dagger 35 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 yeeeeeees, faen for en match av Alan!! Har vært helt konge, og atpåtil scoring nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
komigjenstabæk 0 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Hvordan spiller vi i forsvar nå?? Kun 1 stopper eller er noen flyttet ned?? Håkon kommet inn eller MMS i midt og Bjørnar og Tom på back?? Keller som en slags wing-back. Hvertfall frem til målet. Spissen jobber også litt mer hjem. Det er det jeg har fått med meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Stor sjanse til Stabæk sa P1-mannen Alanzinhio smart til Gunnarson, videre til Nannskog som går forbi keeper, men blir stoppet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Alarm på stadion??? Hva er det for noe? Irriterende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 PFO sitter på benken? Inn for Veigar eller Alan? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Jaaaaaaaa! . . . pust.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 TAPERE FREDRIKSTAD!!!! JIPPI! 2-1!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Jaaaaaaaaaaaaaaa! Så deilig!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yeah 0 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! hahahaha kommentatoren var midt i en setning om at "nå må fredrikstad få en scoringggg....." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 deilig Veigar!!!! Nå MÅ vi ikke drite oss ut i sluttminuttene!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 VEIGAR ER GUD! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 13. Mai 2007 (endret) DA ER DET AVGJORT! HERLIG ALAN OG VEIGAR! DERE ER VÅRE GUDER NÅ, OG VI ER HOS DERE I HIMMELEN Edit: la på noe som falt bort i seierssuse. Endret 13. Mai 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Så ufattelig deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Nyydelliig-|| Men IA HVA DRIIVER DU MED?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 13. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 13. Mai 2007 (endret) Sånn....rettferdighet! Bra jobba! Herlige mål! Keller synes jeg fortjener en ekstra klapp. Endret 13. Mai 2007 av LittleBlueAlien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 KONGE!! Sinnsykt imponerende av gutta med 10 mann!! Pontus som enslig stopper må jo ha gjort jobben?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Vi klatrer på tabellen til.... 5. plass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 FYYYYYY FAAAAAAAAEEEEEEENNNNNNNN!!!!!!!!!!!!! så jævla digg.. Alanzinho!!!!!!!!!!!!!!!!!! og for et skudd av veigar.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Det var faen meg verdt hver jævla krone på webtv! Pontus skal ha creds for å virkelig kline til og ofre seg for laget. Mer av dette og han er en god utfordrer til midtstopperplassen. Noen som skjønner hva som egentlig skjedde ettersom fredrikstad ikke fikk mål på slutten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 JADDA!!!! Så inni hælvetes digg!!! Jævlig stolt av gutta i dag. Innsatsen som blir lagt ned i andreomgangen er rett og slett helt vill. Keller var jo både back og offensiv midtbane og ruvet i begge posisjoner, på samme tid!! To perler av noen mål. Rundens mål begge to. YESS!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Det var faen meg verdt hver jævla krone på webtv! Pontus skal ha creds for å virkelig kline til og ofre seg for laget. Mer av dette og han er en god utfordrer til midtstopperplassen. Noen som skjønner hva som egentlig skjedde ettersom fredrikstad ikke fikk mål på slutten? Skjønte ikke stort selv, men det kan se ut som ballen aldri var over streken. Var sikker på at 3 poeng røyk der, så det var utrolig digg at det ikke var scoring! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Det var faen meg verdt hver jævla krone på webtv! Pontus skal ha creds for å virkelig kline til og ofre seg for laget. Mer av dette og han er en god utfordrer til midtstopperplassen. Noen som skjønner hva som egentlig skjedde ettersom fredrikstad ikke fikk mål på slutten? Ballen var aldri inne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
komigjenstabæk 0 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Sånn....rettferdighet! Bra jobba! Herlige mål! Keller synes jeg fortjener en ekstra klapp. Keller løser back/kantrollen han får i andre omgang glimrende! Og viser både etter scoringer og etter kampen at han elsker Stabæk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Jippi! Grattis med tre poeng i dag!! Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 HAHAHA! SÅ FANTASTISK DEILIG! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHH @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Dette gjør opp for de tapte poengene i Kristiansand! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Imponerende av gutta å dra dette i land med et mål i mot og en mann mindre. Jævlig synd at IA nå er ute, men om han har vært småskadet i det siste forsøker jeg å trøste meg med at han kanskje hadde hvilt mot Odd uansett.. Jeg synes Alan kan bli flinkere til å spille ballen når han har gått forbi mann nr 2, men de gangene han kommer forbi 3.mann blir det som regel en stor sjanse, og i dag ble det mål. Keller løste den defensive oppgaven bra, og det er betryggende at vi har et defensivt alternativ på kant, ikke bare de offensive kvalitetene til Alan og PFO (selv om sistnevnte vel ennå har tilgode å vise de helt store prestasjonene). Forøvrig sugde kommentatoren på TV2 Sport pikk.. Å ta inn en tidligere FFK-spiller til å kommentere, hva faen er det for noe?!? Jeg tenker jeg enten ringer eller sender en mail til TV2 i morgen. Aldri i helvete om jeg betaler 150 kroner måneden for å høre på vissvasset de leverte i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 Haha, tenker FFK fikk seg et lite sjokk når de bortskjemte drittungene fra Bærum kjempa dem i senk med 10 mann. Stolt av Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 13. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 13. Mai 2007 (endret) --><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 13. May 2007, 20:16) 104613[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Dette gjør opp for de tapte poengene i Kristiansand! Trodde først det skulle bli en reprise på akkurat den kampen.. for noen få sekunder var alt tungt på slutten. Men den var ikke inne, og jubelen sto høyt i taket Endret 13. Mai 2007 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 13. Mai 2007 Del Skrevet 13. Mai 2007 FFK - Stabæk 2-1 Herregud så deilig! Herregud så fortjent! Står på forsiden her.. Må jo skremme vettet av folka som ikke har fulgt med kampen før nå. Se å endre det umiddelbart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå