sexxes 3 617 Del Skrevet 19. August 2007 Del Skrevet 19. August 2007 Sikkert bare jeg som ønsker Lillestrøm hjemme i semifinalen. Stabæk-Lillestrøm og Haugesund-Odd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 19. August 2007 Del Skrevet 19. August 2007 Sikkert bare jeg som ønsker Lillestrøm hjemme i semifinalen. Stabæk-Lillestrøm og Haugesund-Odd. Og det er ikke så rart. For av de lagene som nå er i semien så er Fuglene absolutt sterkest, men for all del. Vi andre vil jo gjerne komme til finalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 19. August 2007 Del Skrevet 19. August 2007 Bra bytter i dag! Kjempepositivt innhopp av Nystuen som tar i et skikkelig tak på mitdten. Og taktisk smart å sette innpå IA som den duellspilleren han er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 19. August 2007 Del Skrevet 19. August 2007 Vi får LSK borte! - Bankers! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 19. August 2007 Del Skrevet 19. August 2007 tusen takk for en meget vellykket söndag, kjaere spillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Sikkert bare jeg som ønsker Lillestrøm hjemme i semifinalen. Stabæk-Lillestrøm og Haugesund-Odd. Jeg er enig. Lillestrøm møter vi uansett - enten i semi eller på Ullevaal. På sikt er vel et tap i semifinalen, hvertfall for min del, lettere å svelge.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Man kan jo ikke se bort fra at dersom Odd trekker Lsk og får hjemmekamp så kan de klare å kverke kanarifuglene. Men hvis vi møter Lsk, så blir det uansett den "moralske finalen" som det så teit heter. Møtet mellom de to tabellmessig beste lagene som fortsatt er med i cupen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Sikkert bare jeg som ønsker Lillestrøm hjemme i semifinalen. Stabæk-Lillestrøm og Haugesund-Odd. Jeg er enig. Lillestrøm møter vi uansett - enten i semi eller på Ullevaal. På sikt er vel et tap i semifinalen, hvertfall for min del, lettere å svelge.. Når lillestrøm kan tape mot et amatør lag fra Luxemburg så kan de tape mot alle. Jeg tar gjerne imot ODD og møter Haugesund i finalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Med tanke på at en del spillere risikerer å stå over finalen pga kort, håper jeg vi slipper unna LSK. Jeg anser sjansen for stygt spill og mange kort som størst mot Fugla. Odd-LSK og Stabæk-Haugesund hadde nok vært optimalt både mtp sjanse for å nå til finalen, samt sjansene i finalen. Det hadde ikke vært kult å ha Alan, Veigar, Somen og Henning ute i finalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Med tanke på at en del spillere risikerer å stå over finalen pga kort, håper jeg vi slipper unna LSK. Jeg anser sjansen for stygt spill og mange kort som størst mot Fugla. Odd-LSK og Stabæk-Haugesund hadde nok vært optimalt både mtp sjanse for å nå til finalen, samt sjansene i finalen. Det hadde ikke vært kult å ha Alan, Veigar, Somen og Henning ute i finalen Dessuten vil nok neppe Kippe overleve en cupkamp til uten å få rødt kort, og da slipper vi han i finalen. Møkkamann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Sikkert bare jeg som ønsker Lillestrøm hjemme i semifinalen. Stabæk-Lillestrøm og Haugesund-Odd. Hepp, Ønsker og ønsker, men får vi LSK vil jeg heller ha dem på Åråasen enn på Nadderud.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Jeg håper generellt på bortekamp. vi har spillt tre semifinaler. vunnet én (borte) tapt to (hjemme). Siden det ene tapet hjemme var mot Odd vil min konklusjon være at det verste vi kan få er Odd hjemme.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Det eneste som er sikkert er at vi ikke er favorittmotstander for noen av de andre igjenværende lagene...... Det er en mager trøst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Med fare for å gjenta noe som muligens har blitt spurt om her før, men når er trekningen av semifinalene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Med fare for å gjenta noe som muligens har blitt spurt om her før, men når er trekningen av semifinalene? 1830 ikveld på TV2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Visste ikke hvor jeg skulle putte det, men gjorde det her. Tror vi tar "The Double" Det er hyggelig å høre Somen Har nå Topp 4 i Cupen, synes hvertfall vi skal klare det i Serien også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Visste ikke hvor jeg skulle putte det, men gjorde det her.Tror vi tar "The Double" Det er hyggelig å høre Somen Har nå Topp 4 i Cupen, synes hvertfall vi skal klare det i Serien også I Mediadekning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Med tanke på at en del spillere risikerer å stå over finalen pga kort, håper jeg vi slipper unna LSK. Jeg anser sjansen for stygt spill og mange kort som størst mot Fugla. Odd-LSK og Stabæk-Haugesund hadde nok vært optimalt både mtp sjanse for å nå til finalen, samt sjansene i finalen. Det hadde ikke vært kult å ha Alan, Veigar, Somen og Henning ute i finalen Dessuten vil nok neppe Kippe overleve en cupkamp til uten å få rødt kort, og da slipper vi han i finalen. Møkkamann. Det er vel den ene grunnen for at det kan være greit å møte Lillestrøm i finalen. Vi slipper Kippe. Han har prestert å få kort i 7 av 12 seriekamper han har spilt. I cupen har han nå bare det han fikk mot Lyn. Dog har vel Lillestrøm bare møtt to topplag i cupkamp. Regner man kun med dem er det vel 57.14% sjanse for at Kippe får kort i semifinalen og må stå over finalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Jeg håper generellt på bortekamp. vi har spillt tre semifinaler. vunnet én (borte) tapt to (hjemme). Siden det ene tapet hjemme var mot Odd vil min konklusjon være at det verste vi kan få er Odd hjemme.... Ikke tenk for mye på statistikken nå. Stabæk har en god sjanse mot alle lagene uansett om vi spiller hjemme eller borte. Værst er det selvfølgelig å møte LSK borte i og med at de er det sterkeste motstanderen som er igjen. Gruer meg til trekningen allikevel og håper på en blå fremtid:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 http://livefotball.moo.no/ Der kan du følge trekningen hvis du ikke har tilgang til TV Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Med fare for å gjenta noe som muligens har blitt spurt om her før, men når er trekningen av semifinalene? 1830 ikveld på TV2. Da er det vel nyheter..? (ifølge TV-guiden på VG-nett) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StankoBITCH 0 Del Skrevet 20. August 2007 (endret) Del Skrevet 20. August 2007 (endret) Ble LSK - Stabæk borte mot LSK kunne vel ikke blitt mye værre http://www.fxt.no/cupen/article1294561.ece Endret 20. August 2007 av StankoBITCH Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 LSK på Åråsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fuck111111111111!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Ble LSK - Stabæk http://www.fxt.no/cupen/article1294561.ece Er så fantastisk typisk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Faen i helvete Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 20. August 2007 (endret) Del Skrevet 20. August 2007 (endret) Urettferdig system. Hjemmekamp hadde vi strengt tatt fortjent Endret 20. August 2007 av kuk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Vi får LSK borte! - Bankers! Told you so. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
W'zinho 2 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Må si jeg ikke er så redd for det. Lillestrøm er ikke så gode og vi er gode mot dem på Åråsen:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 TYPISK! Jeg fikk ikke se trekningen (fikk noen andre) , kanskje NøFF har satt det opp selv i frekkhet mot oss! ARGHH!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Når er kampen??? Her er det bare å starte å gire opp allerede!!!! ALLE mann til Åråsen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå