Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 800
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lukter Bærum på Nadderud lang vei her, men dog. Jeg forsøker meg på samme løfte som forrige kamp:

Løft en hånd eller pote og si høyt, jeg lover å reise for se 3. runde i Cupen uansett hvor i landet det er:

Jeg har foreløpig:

Pedagogen

Joffen

Gsk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lukter Bærum på Nadderud lang vei her, men dog. Jeg forsøker meg på samme løfte som forrige kamp:

Løft en hånd eller pote og si høyt, jeg lover å reise for se 3. runde i Cupen uansett hvor i landet det er:

Jeg har foreløpig:

Pedagogen

Joffen

Gsk

Jeg er med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om de 3 kampene som spilles i dag ender med seier til TL lagene,

Det gjorde de ikke, og mulighetene endres noe: (endres igjen om Rbk taper, noe jeg dessverre ikke tror de gjør, så lenge de har tatt ledelsen)

Mulige motstandere:

Bærum

Alta

Mo

Nybergsund

Korsvoll

M/S

Drøbak/Frogn

Kopervik

Tønsberg FK

Alternativt:

Notodden

Skeid

Løv/Ham

Tromsdalen

Edit: og der utligna jaggu meg Kil/Hemne, 4 minutter før 2. ekstraomgang var slutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har foreløpig:

Pedagogen

Joffen

Gsk

Skulle gjerne lagt min ed på det, men høyrehånden min sitter fast for øyeblikket.

Al-Bundy.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er 3 runde i cupen???

27/6

BALLE! Midt i ferien altså.

Noe håp om at vi møter et lag borte i Lusaka?  Ikke.  Da går jeg glipp av tredjerunde kampen også.  I tillegg til at jeg mister Tromsø og hjemmekampen mot Strømsgodset.

Fillern.  Inntil sist onsdag kl 17.59 kunne jeg skryte av at jeg hadde fått med meg alle ordinære kamper i år.  Både borte og hjemme.

Men i morgen drar jeg til Ålesund.  Gleder meg skikkelig!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har foreløpig:

Pedagogen

Joffen

Gsk

Okei, jeg har notert:

Pedagogen

Joffen

Svensken

Armando

Gsk

Foreløpig påmelding skjer i denne tråden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har Tv2 vist RBK, Brann og VIF i to cuprunder... Er det ikke på tide å vis et annet lag? VIF har jo tilogmed hjemmekamp så de som vil se kampen kan jo bare stikke og se den. VIF spiller uansett nitrist fotball så de kan ikke forsvare seg bak "mange mål"

tvkamper

De trenger ikke nødvendigvis vise stabæk (skal jo selvfølgelig på match nå, men forige runde hadde kanskje vært gunstig).

Ja jeg tenker litt på meg selv når jeg kommer med denne kommentaren, men synes det blir teit at 3 lag har monopol på tvoverføringer av cup'n. Drøbak/Frogn - Viking eller Manglerud/Star - Start hadde vært ideelle kamper å overføre... god distriktspolitikk er det også ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Etter ekstraomganger kom vi oss videre. Ikke særlig heldig i forhold til kampen på søndag, men, men... Satser på at gutta er skjerpet til den siste kampen før ferien.

4. runde spilles ondag 25/7. (Noen kamper blir sikkert flyttet til torsdag.)

Trekningen foretas mandag eller tirsdag i neste uke.

Møter vi Godset, Viking, Start, Brann, rbk eller Lyn (de 2 sistnevnte spiller i dag, og må selvfølgelig vinne for å være aktuelle), er det en mulighet for at vi får bortekamp. Alle de har, som oss, hatt 3 bortekamper. Jeg har ikke finregnet på kilometeren, men spesielt hvis vi møter godset, så tror jeg det blir bortekamp. (hadde kanskje ikke vært så dumt)

Blant de andre lagene, er sannsynligheten for hjemmekamp stor.

Lagene i 4. runde:

Aalesund

Bodø/Glimt

Brann

Haugesund

Notodden

Nybergsund

ODD Grenland

Stabæk

Start

Strømsgodset

Tromsø

Viking

Vålerenga

I dag spilles:

Bryne - Lyn

Skeid - Rosenborg

Lillestrøm - Bærum

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fortsetter å love hverandre at vi reiser uansett. Jeg tror dette er oppskriften til å vinne Cupen iår.

Gjør som følger (høyrehånd hevet):

Jeg lover, på mitt blaa hjerte å se neste cupkamp for Stabæk uansett.

Ryktene sier at kampen blir 25. juli, altså onsdagskamp igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Cupen 2007
  • Opprett ny...