Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan ikke huske sist jeg var så nervevrak før en Stabæk kamp. Det grenser til fysisk vondt.

Samme her! Nå har jeg vasket, støvsugd, ryddet, vasket opp, tørket støv, brettet nyvasket tøy og omorganisert kjøkkenskapene - uten at det hjalp noe som helst på nervøsiteten.. Evig optimist og veldig positiv, men nervene er der allikevel. Hvorfor kan ikke tiden gå fortere?

Det er dårlig gjort at tiden skal gå så utrolig sakte nå. Hvert minutt virker som en time. Det hjelper ikke at det er lite å gjøre på jobben!

Og det hjelper hvertfall ikke å sitte alene hjemme på sofaen og se fotballdamene bli slakta av Tyskland. Dette må være den treigeste dagen i verdenshistorien. Minst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 800
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Shit ass.. Har fått på meg drakta, og første ølen er i hånda. Kommer til å trenge noen av dem for å dempe nervene idag. Minnes fortsatt togturen ned til moss, og under straffekonken trodde jeg virkelig jeg skulle dø. Vil så veldig gjerne vinne idag!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det hjelper hvertfall ikke å sitte alene hjemme på sofaen og se fotballdamene bli slakta av Tyskland. Dette må være den treigeste dagen i verdenshistorien. Minst.

Uten tvil. En skulle hatt sovetabletter som varte i to timer.

Kjøp en sixpack og dra hjem tidlig fra jobben? ;) Nå er det på med skjerfet og ned med ølen for min del, hvertfall!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp en sixpack og dra hjem tidlig fra jobben? ;) Nå er det på med skjerfet og ned med ølen for min del, hvertfall!

Fristende, svært fristende. Er jo strengt tatt allerede i ikke kjørbar tilstand i og med at hodet mitt er et helt annet sted. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shit ass.. Har fått på meg drakta, og første ølen er i hånda. Kommer til å trenge noen av dem for å dempe nervene idag. Minnes fortsatt togturen ned til moss, og under straffekonken trodde jeg virkelig jeg skulle dø. Vil så veldig gjerne vinne idag!!!

Det er det jeg frykter mest i dag - straffekonk! :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror på seier i dag. Dette baseres på at jeg tror LSK vil få problemer med å finne rett spenningsnivå, slik at det blir gule og røde kort pga for høy aggresivitet, eller at de blir løpende imellom og være på etterskudd.

Tipper på 2-3:

15 min: Somen på raid, løper gjennom forsvaret og er heldig som får kranglet ballen i mål

42 min: Nanne på kontring, spilt fri av Alan

57 min: Kippe på heading etter corner

71 min: Kippe feller Nanne som bakerste mann og får rødt kort

72 min: Veigar putter på den påfølgende straffen

87 min: Sundgot header i mål etter dødball midt på vår banehalvdel

90 min + 4 min: Kampen blåses av etter at de Blaa har ridd av stormen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fristende, svært fristende. Er jo strengt tatt allerede i ikke kjørbar tilstand i og med at hodet mitt er et helt annet sted. :)

Nettopp! Kollektivtrafikk og øl er tingen på en dag som denne ;)

Endret av Pølsa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brettet nyvasket tøy.. Bretter du møkkete tøy noen gang??

Haha, det håper jeg virkelig ikke! Hjernen fungerer ikke i dag merker jeg, var helt overbevist om at det stod 1-0 til Haugesund i sted selv om det ikke gjorde det.. Det 0-tallet lignet hvertfall veeeldig på ett 1-tall akkurat da. (Dette var 5 min før de scorte, eller noe..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjernen fungerer ikke i dag merker jeg, var helt overbevist om at det stod 1-0 til Haugesund i sted selv om det ikke gjorde det.. Det 0-tallet lignet hvertfall veeeldig på ett 1-tall akkurat da. (Dette var 5 min før de scorte, eller noe..)

Kanskje du er synsk? Hvordan går det med Stabæk i dag? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjernen fungerer ikke i dag merker jeg, var helt overbevist om at det stod 1-0 til Haugesund i sted selv om det ikke gjorde det.. Det 0-tallet lignet hvertfall veeeldig på ett 1-tall akkurat da. (Dette var 5 min før de scorte, eller noe..)

Kanskje du er synsk? Hvordan går det med Stabæk i dag? :)

Jeg er så sinnsykt overtroisk når det gjelder fotball (vurderer å ha på meg full pakke med stillongs, ullsokker, fleece og vinterjakke bare fordi jeg hadde på meg det på søndag da vi vant, selv om det er mye varmere i dag..), at jeg ikke tør å svare.. Men har en god følelse hvertfall! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke Haugesunds spillere Nicol og Strøm også kort? Ser får meg at Haugesund fighter til seg en knepen seier mot Odd, og ender med tre-fire mann ute med karantene i finalen. Det vil kanskje bli for mye av det gode for Stabæk/Lillestrøm?

Foreløpig så ser det ut til at du får rett. Haugesund leder, og en mann har pådratt seg sitt andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fortsatt troen, gutta har kvaliteter til å putte 2 mål på 5 min. LSK vil garantert legge seg bakpå og opptre så usportslig som bare de kan, med drøying av tid, tyvtriks mm. 2-0 er en farlig ledelse sies det, og nå får gutta se å bevise det. LSK kan fort bli for forsikige og det straffer seg relativt ofte mot Stabæk. Får vi 2-2 er jeg sikker på at vi tar siste finaleplassen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Cupen 2007
  • Opprett ny...