Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 800
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå gir jeg opp håpet (86 min). LSK vil rett og slett mer i dag, og har gjennomført en god kamp. Likevel utrolig irriterende at mål nr 1 er på dødball og enda mer irriterende at mål nr 2 blir godkjent, tror det dreper en del av innsatsen til Stabæk i 2. omg. Stabæk skal være gode nok til å presse enhver norsk motstander bakover på banen, men de evner det ikke i dag. Unødvendig holding av Pall, som vel gjør at han må stå over mot Lyn. Når det er sagt, er han heldig som slipper utvisning, men fremover hadde vel ikke det betydd noe likevel.

Synd man ikke har en mer hodesterk spiller å sette innpå når kampbildet blir slik som i dag.

Det gjenstår det vel bare å gratulere LSK med cup-gullet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var rævva!

Syntes egentlig ikke det, gutta spiller fotball men vannsklig etter det katastrofale valget til Dommern å godkjenne 2-0!

Vannsklig å score på lillestrøm når de supplerer forsaeret med alle spissene.

Har vi roen og spiller på det vi kan vinner vi resten av kampene og vi får håpe Lsk og resten av lagene banker Brann!

Da har vi serie gullet i lomma!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En spiller som Stenersen kunne bidratt til å snu en kamp som dette. Hvorfor ikke, når Somen uansett oppholdt seg mest på kanten etterhvert. Nystuen er liksom ikke den helt troverdige jokeren.

Første målet var en katastrofe. Først en unødvendig corner av Knutsen. Deretter elendig klarering av Nannskog. En gavepakke til LsK. Ledelsen var imidlertid fortjent, etter flere enorme muligheter i mot - igjen viser vi hvor elendige vi er på defensiv dødball. Mål nummer to skulle aldri vært godkjent.

For øvrig skuffende å se et lag som ser ut som de hadde gitt opp siste kvarteret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørgelige greier. Skuffende. De manglet mye idag. Tapte fortjent, men så vannvittig surt at dommernes tabber har innflytelse på kampen igjen. Håper for Sundgodt sin del at han legger seg flat, eller så sier det mye om holdningene hans. Synes og LSK-spillerne fikk lov til å bryte ned spillet vårt med ulovlige midler. Flere ganger var Stabæk-spillerne forbi og ble taklet bakfra. Ikke stygt, men gult så det holder. Men dommerne var kanskje redde for å gjøre LSK gulere enn de er. Om vi hadde fått lov til det samme er uvisst for vi prøvde jo ikke...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De scoret to og vi ingen så i dag var vi ikke gode nok ei heller heldige nok. Trist, men vi har æren i behold. Det blir nok en tung kveld og uke, men nå skal vi slå tilbake i serien så opp og frem alltid uansett.

Også må jeg nesten si noen ord om Maradona super light :angry: . Tenk at vi holdt på å kjøpe den mannen. Ok ting hadde nok stilt seg litt annerledes hvis så hadde skjedd, men han har aldri stått høyt i kurs her i huset, og nå skal jeg franken meg pipe hver gang han er på Nadderud til evig tid, men først skal jeg koke sammen noe heksekunst. Noen som kjenner noen samer som kan trå til med litt Ganning? Står Mikkel Nils Sara oppført i katalogen?

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider

En spiller som Stenersen kunne bidratt til å snu en kamp som dette. Hvorfor ikke, når Somen uansett oppholdt seg mest på kanten etterhvert. Nystuen er liksom ikke den helt troverdige jokeren.

Første målet var en katastrofe. Først en unødvendig corner av Knutsen. Deretter elendig klarering av Nannskog. En gavepakke til LsK. Ledelsen var imidlertid fortjent, etter flere enorme muligheter i mot - igjen viser vi hvor elendige vi er på defensiv dødball. Mål nummer to skulle aldri vært godkjent.

For øvrig skuffende å se et lag som ser ut som de hadde gitt opp siste kvarteret.

Begynner å ligne en farse hver gang han setter in Nystuen, Feilpasninger, ikke tempo, høye baller opp på Veigard og Nannskog, det er vel ikke akkurat løsningen mot Lsk :rolleyes:

Han var ikke alene om den løsningen, men latterlig å ikke prøve vår helt Stenersen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sundgodt beklaget til Stabæk på TV2 sporten, men det hjelper jo lite. Det er i slike kamper dommeren skulle kunne annulert målet i pausen. Tror det målet ble svært avgjørende for motivasjonen videre.

Enig i at det var flere ganger LSK-spillere burde hatt gult for bevisst sabotage av overgangsmuligheter, men når konsekvensen kan bli (for begge lag) utestengelser i cupfinalen er det greit at lista ligger litt høyere enn i serien. Kampen ble tross alt aldri stygg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag var vi for dårlige, ja. Selv om det er kjipt at Hauge ikke ser handsen så vant nok det beste laget.

Skjønner ikke hva noen har mot Nystuen. Han er en annen spillertype enn det vi hadde utpå, og jeg forstår godt at JJ ville prøve noe nytt. Og han vant tross alt en del viktige hodedueller, og holdt på å stå bak en redusering like etter at han kom innpå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er imponert over hvor mange vi var og hvor lenge folk ble igjen og sang gutta av banen. Dette kan uansett bli en meget bra sesong for Stabæk bare vi fortsetter der vi slapp i serien, som fortsatt er det viktigste i Norge.

En ting til... Hvis Haugesund mot formodning vinner finalen. Blir de da automatisk med i kvalik for UEFA neste år. I så fall er ikke det latterlig at et middels adeccoliga lag som verken har bra nok stadion eller spillerstall skal representere Norsk fotball ute i Europa?

Kampen gidder jeg ikke snakke om engang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og han vant tross alt en del viktige hodedueller, og holdt på å stå bak en redusering like etter at han kom innpå.

Hvis det er headingen du tenker på, så var det Daniel som var på ballen. Repeterer i det kjedsommelige, stallen vår er altfor tynn til å kjempe helt i toppen over tid.. Synes Pontus var elendig i dag, irriterte meg mer og mer over at ikke vi hadde IA tilgjengelig.. Ikke minst mtp dødballene til LSK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting til... Hvis Haugesund mot formodning vinner finalen. Blir de da automatisk med i kvalik for UEFA neste år. I så fall er ikke det latterlig at et middels adeccoliga lag som verken har bra nok stadion eller spillerstall skal representere Norsk fotball ute i Europa?

Det er det som er sjarmen med cuppen er det ikke?

Tror uansett ikke de hadde gjort det noe dårligere mot amatørlaget fra Luxenburg :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TV2 og NRK; "Lillestrøm jukset seg til cupfinale."

En grei måte å tape på, egentlig. De vant fortjent, men de må ha en utrolig flau smak i munnen.

I og med at de fleste til nå har ansett Sundgot som en fin og ærlig fyr, så tror og håper jeg nå at han kommer til å slite med samvittigheten sin.

Ikke bra.

Også er Nordlie rørt til tårer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er trist at vi ikke får til spillet vårt i dag, og at dommeren lar lsk drøye så utrolig mye ved hver eneste situasjon... Samt han ballgutten som konsekvent hjalp keeperen å dra ned tempo enda mer... Uff.. denne kampen er det bare å glemme, og sette alt fokus på serien, der kan vi fortsatt vinne gull!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil først si at vi var utrolig tamme idag! Greit at vi blir preget av den kjipe 1-0 scoringen, men faen heller vi må kjempe! Det andre målet gidder jeg ikke å nevne engang! Jeg har aldri vært så nærme ved å storme en fotballbane i hele mitt liv! LSK var faktisk bedre enn oss idag(men ikke i fotball, men i destruktiv lempe fotball)

GUD som jeg hater LSK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pust....

Dersom sant skal sies så var det tre situasjoner hvor jeg var sikker på at noe ondskap var i ferd med å skje, men som dommer Hauge lot gå vår vei. Svært få ville vært forundret dersom han hadde dømt en straffe der Pontus detter og river Kippe? med seg, og når Veigar takler der i andre omgang med gult kort i lomma var jeg sikker på at vi var nede i ti mann. I tillegg var det vel to anledninger der Alan skulle hatt gult kort for litt for sene taklinger, i hvert fall de to sammen ville normalt....... Jeg vet ikke hvorfor jeg nevner dette nå, dere gir vel blanke f nå, noe jeg også burde, men det er vel et desperat forsøk fra meg på å vaske smaken av urettferdighet ut av systemet før jeg skal inn i drømmeland.

Jeg er uansett stolt av guttene. Vi spiser kake med de store, og selv om noen stjeler kirsebærene, så har vi til nå i år lært mye som klubb om hvordan man baker en mesterskapskake. Bare tenk hvor godt denne kaken vil smake (hvor farlig vår spillestil blir) når vi får ny arena og forhåpentligvis konkurransedyktig økonomi til å ha bedre kokker (en bredere stall)?

Good night, and good luck Cup, you need it.

And we're out.

We will be back though - 98-08 ;)

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har to gensere og en lue som ble glemt igjen, dersom noen savner noa av det, ringe meg på 46488600. (genserne ble glemt på stadion og lua på buss fem (den med blå og grønne billetter))

bra jobba av forsangerne i dag. dere fire gjorde en kjempe jobb!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart kveld i bakgården på Årasen borettslag. Vi er ikke agressive nok. Vi mangler selvtillit. Vi sender hårreisende feilpasninger avgårde, upresset på midtbanen. Vi roter i forsvar, mister ball og klarerer dårlig. I store deler av kampen er det så lite bevegelse og fokus i angrepet at Vi, med norges beste og mest tekniske angreps og offansive midtbanespillere blir redusert til langpasningsjegere. Hva dette skyldes er vanskelig å si sikkert, men en viktig del av det var lillestrøms fokus, vilje og arbeidsmoral. De fylte opp hver kvadratmeter på banen og var alltid i balanse. Vi fikk ikke rom til å bygge opp angrep og uansett hvor mange Alan eller Somen dro av, var det alltid èn til. Lillestrøm lyktes i å spille oss dårlige.

Man kan spekulere i hva som ville skjedd om sundgot også, som alle andre, måtte begrense seg til kun å bruke beina og hodet og brystet, ja faktisk alle andre kroppsdeler enn akkurat armene, men dette var en semifinale, hvor ingenting annet enn seier holder og da burde vi ha stilt opp med mer, enten det står en- to- eller ti-null.

Forresten synes jeg nystuen var et lysglimt. Han jobba hardt, presset som ingen annen i blått og var veldig bevegelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Cupen 2007
  • Opprett ny...