Mihawk 1 744 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 runde 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 Lukter Bærum på Nadderud lang vei her, men dog. Jeg forsøker meg på samme løfte som forrige kamp: Løft en hånd eller pote og si høyt, jeg lover å reise for se 3. runde i Cupen uansett hvor i landet det er: Jeg har foreløpig: Pedagogen Joffen Gsk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 Lukter Bærum på Nadderud lang vei her, men dog. Jeg forsøker meg på samme løfte som forrige kamp: Løft en hånd eller pote og si høyt, jeg lover å reise for se 3. runde i Cupen uansett hvor i landet det er: Jeg har foreløpig: Pedagogen Joffen Gsk Jeg er med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 FK Tønsberg leder 2-0 over Sandefjord:=) Hva med en sommertur til Tønsberg igjen..?? Hyggelig der 16/5 2005:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 Kan ta med at Tønsberg vant 2-0 mot Sandefjord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 Rævbk-Kil/Hemne 2-2:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 3-2 til Rosenborg nå, Tettey! faen ta.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 om de 3 kampene som spilles i dag ender med seier til TL lagene, Det gjorde de ikke, og mulighetene endres noe: (endres igjen om Rbk taper, noe jeg dessverre ikke tror de gjør, så lenge de har tatt ledelsen) Mulige motstandere: Bærum Alta Mo Nybergsund Korsvoll M/S Drøbak/Frogn Kopervik Tønsberg FK Alternativt: Notodden Skeid Løv/Ham Tromsdalen Edit: og der utligna jaggu meg Kil/Hemne, 4 minutter før 2. ekstraomgang var slutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 Kunne faktisk tenkte meg Korsvoll. Ville bli gjensyn med en del tidligere Stabækspillere. Rosenborg gikk forøvrig videre med 4-3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 når er 3 runde i cupen??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 når er 3 runde i cupen??? 27/6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 jeg er med forutsatt at det ikke er i Alta borte... (Har ikke 3000 til en tur dit nå) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 når er 3 runde i cupen??? 27/6 det var surt, ikke hjemme igjen da tror jeg, er vel ikke hjemme før den 28 jeg, sånn ca :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 14. Juni 2007 Del Skrevet 14. Juni 2007 Lukter Bærum på Nadderud lang vei her, men dog. Jeg forsøker meg på samme løfte som forrige kamp: Løft en hånd eller pote og si høyt, jeg lover å reise for se 3. runde i Cupen uansett hvor i landet det er: Jeg har foreløpig: Pedagogen Joffen Gsk Skulle gjerne lagt min ed på det, men høyrehånden min sitter fast for øyeblikket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 når er 3 runde i cupen??? 27/6 BALLE! Midt i ferien altså. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 når er 3 runde i cupen??? 27/6 BALLE! Midt i ferien altså. Noe håp om at vi møter et lag borte i Lusaka? Ikke. Da går jeg glipp av tredjerunde kampen også. I tillegg til at jeg mister Tromsø og hjemmekampen mot Strømsgodset. Fillern. Inntil sist onsdag kl 17.59 kunne jeg skryte av at jeg hadde fått med meg alle ordinære kamper i år. Både borte og hjemme. Men i morgen drar jeg til Ålesund. Gleder meg skikkelig!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 27/6 18.00 Korsvoll - Stabæk http://fotball.aftenposten.no/nm/article83527.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 15. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 15. Juni 2007 (endret) Korsvoll i neste runde: http://fotball.aftenposten.no/nm/article83527.ece Edit: Noen sekunder for sent ute ser jeg Endret 15. Juni 2007 av PhunxZtar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Da skal vi møte på denne gjengen...orker ikke komme med noen ordspill, blir for enkelt... http://www.gladlaksene.piczo.com/?cr=3&rfm=y Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Er det kunstgress på Korsvollbanen tro?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Er det kunstgress på Korsvollbanen tro?? ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Er det kunstgress på Korsvollbanen tro?? Ja, kunstgress fra 2003 tror de glade laksene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Interessant møte. Ikke minst treffer vi håndfull med bakgrunn hos oss. Som sikkert vil være svært gira på å gjøre det bra mot moderklubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Lukter Bærum på Nadderud lang vei her, men dog. Jeg forsøker meg på samme løfte som forrige kamp: Løft en hånd eller pote og si høyt, jeg lover å reise for se 3. runde i Cupen uansett hvor i landet det er: Jeg har foreløpig: Pedagogen Joffen Gsk Okei, jeg har notert: Pedagogen Joffen Svensken Armando Gsk Foreløpig påmelding skjer i denne tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 15. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 15. Juni 2007 (endret) Seff blir det tur til Korsvollbanen! Er jo bare en liten spasértur hjemmefra.. Endret 15. Juni 2007 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Jeg kommer! Kun en kort spasertur fra leiligheten min det. Gleder meg som en unge allerede! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Nå har Tv2 vist RBK, Brann og VIF i to cuprunder... Er det ikke på tide å vis et annet lag? VIF har jo tilogmed hjemmekamp så de som vil se kampen kan jo bare stikke og se den. VIF spiller uansett nitrist fotball så de kan ikke forsvare seg bak "mange mål" tvkamper De trenger ikke nødvendigvis vise stabæk (skal jo selvfølgelig på match nå, men forige runde hadde kanskje vært gunstig). Ja jeg tenker litt på meg selv når jeg kommer med denne kommentaren, men synes det blir teit at 3 lag har monopol på tvoverføringer av cup'n. Drøbak/Frogn - Viking eller Manglerud/Star - Start hadde vært ideelle kamper å overføre... god distriktspolitikk er det også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Jeg og dama er klar for den lange turen opp til Korsvollbanen, er jo opptil flere meter å gå!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 28. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 28. Juni 2007 (endret) Etter ekstraomganger kom vi oss videre. Ikke særlig heldig i forhold til kampen på søndag, men, men... Satser på at gutta er skjerpet til den siste kampen før ferien. 4. runde spilles ondag 25/7. (Noen kamper blir sikkert flyttet til torsdag.) Trekningen foretas mandag eller tirsdag i neste uke. Møter vi Godset, Viking, Start, Brann, rbk eller Lyn (de 2 sistnevnte spiller i dag, og må selvfølgelig vinne for å være aktuelle), er det en mulighet for at vi får bortekamp. Alle de har, som oss, hatt 3 bortekamper. Jeg har ikke finregnet på kilometeren, men spesielt hvis vi møter godset, så tror jeg det blir bortekamp. (hadde kanskje ikke vært så dumt) Blant de andre lagene, er sannsynligheten for hjemmekamp stor. Lagene i 4. runde: Aalesund Bodø/Glimt Brann Haugesund Notodden Nybergsund ODD Grenland Stabæk Start Strømsgodset Tromsø Viking Vålerenga I dag spilles: Bryne - Lyn Skeid - Rosenborg Lillestrøm - Bærum Endret 28. Juni 2007 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 28. Juni 2007 Del Skrevet 28. Juni 2007 Vi fortsetter å love hverandre at vi reiser uansett. Jeg tror dette er oppskriften til å vinne Cupen iår. Gjør som følger (høyrehånd hevet): Jeg lover, på mitt blaa hjerte å se neste cupkamp for Stabæk uansett. Ryktene sier at kampen blir 25. juli, altså onsdagskamp igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå