Sverige 0 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Hadde tenkt å gå på Onkel Blaa i dag for å se på kampen og det går vel neppe fordi der er vel stengt!? Noen som vet om noe annet sted der folk kommer å dra , i Oslo / Bærum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 29. April 2007 Del Skrevet 29. April 2007 Dubliners i byen sender kampen, de har avtale med Menigheden Øst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 Gidder ikke å åpne en ny tråd, så jeg bruker denne. Jeg reiser til Gran Canaria, nærmere bestemt Bahìa Feliz på onsdag, og må finne en pub som viser kampen vår. Noen som har vært der, eller omkringliggende byer, som vet om noen steder der som viser norsk fotball? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 vet ikke om noen steder der, men ville heller anbefalt deg å dratt hit jeg er (Benidorm) der er det ikke noe problem å få sett kamper, enten du sitter i stua hjemme eller drar ut på en av de norske barene i området her. men finnes sikkert steder på Gran Canaria som viser det å Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 30. April 2007 (endret) Del Skrevet 30. April 2007 (endret) Gidder ikke å åpne en ny tråd, så jeg bruker denne. Jeg reiser til Gran Canaria, nærmere bestemt Bahìa Feliz på onsdag, og må finne en pub som viser kampen vår. Noen som har vært der, eller omkringliggende byer, som vet om noen steder der som viser norsk fotball? Gran Canaria er et hull. Har vært der en gang, og aldri mer. Makan til opphopning av bånnfolk. At damer på 60-70 år ikke kan skjønne at det er særdeles ekkelt å se dem toppløse er for meg en gåte. Men nok om det, jeg mener det var i Bahia Feliz vi kom over en pub (eller pøbb) med det sprelske navnet "La det Swinge". Der så vi ihvertfall landskamp på TV2. god tur Endret 30. April 2007 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. April 2007 Del Skrevet 30. April 2007 Gidder ikke å åpne en ny tråd, så jeg bruker denne. Jeg reiser til Gran Canaria, nærmere bestemt Bahìa Feliz på onsdag, og må finne en pub som viser kampen vår. Noen som har vært der, eller omkringliggende byer, som vet om noen steder der som viser norsk fotball? Gran Canaria er et hull. Har vært der en gang, og aldri mer. Makan til opphopning av bånnfolk. At damer på 60-70 år ikke kan skjønne at det er særdeles ekkelt å se dem toppløse er for meg en gåte. Men nok om det, jeg mener det var i Bahia Feliz vi kom over en pub (eller pøbb) med det sprelske navnet "La det Swinge". Der så vi ihvertfall landskamp på TV2. god tur Heheh.. Greit nok, men litt sent å tenke på det nå. La det swinge høres passe norsk ut, forhåpentligvis viser de tippeligaen der og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå