$uperTerje 81 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 jeg har omvendt en kragerø-jente fra å være skap-oddesupporter til å bli Stabæksupporter med drakt og greier.. Hun var på Skagerak og kommer også på Åråsen.. Så hvis alle gjør det samme som meg blir vi plutselig mange der opp Gir meg selv en klapp på skulderen.. Kan du ta deg en runde rundt på kontorene her også??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 jeg har omvendt en kragerø-jente fra å være skap-oddesupporter til å bli Stabæksupporter med drakt og greier.. Hun var på Skagerak og kommer også på Åråsen.. Så hvis alle gjør det samme som meg blir vi plutselig mange der opp Gir meg selv en klapp på skulderen.. Kan du ta deg en runde rundt på kontorene her også??? Nå har det slik at jeg liker å betrakte meg selv som en trofast fyr, derfor kan jeg nok ikke bruke de samme overbevisningsmetodene på ditt kontor. Og da vet jeg ikke om effekten blir den samme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 jeg har omvendt en kragerø-jente fra å være skap-oddesupporter til å bli Stabæksupporter med drakt og greier.. Hun var på Skagerak og kommer også på Åråsen.. Så hvis alle gjør det samme som meg blir vi plutselig mange der opp Gir meg selv en klapp på skulderen.. Kan du ta deg en runde rundt på kontorene her også??? Nå har det slik at jeg liker å betrakte meg selv som en trofast fyr, derfor kan jeg nok ikke bruke de samme overbevisningsmetodene på ditt kontor. Og da vet jeg ikke om effekten blir den samme Hørt noe rykter om at hun er 13 år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Hørt noe rykter om at hun er 13 år? tror du jeg går på så gamle jenter eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Er det billetter igjen for SS?? Hvor selges disse eventuelt? Dersom det er fler igjen så selges de i StabækButikken Billettprisene er 170,- for voksen og 100,- honnør/barn til Diadora-tribunen på Åråsen. Er dette de samme billettene som selges på www.billettluka.no. Dvs har vi hele tribunen, eller risikerer jeg å havne helt galt avsted? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Er det billetter igjen for SS?? Hvor selges disse eventuelt? Dersom det er fler igjen så selges de i StabækButikken Billettprisene er 170,- for voksen og 100,- honnør/barn til Diadora-tribunen på Åråsen. Er dette de samme billettene som selges på www.billettluka.no. Dvs har vi hele tribunen, eller risikerer jeg å havne helt galt avsted? Vi er plassert bak det ene målet. Ikke kjøp på Billettluka, da havner du galt. Tror det er litt billetter igjen i StabækButikken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Vi er plassert bak det ene målet. Ikke kjøp på Billettluka, da havner du galt. Tror det er litt billetter igjen i StabækButikken Det selges til Diadora-tribunen (bak det ene målet) også på nettet. 534 ledige billetter sist jeg sjekket. Sikker på at dette ikke er samme sted, eller blir tribunen delt opp? Hadde vært greit å kjøpe i butikken, men som vanlig sliter jeg litt med å komme meg ut til Bekkestua. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Hvorledes blir det med buss til åråsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Vi er plassert bak det ene målet. Ikke kjøp på Billettluka, da havner du galt. Tror det er litt billetter igjen i StabækButikken Det selges til Diadora-tribunen (bak det ene målet) også på nettet. 534 ledige billetter sist jeg sjekket. Sikker på at dette ikke er samme sted, eller blir tribunen delt opp? Hadde vært greit å kjøpe i butikken, men som vanlig sliter jeg litt med å komme meg ut til Bekkestua. Se der, ja. Nei da vet jeg ikke. Ring StabækButikken for sikkerhetsskyld Hvorledes blir det med buss til åråsen? $$ setter opp masse busser som går fra Bekkestua. Info kommer på internett snart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 jeg har omvendt en kragerø-jente fra å være skap-oddesupporter til å bli Stabæksupporter med drakt og greier.. Hun var på Skagerak og kommer også på Åråsen.. Så hvis alle gjør det samme som meg blir vi plutselig mange der opp Gir meg selv en klapp på skulderen.. Kan du ta deg en runde rundt på kontorene her også??? Nå har det slik at jeg liker å betrakte meg selv som en trofast fyr, derfor kan jeg nok ikke bruke de samme overbevisningsmetodene på ditt kontor. Og da vet jeg ikke om effekten blir den samme Hørt noe rykter om at hun er 13 år? Nå må du ikke ta av helt her Anders. klapp uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Vi er plassert bak det ene målet. Ikke kjøp på Billettluka, da havner du galt. Tror det er litt billetter igjen i StabækButikken Det selges til Diadora-tribunen (bak det ene målet) også på nettet. 534 ledige billetter sist jeg sjekket. Sikker på at dette ikke er samme sted, eller blir tribunen delt opp? Hadde vært greit å kjøpe i butikken, men som vanlig sliter jeg litt med å komme meg ut til Bekkestua. Se der, ja. Nei da vet jeg ikke. Ring StabækButikken for sikkerhetsskyld Hvorledes blir det med buss til åråsen? $ setter opp masse busser som går fra Bekkestua. Info kommer på internett snart INFORMASJONEN FRA LILLESTRØM ER AT DET I K K E SELGES BILLETTER TIL KAMPEN PÅ ÅRÅSEN. Man må altså kjøpe på forhånd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 19. September 2007 Del Skrevet 19. September 2007 jeg har omvendt en kragerø-jente fra å være skap-oddesupporter til å bli Stabæksupporter med drakt og greier.. Hun var på Skagerak og kommer også på Åråsen.. Så hvis alle gjør det samme som meg blir vi plutselig mange der opp Gir meg selv en klapp på skulderen.. Kan du ta deg en runde rundt på kontorene her også??? Og når du først er i gang tar du en på skolen min. Det er noen hundre der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 20. September 2007 Del Skrevet 20. September 2007 Noen som har peil på hvor mange billeter det er igjen, er tent på billet men har ikke riktig orket å ta turen enda=p Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 20. September 2007 (endret) Del Skrevet 20. September 2007 (endret) Ifølge billetluka.no er det rett over 500 billetter igjen (på vårt felt). Men kjøper en til en kamerat før kl. 22.00. og da er det 1 mindre Edit: La til noe i kursiv Endret 20. September 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 20. September 2007 Del Skrevet 20. September 2007 Ifølge billetluka.no er det rett over 500 billetter igjen (på vårt felt).Men kjøper en til en kamerat før kl. 22.00. og da er det 1 mindre Edit: La til noe i kursiv Smuud, da kan jeg chilln i godstolen litt til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Det er for dårlig ass! Det er jo semifinale, folk må klare å få ræva ut på kamp.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Det er for dårlig ass! Det er jo semifinale, folk må klare å få ræva ut på kamp.. Det betyr at det er solgt rundt 700 ikke sant?? Eller er det solgt 200 av de 700 vi ble tildelt? Hele feltet tar vel 1200-1500? Fytte rakkern! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Det er for dårlig ass! Det er jo semifinale, folk må klare å få ræva ut på kamp.. Om det er 500 billetter igjen vil det si at det allerede er solgt 1000 billetter til Stabæksupportere. Stabæk har ett felt på langsiden (300 plass - utsolgt) i tillegg har vi 1200 plasser på langsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Det er for dårlig ass! Det er jo semifinale, folk må klare å få ræva ut på kamp.. Om det er 500 billetter igjen vil det si at det allerede er solgt 1000 billetter til Stabæksupportere. Stabæk har ett felt på langsiden (300 plass - utsolgt) i tillegg har vi 1200 plasser på langsiden. Og hvor kjøper jeg billett for å stå med SS? Utenom stabækbutikken, rekker ikke dit i åpningsitden.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Det er for dårlig ass! Det er jo semifinale, folk må klare å få ræva ut på kamp.. Det betyr at det er solgt rundt 700 ikke sant?? Eller er det solgt 200 av de 700 vi ble tildelt? Hele feltet tar vel 1200-1500? Fytte rakkern! Husk at de 1200 billettene vi har fått på kortsiden ikke er hele feltet. Hele feltet tar 1750-1850. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Det er for dårlig ass! Det er jo semifinale, folk må klare å få ræva ut på kamp.. Om det er 500 billetter igjen vil det si at det allerede er solgt 1000 billetter til Stabæksupportere. Stabæk har ett felt på langsiden (300 plass - utsolgt) i tillegg har vi 1200 plasser på langsiden. Og hvor kjøper jeg billett for å stå med SS? Utenom stabækbutikken, rekker ikke dit i åpningsitden.. Tror du kan kjøpe på billettservice, og eventuellt hente på Narvesen eller Posten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Det er for dårlig ass! Det er jo semifinale, folk må klare å få ræva ut på kamp.. Om det er 500 billetter igjen vil det si at det allerede er solgt 1000 billetter til Stabæksupportere. Stabæk har ett felt på langsiden (300 plass - utsolgt) i tillegg har vi 1200 plasser på langsiden. Og hvor kjøper jeg billett for å stå med SS? Utenom stabækbutikken, rekker ikke dit i åpningsitden.. Tror du kan kjøpe på billettservice, og eventuellt hente på Narvesen eller Posten Stemmer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Og hvor kjøper jeg billett for å stå med SS? Utenom stabækbutikken, rekker ikke dit i åpningsitden.. Tror du kan kjøpe på billettservice, og eventuellt hente på Narvesen eller Posten www.billettluka.no (ikke billettservice) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Og hvor kjøper jeg billett for å stå med SS? Utenom stabækbutikken, rekker ikke dit i åpningsitden.. Tror du kan kjøpe på billettservice, og eventuellt hente på Narvesen eller Posten www.billettluka.no (ikke billettservice) Flott! Jeg har oppdatert informassjonen på forsiden. Her er forresten link til billettluka Billettene som blir kjøpt på billettluke kan hentes på enkelte Narvesen og 7-Eleven utsalg, for de som kommer seg til StabækButikken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Og hvor kjøper jeg billett for å stå med SS? Utenom stabækbutikken, rekker ikke dit i åpningsitden.. Tror du kan kjøpe på billettservice, og eventuellt hente på Narvesen eller Posten www.billettluka.no (ikke billettservice) Flott! Jeg har oppdatert informassjonen på forsiden. Her er forresten link til billettluka Billettene som blir kjøpt på billettluke kan hentes på enkelte Narvesen og 7-Eleven utsalg, for de som kommer seg til StabækButikken Hvordan går det med busspåmelding? hører rykter om at folk har fått feil nr gitt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Hvordan går det med busspåmelding? hører rykter om at folk har fått feil nr gitt Påmeldingene strømmer inn. Også til en lite fornøyd relativt ukjent mann... Med dette innlegget benytter vi anledningen til å minne om at påmeldinger til bussen kan gjøres på Stabæk Supports stand utenfor Onkel Blaa og på Nadderud førstkommende søndag, på internett og på telefon 46488600 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Hvordan går det med busspåmelding? hører rykter om at folk har fått feil nr gitt Påmeldingene strømmer inn. Også til en lite fornøyd relativt ukjent mann... Med dette innlegget benytter vi anledningen til å minne om at påmeldinger til bussen kan gjøres på Stabæk Supports stand utenfor Onkel Blaa og på Nadderud førstkommende søndag, på internett og på telefon 46488600 Meldte meg på den internett linken, fikk ikke noe mail i "retur" på at jeg er sikret, men det skal kanskje være sånn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Meldte meg på den internett linken, fikk ikke noe mail i "retur" på at jeg er sikret, men det skal kanskje være sånn?Vi har ikke noe autosvar nei. Men det er nok en god idé. Uansett. Regn deg som påmeldt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Okey, gambler på den jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Okey, gambler på den jeg Jeg har lagt inn en svarmail som gjelder for de som melder seg på fra nå. Takk for tipset Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå