Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ingen overraskelser på laget altså. Men kanskje litt ovveraskende at det ikke ble noen overraskelser?;-)

Så sant så sant... Blir enda mer overrasket hvis ikke Henning før et innhopp, og helst før det 75te minutt hvis ting ikke går som det skal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir spennende. Er enig med Jönsson om at starten blir utrolig viktig. Her har Henning en viktig rolle med god løpskappasitet. Intensiteten må være på plass fra dommern blåser. Har troen på at dette skal gå veien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kommentatoren på TV Sumo er faen meg den største og mest rævva kommentatoren noen gang. Han gjør det helt klart hvilket lag han holder med og de bruker også halvparten av førsteomgang på å høre på at Dagfinn Enerly snakker piss. Faen som han irriterer meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kommentatoren på TV Sumo er faen meg den største og mest rævva kommentatoren noen gang. Han gjør det helt klart hvilket lag han holder med og de bruker også halvparten av førsteomgang på å høre på at Dagfinn Enerly snakker piss. Faen som han irriterer meg!

Fy faen, han irriterrer ræva av meg også. Mat han til rottene og spark dagfinn ut av boks. Gidder ikke høre på han skryte av fredrikstad spillerne hele kampen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig. Han har f.eks glemt at Stabæk hadde 1. corner, presterer å si at FFK leder fullt fortjent rett før pause. Tror nesten jeg ser 2. omg uten lyd.

Det var vel (desverre) ikke så mye å si på kortene til IAO, men man kan jo spekulere i om det hadde blitt gult, om det ikke hadde vært Tarik han felte...

Synes gutta har gjort en brukbar jobb, synd de ikke har puttet en gang eller to

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

DEt er faen meg FFK TV. Men kommentatoren er vel sår etter 8-1 i fjor tenker jeg...

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, latterlig når kommentator skryter av FFK's mange sjanser som har vært meget farlige så er SUMO sitt sammendrag 2 FFK sjanser mot dobbelt så mange Stabæk sjanser.

Hvordan skal andre omgang gå? Håper Janne har en plan, for med IAO ute så blir dette vanskelig å innhente...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, latterlig når kommentator skryter av FFK's mange sjanser som har vært meget farlige så er SUMO sitt sammendrag 2 FFK sjanser mot dobbelt så mange Stabæk sjanser.

Hvordan skal andre omgang gå? Håper Janne har en plan, for med IAO ute så blir dette vanskelig å innhente...

Hvordan da?

Hvor lenge siden er det du så IA score? :)

10 mot 11 er ikke helt krise, men vi må ha en helt annen pressisjon ii det vi driver med uansett hvor mange mann vi har på banen.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan da?

Hvor lenge siden er det du så IA score? :)

10 mot 11 er ikke helt krise, men vi må ha en helt annen pressisjon ii det vi driver med uansett hvor mange mann vi har på banen.

@ringo

Hehe, etter det jeg har sett av andre omgang, så har jeg troen. Faen dette kan vi klare!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Fredrikstad-Stabæk
  • Opprett ny...