Hr. Smith 1 554 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Ikke en kjeft møtte opp på dette, men jeg prøver fortsatt å være ålreit.. 1 - To start with you will need winamp which you can get here http://www.winamp.com For best results most people find setting winamp to the settings below work best. A - Open winamp and click on the options > preferences > input > nullsoft nsv decoder > configure. B - Change the buffer settings to stream - local file buffer size> 30000 - 100 prebuffer > 10000 - 100 rebuffer > 10000 - 100 C - click ok , then close and its done. screenshot below Step 2 2 - You will need a codec for winamp which you can get here http://www.footballon.net/files/nsvdec_x264.dll Click on the link above and click save and save it to your pc. then go to where you saved it and you will see a file called nsvdec_x264.dll You now need to copy and paste this codec into your winamp plugins. You can do this by clicking on start > then click on my computer > then click on local disk c > then click on program files > you will then see a yellow folder for winamp > open that and you will see a yellow folder called plugins. paste the codec in there screenshot below Step 3 3 - now install the x264 from here http://www.footballon.net/files/x264-531-install.exe Click on the link above and then click save and it will download to your pc. once the download is complete click run and it will install. once its installed you dont need to touch this. Step 4 4 - last but not least you will need ffdshow which you can get from here www.footballon.net/files/ffdshow-2546-gcc4.0.3-sse-x264.nl.exe same again , click on the link above and click save and it will download to your pc. once the download is complete click on run and it will install to your pc. you need to configure this however and you do that by following the instructions below. click start = all programs = ffdshow = vfw codec configuration and then click decoder at the top of the box. click the codecs tab then look for h.264 in the right hand column and right click on it , then click " set all stable formats to libavcodec" now click apply then ok and re-boot your pc. thats it , all done! screenshot below Linken å lime inn er http://89.149.202.204:6060/live.nsv Moderatorer : lås gjerne tråden og aller helst slett denne etter kampen, men når Onkel Blaa er stengt kreves det drastiske metoder. Buss om 4, 5 timer! Med min promille - Ja, jeg gruer meg litt!.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Noen som vet hvordan man gjør alt dette på Mac? Er ganske analfabet når det gjelder min nye Mac og når det kommer til torrentgreier generellt. Lastet ned azureus igår for å kunne laste ned kampene som er lagt ut i ´hele kampen´ tråden. fikk omsider lastet ned hele Stabæk-brann, men da jeg skulle spille av filen kom bare lyden og ikke noe bilde. Noen som vet hva jeg må gjøre annerledes? Hjelp. Vil se kampen i kveld... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Parlour 2 Del Skrevet 29. April 2007 (endret) Del Skrevet 29. April 2007 (endret) ... Endret 29. April 2007 av Parlour Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Noen som vet hvordan man gjør alt dette på Mac? Er ganske analfabet når det gjelder min nye Mac og når det kommer til torrentgreier generellt. Lastet ned azureus igår for å kunne laste ned kampene som er lagt ut i ´hele kampen´ tråden. fikk omsider lastet ned hele Stabæk-brann, men da jeg skulle spille av filen kom bare lyden og ikke noe bilde. Noen som vet hva jeg må gjøre annerledes? Hjelp. Vil se kampen i kveld... Løsningen på hvordag du spiller av torrent-kampene på mac ligger her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 har fått til å spille av kampene med bilde, men hvordan går jeg frem for å få streamet kveldens kamp live? winamp fåes ikke på Mac. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Er det noen som fikk til dette? Jeg får bare at den står å laster ned til det uendelige.. må kan begynne å streame når kampen begynner? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 dette er ikke noe vanskelig hvis man følger nøyakig det som s¨tår over. man kan finne mer info om dette på www.footballon.net Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 29. April 2007 (endret) Del Skrevet 29. April 2007 (endret) har fått til å spille av kampene med bilde, men hvordan går jeg frem for å få streamet kveldens kamp live? winamp fåes ikke på Mac. Joda. Riktig nok er den utdatert, og fungerer kanskje ikke til OS X... Jeg tror det kan bli komplisert å få streamen til å funke på mac, så du får heller dra til en venn med windows. Hadde jeg hatt kinosal hadde jeg invitert alle ikke-reisende $$ hit, - har prosjektor Edit: På winamp sine forum sies det at Winamps skal funke med CrossOver Mac. Endret 29. April 2007 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 733 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Gjort alt etter innstruksene og den bufrer opp til 99%.. regner med at det blir 100% når sendinga er i gang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Har gjort alt som står over, men forstår jeg det riktig at man bare skal lime inn linken i IE? og velge kjør når den spør om den skal åpne i winamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 156 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Edit: På winamp sine forum sies det at Winamps skal funke med CrossOver Mac. Det funker ikke på PowerPC Mac (det jeg har) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Prøv open eller add url i winamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Hjertelig takk for hjelpen! Lykke til idag alle sammen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 527 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 har fått opp kampen men noen tips for å få klarere bilde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 dette er jo bare genialt.. kjører det på 42" i stuen nå! Mange sjanser! Mål annulert for offiside på gunnarson.. tror dette lukter seier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå