ØyvindW 402 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Ingen overraskelser på laget altså. Men kanskje litt ovveraskende at det ikke ble noen overraskelser?;-) Så sant så sant... Blir enda mer overrasket hvis ikke Henning før et innhopp, og helst før det 75te minutt hvis ting ikke går som det skal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Jönsson med seiers oppskriften ikveld Laget: Jon Knudsen Morten, IA, Pontus, Tom Keller, Somen, Tommy, Alan Daniel, Veigar Oppdatert lagoppstilling - Henning starter, Tommy på benken: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle129998.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Dette blir spennende. Er enig med Jönsson om at starten blir utrolig viktig. Her har Henning en viktig rolle med god løpskappasitet. Intensiteten må være på plass fra dommern blåser. Har troen på at dette skal gå veien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 13. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 13. Mai 2007 (endret) Oppdatert lagoppstilling - Henning starter, Tommy på benken:http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle129998.ece På tv2 sport begrunnet han det med tett kampprogram, at Henning hadde vært bra på trening og i de innhoppene han har hatt... Endret 13. Mai 2007 av peas on earth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Noe sted man kan høre kampen? Radia, nettradio. Eller se den på nettet, ikke SUMO? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
komigjenstabæk 0 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Bra åpning! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Bra åpning! Synd med kortet IAO... Men vi har jo ikke hatt så mange, og noen må man jo ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 FAEN ALTSÅ!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Eller se den på nettet, ikke SUMO? Hater fattig folk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Eller se den på nettet, ikke SUMO? Hater fattig folk! Har jeg sagt at jeg er fattig? SUMO funker ikke her... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Faen rødt til IAO! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 IA ut med rødt! Fanken.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Neimenn Inge da! Uff nå blir jeg helt oppgitt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Han kommentatoren på TV Sumo er faen meg den største og mest rævva kommentatoren noen gang. Han gjør det helt klart hvilket lag han holder med og de bruker også halvparten av førsteomgang på å høre på at Dagfinn Enerly snakker piss. Faen som han irriterer meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 FAEN I HELVETE! MÅ KOMMENTATOREN PÅ TV2 SPORT BRENNE I HELVETE!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 IA ba jo om å få det røde Men synes sjansen til poeng fremdeles er ok, men det fordrer offensiv innstilling.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 "Streik" og bruk: http://www.an.no/fotball/live/ og P1 da... funker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Han kommentatoren på TV Sumo er faen meg den største og mest rævva kommentatoren noen gang. Han gjør det helt klart hvilket lag han holder med og de bruker også halvparten av førsteomgang på å høre på at Dagfinn Enerly snakker piss. Faen som han irriterer meg! Fy faen, han irriterrer ræva av meg også. Mat han til rottene og spark dagfinn ut av boks. Gidder ikke høre på han skryte av fredrikstad spillerne hele kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Han kommentatoren på TV Sumo er faen meg den største og mest rævva kommentatoren noen gang. Han gjør det helt klart hvilket lag han holder med og de bruker også halvparten av førsteomgang på å høre på at Dagfinn Enerly snakker piss. Faen som han irriterer meg! Enig. Han har f.eks glemt at Stabæk hadde 1. corner, presterer å si at FFK leder fullt fortjent rett før pause. Tror nesten jeg ser 2. omg uten lyd. Det var vel (desverre) ikke så mye å si på kortene til IAO, men man kan jo spekulere i om det hadde blitt gult, om det ikke hadde vært Tarik han felte... Synes gutta har gjort en brukbar jobb, synd de ikke har puttet en gang eller to Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 13. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 13. Mai 2007 (endret) Hepp, DEt er faen meg FFK TV. Men kommentatoren er vel sår etter 8-1 i fjor tenker jeg... @ringo Endret 13. Mai 2007 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Haha, latterlig når kommentator skryter av FFK's mange sjanser som har vært meget farlige så er SUMO sitt sammendrag 2 FFK sjanser mot dobbelt så mange Stabæk sjanser. Hvordan skal andre omgang gå? Håper Janne har en plan, for med IAO ute så blir dette vanskelig å innhente... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Slik er det bare av og til. Det som er artig er at når TV2 skal vise høydepunkter fra 1. omgang er det klar overvekt av Stabæk sjanser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Haha, latterlig når kommentator skryter av FFK's mange sjanser som har vært meget farlige så er SUMO sitt sammendrag 2 FFK sjanser mot dobbelt så mange Stabæk sjanser. Hvordan skal andre omgang gå? Håper Janne har en plan, for med IAO ute så blir dette vanskelig å innhente... Hvordan da? Hvor lenge siden er det du så IA score? 10 mot 11 er ikke helt krise, men vi må ha en helt annen pressisjon ii det vi driver med uansett hvor mange mann vi har på banen. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 KOM IGJEN NÅ GUTTA! JEG HAR TROEN!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Hvordan spiller vi i forsvar nå?? Kun 1 stopper eller er noen flyttet ned?? Håkon kommet inn eller MMS i midt og Bjørnar og Tom på back?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Haha, latterlig når kommentator skryter av FFK's mange sjanser som har vært meget farlige så er SUMO sitt sammendrag 2 FFK sjanser mot dobbelt så mange Stabæk sjanser. Hvordan skal andre omgang gå? Håper Janne har en plan, for med IAO ute så blir dette vanskelig å innhente... Hvordan da? Hvor lenge siden er det du så IA score? 10 mot 11 er ikke helt krise, men vi må ha en helt annen pressisjon ii det vi driver med uansett hvor mange mann vi har på banen. @ringo Hehe, etter det jeg har sett av andre omgang, så har jeg troen. Faen dette kan vi klare!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Takk Alan! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 JJAAAAAA!! FY FAEN SÅ DEILIG!!!! STÅ PÅ STABÆK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå