seg nedover til songdal eller? hvordan kommer folk seg dit?? He he... Nedover betyr vel egentlig når man går lavere i terreng, målt i høyde over vannflaten. Altså nærmere havoverflaten, om man ikke allerede er under vann da. Nord, vest, sør/syd og øst er de vanligste begrepene, gjerne sammensatt, og i denne sammenhengen bør det vel også defineres hvor avreise er fra. For mitt vedkomne, og Stabæksupportere flest, vil vi vel si vestover. Nedover, som sikkert var ment som sørover, er iallefall feil om man har tilholdsted i Bærum. Om ikke "nedover" var ment som "til Helvete" da, altså sarkasme på Sogndals vegne, for da ville det forsåvidt vært riktig bruk av retningsbeskrivelsen. En grei huskeregel ellers er at Bergen og Oslo ligger omtrent like langt nord, og hvis du vet om byen ligger over eller under Bergen på kartet (se f.eks værmeldingen), vet du også om du skal reise nordover eller sørover. Om du reiser fra Bærum eller Oslo eller omegn riktignok... Neida, jeg skal ikke se kampen der borte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 12. Juni 2007 Del Skrevet 12. Juni 2007 --> QUOTE(d*u*b @ 12. Jun 2007, 19:01) 107081[/snapback] He he... Nedover betyr vel egentlig når man går lavere i terreng, målt i høyde over vannflaten. Altså nærmere havoverflaten, om man ikke allerede er under vann da. Nord, vest, sør/syd og øst er de vanligste begrepene, gjerne sammensatt, og i denne sammenhengen bør det vel også defineres hvor avreise er fra. For mitt vedkomne, og Stabæksupportere flest, vil vi vel si vestover. Nedover, som sikkert var ment som sørover, er iallefall feil om man har tilholdsted i Bærum. Om ikke "nedover" var ment som "til Helvete" da, altså sarkasme på Sogndals vegne, for da ville det forsåvidt vært riktig bruk av retningsbeskrivelsen. En grei huskeregel ellers er at Bergen og Oslo ligger omtrent like langt nord, og hvis du vet om byen ligger over eller under Bergen på kartet (se f.eks værmeldingen), vet du også om du skal reise nordover eller sørover. Om du reiser fra Bærum eller Oslo eller omegn riktignok... Neida, jeg skal ikke se kampen der borte... Til pedanten: Jeg bor 69 moh (jeg sjekket da det sto i avisen at vannet vil stige 64 meter pga global oppvarming). Må jeg bruke google earth før jeg poster innlegg i forumet? mvh. en med strandtomt (om 400 år) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 13. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 13. Juni 2007 (endret) Jeg var på spiontur i Sogndal i pinsehelgen. Og iflg mine kilder der, så har Fjøra planlagt pauseunderholdning som vil overgå det meste, selv pauseunderholdningen i Sandefjord i 2005. Hvis Fjøra holder Stabæk til uavgjort ved pause, vil Mr. Navarsete danse Svanesjøen i rosa trikot.... Vel bekomme! Troppen til Stabæk: 1 Jon Knudsen 5 Pontus Segerström 6 Tom Stenvoll 7 Henning Hauger 9 Christian Keller 10 Veigar Pall Gunnarsson 12 Christian Bjerke 13 Somen A. Tchoyi 14 Thomas Rogne 15 Morten M. Skjønsberg 19 Branimir Poljac 21 Tommy Stenersen 24 Espen Nystuen 25 Alanzinho 26 Bjørnar Holmvik 27 Eirik Markegård Altså, Daniel er hjemme! Edit: Og her er pauseunderholdningen bekreftet: årets happening for Fjøra FK Kloke ord: I tillegg meiner me at Stabæk er eit undervurdert lag i Tippeligaen. Det er ikkje alle i Akersgata som tek laget som ein seriøs utfordrar til medaljar og i alle fall ikkje gullmedaljar. Litt meir stabilitet inn i laget så er dei der. Alltid, uansett! fjora.no sender vistnok også kampen - LIVE! - Veldig bra! Endret 13. Juni 2007 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Jeg synes Fjøra virker som en trivelig motstander. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 --><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 12. Jun 2007, 19:01) 107081[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->He he... Nedover betyr vel egentlig når man går lavere i terreng, målt i høyde over vannflaten. Altså nærmere havoverflaten, om man ikke allerede er under vann da. Nord, vest, sør/syd og øst er de vanligste begrepene, gjerne sammensatt, og i denne sammenhengen bør det vel også defineres hvor avreise er fra. For mitt vedkomne, og Stabæksupportere flest, vil vi vel si vestover. Nedover, som sikkert var ment som sørover, er iallefall feil om man har tilholdsted i Bærum. Om ikke "nedover" var ment som "til Helvete" da, altså sarkasme på Sogndals vegne, for da ville det forsåvidt vært riktig bruk av retningsbeskrivelsen. En grei huskeregel ellers er at Bergen og Oslo ligger omtrent like langt nord, og hvis du vet om byen ligger over eller under Bergen på kartet (se f.eks værmeldingen), vet du også om du skal reise nordover eller sørover. Om du reiser fra Bærum eller Oslo eller omegn riktignok... Neida, jeg skal ikke se kampen der borte... Til pedanten: Jeg bor 69 moh (jeg sjekket da det sto i avisen at vannet vil stige 64 meter pga global oppvarming). Må jeg bruke google earth før jeg poster innlegg i forumet? mvh. en med strandtomt (om 400 år) Nord, syd, øst og vest er fortsatt nord, syd, øst og vest uansett hvor høyt vannet står... Håper gutta underholder i dag da. Stas for oss og stas for Fjøra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 http://fotball.aftenposten.no/nm/article83345.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Jeg synes Fjøra virker som en trivelig motstander. Enig. Liten tvil om hvilket av de lokale lagene der man bør holde med...:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 13. Juni 2007 (endret) Jeg synes Fjøra virker som en trivelig motstander. Enig. Liten tvil om hvilket av de lokale lagene der man bør holde med...:-) Nettopp. Har lag på det nivået stående og syngende supportere på kampene? Endret 13. Juni 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Nettopp. Har lag på det nivået stående og syngende supportere på kampene? Tvilsomt. Fra siste hjemmekamp: Tilskodarar: Omlag 50 stk Var ikke så mange stående og syngende på Åssiden heller...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Lagt inn 6/12/2007 11:36:26 AM av Jan the man Stad: Leikanger E da rao å fao kjøpt billetta t stabæk kampen nåken andre plassa enn pao stadion ? Rekna me da bli voldsomme køa dar imåro Hvor mange av disse regner vi med er fra oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Fortsetter vi med vinner mentaliteten som mot Lyn i de siste 20 minuttene så har jeg fader meg trua på cupen i år:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Godord ifra www.oddsnet.com. - Bet365 tror også at årets cupgull går til ett av topplagene i Norge og levner Stabæk gode sjanser til å klare nettopp dette. Stabæk vil ha en større sjanse til å ta cupgullet enn seriegullet og utover sesongen så vil nok dette bli ett høyt prioritert mål for laget til Jan Jønsson, skal vi tro Bet365. Både Brann, Rosenborg og Lillestrøm ønsker nok å vinne cupen også men de vil nok prioritere serien først. Både Brann, Rosenborg og Lillestrøm har også europacupen å tenke på og dette er noe alle de tre nevnte lagene vil prioritere høyt. Dette kan fort føre til større roteringer og/eller mer slitasje på spillerene. Stabæk er et lag for de store anledningene og i så måte er cup en ypperlig arena for å gå helt til topps. Stabæk har i den senere tiden prestert svært godt mot de bedre lagene både borte og hjemme. Dette er et veldig bra kvalitetstegn og vil så definitivt hjelpe de i kampen om cupgullet. Stabæk har spillere helt i toppskiktet i norsk fotball og har tatt ett solid steg videre i forhold til fjoråret. Spillere som Nannskog, Gunnarsson, Alanzinho og Tchoyi har virkelig preget året Tippeliga. Laget viser stor kampmoral, noe de viste i helgens kamp mot Lyn der de lå under 2-0 da det stod 75 min på kampuret men kom grusomt tilbake og vant 3-2. Bet365 mener dessuten at Stabæk har de mest spennende kvalitetene som bortelag og nettopp dette kan bli svært så viktig i en cup turnering. Stabæk er et av de få lagene som spiller rimelig likt både borte og hjemme, og gjør dette med stor suksess. Det er også etterhvert blitt en lite godt bevart ”hemmelighet” at Stabæk er Norges beste kontringslag med superspissene Nannskog og Gunnarson i front. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Som jeg sa , cupgull Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Som jeg sa , cupgull Ser lovende ut for avansement til 3. runde i alle fall; 1 0-1, Alanzinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk alltid uansett 0 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 mål allerede 0-1 Alanzinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 egen kampptråd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Føles rart, men: KOM IGJEN MJØNDALEN!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Føles rart, men: KOM IGJEN MJØNDALEN!! Ikke rart! Jeg er helt enig! KOM IGJEN MJØNDALEN!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 13. Juni 2007 (endret) Brann leder forøvrig bare 0-1 mot Øygard, som har hatt flere store sjanser og like gjerne kunne ledet kampen. Edit: Bærum - HamKam 1-0 Endret 13. Juni 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Bærum leder over Ham-Kam... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 FK Arendal har fortsatt en sjangse mot Odd.... Der er det nå 1-2. Blir Odd denne rundens bombe? Hvis man kan kalle det det når det er Odd vi snakker om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 FK Arendal har fortsatt en sjangse mot Odd.... Der er det nå 1-2. Blir Odd denne rundens bombe? Hvis man kan kalle det det når det er Odd vi snakker om. Satt og grublet på det tidligere i dag, om det var duket for noen bomber. Kom vel frem til at dersom noen TL-lag ryker i dag må det være Odd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 13. Juni 2007 (endret) Enga: 2-3 :( Edit: Og Brann 0-3 Endret 13. Juni 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Volda - Aalesund 0-0 Der er det fotsatt en mulighet for bombe. ellers er det vel nesten bare sikre kamper som går inn.... noe norsk-tipping er et godt signal på. Prognose 12 rette er akkurat nå ca 1000+ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 13. Juni 2007 (endret) Kan jo komme bombe her: Mjøndalen 2 - 3 Vålerenga Edit: Brann kampen 99,95% sikret med 4-0 og Fredrikstad ganske sikker 2-0 og Viking 99,99% sikkert 5-0 Endret 13. Juni 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå