Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper F.thorsen blir knust av IAO.

Vi er som elefanter, vi glemmer aldri!

StabækLars-> Har du fortsatt den videosnutten av snørrapen Thorsen?

Jeg skal se hva jeg finner.

Her er ihvertfall et bilde av schtøggen

spy-thorsen-spy.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvom Sandefjord har gjort det bra i sesonginnledningen er dette en match som skal gi tre poeng.

Håper F.thorsen blir knust av IAO.

Jepp, han er faktisk verdt ett gult kort (men ikke noe mer)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har billetter :D

Så nå skal jeg endelig få hvert på Stabæk-kamp med mitt nye Stabæk-flagg (og pannebånd :P)

(Fikk hverken hvert mot Start eller RBK, fikk det dagen før RBK-kampen)

Men for å komme til poenget.

Nå SKAL vi ta tre poeng, hvis ikke er det dårlig spillt av Stabæk!

Somen skal ikke være redd for å score.

Jeg synes jeg lukter en hattrick jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir vår startoppstilling nå? Tom er ute på karantene? Mike spiller ikke, kan det da bli:

Jon

Bjørnar, Pontus, IAO, Keller

Henning, Tommy, Somen, Alan

PALL

Nanne

Kan dette være sannsynlig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk Tom gult kort mens han satt på tribunen i Kristiansand? I tilfellet veldig godt gjort.

Jepp... du skulle ha sett'n. Moona, og gjorde masse obskøne gesturer til dommeren. Nei fytterakkern sin

Nei, det var bortesupporterne som sto for den slags.

Men er det tre gule for karantene? Går alltid i surr på dette. Han har to nå ikke sant?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon

MMS - Pontus - IAO - Tom

PFO - Tommy - Somen - Alan

Veigar - Daniel

Jeg synes Keller har gjort en bra figur den siste tiden og håper han får sjansen igjen. PFO får komme innpå mot slutten av kampen.

Ellers er nok det laget sannsynlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon

MMS - Pontus - IAO - Tom

PFO - Tommy - Somen - Alan

Veigar - Daniel

Jeg synes Keller har gjort en bra figur den siste tiden og håper han får sjansen igjen. PFO får komme innpå mot slutten av kampen.

Ellers er nok det laget sannsynlig.

Har litt lyst til å se PFO mot Sandefjord. Han trenger noen ''lette'' kamper for å spille på seg selvtillit og komme i gang. Jeg mener at hjemme mot Sandefjord kan være en fin kamp for Petter. Forsåvidt enig i at Keller har gjort sine saker bra i det siste, men uansett..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Sandefjord kommer neppe til Nadderud for å by opp til dans. Dessuten har jeg en liten brannfakkel, jeg tror Sandefjord er et bedre lag en Start. I allefall for øyeblikket.

Dette er en skikkelg møkkakamp, SF har alt å vinne vi har alt å tape. De kan legge seg tilbake og skalke lukene mens de venter på kontringsmuligheter for Tegström og Adriano. Vi må styre matchen, og det er vi normalt ikke veldig begestret for å måtte drive med. Samtidig har Bugge Pettersen i SF buret en lei tendens til å finne frem halleluja spillet når han møter oss. Kjappe Birger Madsen kan også fint holde følge med Daniel.

Veldig, veldig viktig å få det første målet for å løse opp i rekkene til SF. De er ikke noe kalaslag på bortebane og når jeg så dem i vinter hadde de veldig mye rom mellom lagdelene. Midtbanen deres kunne nok vært bedre besatt også. Så det er overkommelig, men enkelt... aldri

Æsj, jeg liker ikke slike kamper!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir en kamp hvor alle muligheter er åpne. Sandefjord vil være fornøyd med 1 poeng, men er ikke kjent for å legge seg bakpå. Ligger vi bakpå er det fordi vi blir presset dit, og det er fair nok. Men det blir vanskelig hvis Super Nanny har dagen. Da må vi opp å putte like mange og helst fler, og det kan bli tøft nok. Håper og tror på en tett match, og seerverdig kamp hvor vi drar tilbake med alle poengene.

Ps inviterer alle til å bli med på et forum som er nystartet, hvor poenget blir at man diskuterer mot hverandres lag, og vil finne info om hverandre osv. kikket litt på det idag, og syntes det ser spenstig ut.

http://fotballidiot.dyndns.org/forum/

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper Nystuen blir værende i Kr.sand.

Nå må vi se videre, Har du hørt om å Gå videre, gutten gjorde 1 feil men skulle hatt straffe i forkant :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper Keller hadde startet uansett men kjipt med PFO, han kunne trengt å fådet til å løsne mot et lag som SF.. Begynner å blir tynt på benken nå, Henning og Bjørnar er vell nesten de eneste aktuelle gutta å sette inn ved skader eller hvis noen driter seg ut..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper Keller hadde startet uansett men kjipt med PFO, han kunne trengt å fådet til å løsne mot et lag som SF.. Begynner å blir tynt på benken nå, Henning og Bjørnar er vell nesten de eneste aktuelle gutta å sette inn ved skader eller hvis noen driter seg ut..

Jepp, men jeg håper i hvert fall det gir spilletid til ungutter som Ola, Håkon og Jonas. Utenom de nevnte er det vel bare Eirik, Branimir og Espen igjen, ingen av dem har imponert med voldsomt i det siste. Er det forresten noen som vet om Håkon er tilbake fra skade? Hvis ikke har vi dårlig med talenter i stallen også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandefjord er skikkelig i dytten, så dette kan bli en skikkelig utfordrende affære!

Sandefjord vel egentlig et hjemmelag som unntaksvis gjør det godt på fremmed gress, med et tidlig mål tror jeg det kan bli svært morsomt. Tips 4-1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta litt statestikk igjen, selv om det både er gjort før, og bare er ukule folk (nerder) som er opptatt av det...  Iallefall i følge dette.

Stabæk har et rimelig godt grep på Sandefjord, selv om det var Sandefjord som påførte oss vårt første nederlag i 2005-sesongen.  Selv satt jeg på et feriested eid av en forhenværende nederlandsk skøytestjerne utenfor Kristiansand og fikk oppdatering via Alberta på SMS (takk Armando) da kampen gikk.  Vi snakker om 26. juni 2005 og den 16. ordinære serie/NM-kamp den sesongen.

Vi har hatt sju kamper mot sandefjordingene; to i 2. divisjon (1993), to i 1. divisjon (2005) og to i eliteserien (2006), samt NM kvartfinale i 2004.

Vi har en positiv statestikk etter å slått hvalfangerne to ganger i 1993 og i cupen.  Vi slo dem også i den fantastiske opprykkskampen i 2005.  Men - og det er et men - i fjorårets sesong, våre to første møter i eliteserien - tok Stabæk bare ett poeng.  Og det hjemme etter en målløs seriestart.  Jeg skal la være å snakke om kampene på Storstadion (hvor jeg bare har vært en gang, og da lot jeg meg imponere over at også andre lag har en kikkertsving.  Men ikke alle har like fornuftige priser som det er i kikkertsvingen på Nadderud).  Våre to siste møter i Sandefjord (av fire) har endt med tap.

På Nadderud - og da gidder jeg ikke å snakke om kampen i 1993, det overlater jeg til André Flem som plukket ett av sine 61 gule kort (Stabækrekord) i den kampen - har vi altså vunnet 3-1 i en kamp som like godt kunne endt uavgjort (2005) og spilt 0-0 i fjor.

Konklusjonen av dette innlegget....?  Sandefjord er langt fra en lett motstander som mange - inkludert den tilbakevendte pressetalsmann Lars Bohinen - har antydet.  Sandefjord er en type motstander som er vanskelig for oss.  Og det gjøres ikke lettere av at spillere tråkker og spytter på våre flagg for å ta oppmerksomheten bort fra at vi faktisk scorer! (Ta en titt på denne).

Jeg prøver å avslutte dette innlegget, og jeg tror sluttlinja må bli; VI TRENGER ALLE SUPPORTERE PÅ SØNDAG.  Supporterne har fått mye positiv tilbakemelding i det siste, spillerne understreker hvor viktige vi er.  Vi må være der, jobbe beinhardt (husk en pose med Fisherman's Freinds) og støtte gutta fram til seier.  Det er ikke bare spillerne som må blø for drakta...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Sandefjord
  • Opprett ny...