Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stakkars liten, han Christian i Unionen har visst fått det for seg å forsvare Norges minst sportslige spiller. Da er han jo dømt til å tape.

Dette er et klassisk eksempel på hvordan man ikke skal håndtere en mediastorm (litt som Diffen i Oslo). Man starter med å ikke ta det alvorlig, deretter så benekter man faktiske forhold. Så sitter man i klisteret og er nødt til å forsvare et håpløst standpunkt. Hadde Bergdalmo vært litt smartere hadde han lagt seg flat med en gang, så hadde denne saken vært ute av verden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 800
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut til at begge semifinalene spilles onsdag 26. september. LSK-Stabæk klokken 19:00.

Link

Mange kamper på kort tid for Lsk, men spørs om det ikke er Brann som får nytten av det.

Er det mulig? Forventer de at Odd supportere og Haugesund supportere skal klare å komme til stadion klokken 4 på en onsdag? Videre må jo alt av Stabæksupportere snu i døra og løpe når de kommer hjem for å rekke Åråsen klokken 19.00. Tragisk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at begge semifinalene spilles onsdag 26. september. LSK-Stabæk klokken 19:00.

Link

Mange kamper på kort tid for Lsk, men spørs om det ikke er Brann som får nytten av det.

Er det mulig? Forventer de at Odd supportere og Haugesund supportere skal klare å komme til stadion klokken 4 på en onsdag? Videre må jo alt av Stabæksupportere snu i døra og løpe når de kommer hjem for å rekke Åråsen klokken 19.00. Tragisk!

merkelig oppsett dette her! Spessielt for Odd og Haugesund... Vi Stabæksupportere skal fint kunne klare kl 19 på en onsdag til Åråsen!

Skulle selvsagt ønske en lørdagskamp :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Link

merkelig oppsett dette her! Spessielt for Odd og Haugesund... Vi Stabæksupportere skal fint kunne klare kl 19 på en onsdag til Åråsen!

jeg å.. da hadde jeg fått med meg kampen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Link

Å klare 19.00 er ikke noe problem, men synes det er unødvendig stressende. Man har jo lyst til å få i seg noen øl på Blaa først

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekket opp. FKH har ikke flomlys, derfor tidlig kampstart. Helgene før og etter er det seriespill (evt landskamp) slik at de ikke fikk flyttet kampen.

Og igjen, dette opplevde vi da vi spilte mot Moss, så det er ikke første gang en semifinale spilles så tidlig på en hverdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det lagt ut bilder fra Strømsgodset kampen som var nå i helgen. Bildene finner du som vanlig ved å trykke på linken i underskriften min.

Haha, bilde nr. 5, ser ut som jeg burde søke opptak til Den Norsk Opera.

PS: Se mine "syke" hender på bilde 15.

Det er deg ja... Lo litt etter jeg tok det bilde :P

fine bilder! takk!

Takk og bare hyggelig, jeg som tok bildene. Måtte jo teste ut dette.

Disse bildene er tatt med et mobilkamera på 3,2 MP så anbefaler andre og også ta bilder!

Link

JIPPI! Da får jeg med meg semifinalen også før jeg stikker av til USA :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fagermo fortsetter den gode trenden....

"- Vi er klart best, men taper likevel. Vi har et problem, konstaterer sjefen, som måtte se Espen Hoff «stjele» med seg samtlige tre poeng på Ullevaal"

:lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"- Vi er klart best, men taper likevel. Vi har et problem, konstaterer sjefen, som måtte se Espen Hoff «stjele» med seg samtlige tre poeng på Ullevaal"

Det er gjennomgangstemaet fra Fagermo, det der. Tror de har vært best i samtlige kamper...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er gjennomgangstemaet fra Fagermo, det der. Tror de har vært best i samtlige kamper...

Det må være jævlig kjipt å være det beste kollektivet i ligaen og likevel ligge på en solid 10. plass...

Er det ikke en del av kollektivet å ha gode individualister som vi har i Somen og Veigar f. eks? Uten resten av kollektivet vårt ville ikke de kunne utfolde seg som de gjør.. Men det klarer kanskje ikke den enkle sjelen Fagermo å se? Lurer på om han har vært for lenge i Drammen. Der er de jo som kjent ikke proppfulle av intellekt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bravo NFF.

Haugesund får lov å ta inn 3904 tilskuere på Haugesund Stadion når de spiller semifinale mot Odd.

Hadde det vært Vard Haugesund som skulle spilt semifinale ville de kunnet ha 9000 tilskuere. Og hvor skulle den kampen ha vært spilt? Haugesund Stadion.

Latterlig bruk av regelverket. Skjønn, NFF, skjønn. Det er noe som heter det, og som av og til bør brukes.

http://fotball.aftenposten.no/nm/article89361.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hæh? hvorfor et så stor forskjell? bare pga antallet sitte- og ståplasser?

viste ikke engang at det stilles så svært forskjellige krav til Tl og 1. div lag og lag som spiller på lavere nivå enn 1. div.

høres jo ut som tyske DFB - fotballforbundene er like uansett hvor man drar...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi så møter Odd i finalen, spiller vi to ganger mot både Odd og Lsk i løpet av få uker, det er vel ikke så vanlig...

Du vet at finalen går i november? Synes det blir ganske mange uker jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt rykter om at vi tildeles 1200 plasser, dvs. en hel kortside.. da er det vel ikke utsolgt allerede?

Isåfall blir jeg mektig imponert hvis det møter opp 1200 stabæk supportere på Åråsen!! :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt rykter om at vi tildeles 1200 plasser, dvs. en hel kortside.. da er det vel ikke utsolgt allerede?

Isåfall blir jeg mektig imponert hvis det møter opp 1200 stabæk supportere på Åråsen!! :rolleyes:

Jeg har nå iallefall booket meg inn ;)

Forøvrig hører jeg av bergensfolket at de ønsker en Stabækseier ettersom Stabæk er morsomme å se på. Det varmer ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå iallefall booket meg inn ;)

Forøvrig hører jeg av bergensfolket at de ønsker en Stabækseier ettersom Stabæk er morsomme å se på. Det varmer ;)

Uansett hvilket lag man heier på, så ser man enten cupfinalen på stadion eller tven :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har omvendt en kragerø-jente fra å være skap-oddesupporter til å bli Stabæksupporter med drakt og greier.. Hun var på Skagerak og kommer også på Åråsen.. Så hvis alle gjør det samme som meg blir vi plutselig mange der opp :) Gir meg selv en klapp på skulderen..

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har omvendt en kragerø-jente fra å være skap-oddesupporter til å bli Stabæksupporter med drakt og greier.. Hun var på Skagerak og kommer også på Åråsen.. Gir meg selv en klapp på skulderen..

Du skal få en klapp av meg også:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har omvendt en kragerø-jente fra å være skap-oddesupporter til å bli Stabæksupporter med drakt og greier.. Hun var på Skagerak og kommer også på Åråsen.. Gir meg selv en klapp på skulderen..

Du skal få en klapp av meg også :)

En klapp fra meg også anders :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Cupen 2007
  • Opprett ny...