Pølsa 0 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Kan ikke huske sist jeg var så nervevrak før en Stabæk kamp. Det grenser til fysisk vondt. Samme her! Nå har jeg vasket, støvsugd, ryddet, vasket opp, tørket støv, brettet nyvasket tøy og omorganisert kjøkkenskapene - uten at det hjalp noe som helst på nervøsiteten.. Evig optimist og veldig positiv, men nervene er der allikevel. Hvorfor kan ikke tiden gå fortere? Det er dårlig gjort at tiden skal gå så utrolig sakte nå. Hvert minutt virker som en time. Det hjelper ikke at det er lite å gjøre på jobben! Og det hjelper hvertfall ikke å sitte alene hjemme på sofaen og se fotballdamene bli slakta av Tyskland. Dette må være den treigeste dagen i verdenshistorien. Minst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Og det hjelper hvertfall ikke å sitte alene hjemme på sofaen og se fotballdamene bli slakta av Tyskland. Dette må være den treigeste dagen i verdenshistorien. Minst. Uten tvil. En skulle hatt sovetabletter som varte i to timer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Shit ass.. Har fått på meg drakta, og første ølen er i hånda. Kommer til å trenge noen av dem for å dempe nervene idag. Minnes fortsatt togturen ned til moss, og under straffekonken trodde jeg virkelig jeg skulle dø. Vil så veldig gjerne vinne idag!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pølsa 0 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Og det hjelper hvertfall ikke å sitte alene hjemme på sofaen og se fotballdamene bli slakta av Tyskland. Dette må være den treigeste dagen i verdenshistorien. Minst. Uten tvil. En skulle hatt sovetabletter som varte i to timer. Kjøp en sixpack og dra hjem tidlig fra jobben? Nå er det på med skjerfet og ned med ølen for min del, hvertfall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Og det hjelper hvertfall ikke å sitte alene hjemme på sofaen og se fotballdamene bli slakta av Tyskland. Dette må være den treigeste dagen i verdenshistorien. Minst. Uten tvil. En skulle hatt sovetabletter som varte i to timer. Kjøp en sixpack og dra hjem tidlig fra jobben? Nå er det på med skjerfet og ned med ølen for min del, hvertfall! Fristende, svært fristende. Er jo strengt tatt allerede i ikke kjørbar tilstand i og med at hodet mitt er et helt annet sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Shit ass.. Har fått på meg drakta, og første ølen er i hånda. Kommer til å trenge noen av dem for å dempe nervene idag. Minnes fortsatt togturen ned til moss, og under straffekonken trodde jeg virkelig jeg skulle dø. Vil så veldig gjerne vinne idag!!! Det er det jeg frykter mest i dag - straffekonk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Tror på seier i dag. Dette baseres på at jeg tror LSK vil få problemer med å finne rett spenningsnivå, slik at det blir gule og røde kort pga for høy aggresivitet, eller at de blir løpende imellom og være på etterskudd. Tipper på 2-3: 15 min: Somen på raid, løper gjennom forsvaret og er heldig som får kranglet ballen i mål 42 min: Nanne på kontring, spilt fri av Alan 57 min: Kippe på heading etter corner 71 min: Kippe feller Nanne som bakerste mann og får rødt kort 72 min: Veigar putter på den påfølgende straffen 87 min: Sundgot header i mål etter dødball midt på vår banehalvdel 90 min + 4 min: Kampen blåses av etter at de Blaa har ridd av stormen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pølsa 0 Del Skrevet 26. September 2007 (endret) Del Skrevet 26. September 2007 (endret) Og det hjelper hvertfall ikke å sitte alene hjemme på sofaen og se fotballdamene bli slakta av Tyskland. Dette må være den treigeste dagen i verdenshistorien. Minst. Uten tvil. En skulle hatt sovetabletter som varte i to timer. Kjøp en sixpack og dra hjem tidlig fra jobben? Nå er det på med skjerfet og ned med ølen for min del, hvertfall! Fristende, svært fristende. Er jo strengt tatt allerede i ikke kjørbar tilstand i og med at hodet mitt er et helt annet sted. Nettopp! Kollektivtrafikk og øl er tingen på en dag som denne Endret 26. September 2007 av Pølsa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pølsa 0 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 1-0 til Haugesund! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pølsa 0 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Brettet nyvasket tøy.. Bretter du møkkete tøy noen gang?? Haha, det håper jeg virkelig ikke! Hjernen fungerer ikke i dag merker jeg, var helt overbevist om at det stod 1-0 til Haugesund i sted selv om det ikke gjorde det.. Det 0-tallet lignet hvertfall veeeldig på ett 1-tall akkurat da. (Dette var 5 min før de scorte, eller noe..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Hjernen fungerer ikke i dag merker jeg, var helt overbevist om at det stod 1-0 til Haugesund i sted selv om det ikke gjorde det.. Det 0-tallet lignet hvertfall veeeldig på ett 1-tall akkurat da. (Dette var 5 min før de scorte, eller noe..) Kanskje du er synsk? Hvordan går det med Stabæk i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 jeg vil dø....får ikke sett kampen her borte i Canada pga. TV2. ergo blir det forelesning mens kampen pågår...huff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pølsa 0 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Hjernen fungerer ikke i dag merker jeg, var helt overbevist om at det stod 1-0 til Haugesund i sted selv om det ikke gjorde det.. Det 0-tallet lignet hvertfall veeeldig på ett 1-tall akkurat da. (Dette var 5 min før de scorte, eller noe..) Kanskje du er synsk? Hvordan går det med Stabæk i dag? Jeg er så sinnsykt overtroisk når det gjelder fotball (vurderer å ha på meg full pakke med stillongs, ullsokker, fleece og vinterjakke bare fordi jeg hadde på meg det på søndag da vi vant, selv om det er mye varmere i dag..), at jeg ikke tør å svare.. Men har en god følelse hvertfall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Har ikke Haugesunds spillere Nicol og Strøm også kort? Ser får meg at Haugesund fighter til seg en knepen seier mot Odd, og ender med tre-fire mann ute med karantene i finalen. Det vil kanskje bli for mye av det gode for Stabæk/Lillestrøm? Foreløpig så ser det ut til at du får rett. Haugesund leder, og en mann har pådratt seg sitt andre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Bussen går 17:30 ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Fra Albert sin Gule-Fare-Post finner jeg igjen våre spillere som risikerer å miste en finale: Alan Carlos Gomez da Costa Jon Knudsen Henning Hauger Somen Tchoyi Morten M. Skjønsberg Veigar Pall Gunnarsson Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Nervøs!! Lykke til alle mann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Dette er skrekkelig dårlig! La oss håpe Lillestrøm sliter seg ut...... fort! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 fy faen, forrferdelig klarering av daniel. FOKUS PÅ DØBALL GUTTA aldri hørt noen kommentatorer vært mere pro det ene laget enn semb og allsaker. fjompenisser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Fy faen! Skal de få sånne mål så kan vi jo nesten bare gi opp..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Fy faen! Skal de få sånne mål så kan vi jo nesten bare gi opp..... Har allerede gitt opp.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Vi taper på personlige feil, daniel og hauge :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Fy faen! Skal de få sånne mål så kan vi jo nesten bare gi opp..... Tror jeg begynner å grine ass.. usportselig drittsekk av en juksemaker.. vipper den faen med seg med hånden.. fysj.. møkkalag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Fy faen! Skal de få sånne mål så kan vi jo nesten bare gi opp..... Har allerede gitt opp.. Kan jo se sånn ut på Veigar, som har uvanlig mye hoftefeste i dag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Hauge - brenn i helvete din patetiske jævel. umulig å vinne en kamp med en så partisk dommer som godtar tidenes hands. Når det er sagt er det for dårlig av oss å, snakk fornuft Janne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Har fortsatt troen, gutta har kvaliteter til å putte 2 mål på 5 min. LSK vil garantert legge seg bakpå og opptre så usportslig som bare de kan, med drøying av tid, tyvtriks mm. 2-0 er en farlig ledelse sies det, og nå får gutta se å bevise det. LSK kan fort bli for forsikige og det straffer seg relativt ofte mot Stabæk. Får vi 2-2 er jeg sikker på at vi tar siste finaleplassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Sundgot er en rotte totalt blottet for ryggrad og ære, som forventet ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Sundgot er en rotte totalt blottet for ryggrad og ære, som forventet ! Heldigvis gremmes også kanarifansen av slikt juks og fanteri Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Latterlig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 26. September 2007 Del Skrevet 26. September 2007 Må Veigar sone for gule i neste seriekamp hvis vi evt. er ute av cupen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå