Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan spiller vi i forsvar nå?? Kun 1 stopper eller er noen flyttet ned?? Håkon kommet inn eller MMS i midt og Bjørnar og Tom på back??

Keller som en slags wing-back. Hvertfall frem til målet. Spissen jobber også litt mer hjem. Det er det jeg har fått med meg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DA ER DET AVGJORT!

HERLIG ALAN OG VEIGAR!

DERE ER VÅRE GUDER NÅ, OG VI ER HOS DERE I HIMMELEN

Edit: la på noe som falt bort i seierssuse.

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var faen meg verdt hver jævla krone på webtv!

Pontus skal ha creds for å virkelig kline til og ofre seg for laget. Mer av dette og han er en god utfordrer til midtstopperplassen.

Noen som skjønner hva som egentlig skjedde ettersom fredrikstad ikke fikk mål på slutten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JADDA!!!!

Så inni hælvetes digg!!!

Jævlig stolt av gutta i dag. Innsatsen som blir lagt ned i andreomgangen er rett og slett helt vill. Keller var jo både back og offensiv midtbane og ruvet i begge posisjoner, på samme tid!!

To perler av noen mål. Rundens mål begge to.

YESS!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pontus skal ha creds for å virkelig kline til og ofre seg for laget. Mer av dette og han er en god utfordrer til midtstopperplassen.

Noen som skjønner hva som egentlig skjedde ettersom fredrikstad ikke fikk mål på slutten?

Skjønte ikke stort selv, men det kan se ut som ballen aldri var over streken. Var sikker på at 3 poeng røyk der, så det var utrolig digg at det ikke var scoring!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ballen var aldri inne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponerende av gutta å dra dette i land med et mål i mot og en mann mindre. Jævlig synd at IA nå er ute, men om han har vært småskadet i det siste forsøker jeg å trøste meg med at han kanskje hadde hvilt mot Odd uansett.. Jeg synes Alan kan bli flinkere til å spille ballen når han har gått forbi mann nr 2, men de gangene han kommer forbi 3.mann blir det som regel en stor sjanse, og i dag ble det mål. Keller løste den defensive oppgaven bra, og det er betryggende at vi har et defensivt alternativ på kant, ikke bare de offensive kvalitetene til Alan og PFO (selv om sistnevnte vel ennå har tilgode å vise de helt store prestasjonene).

Forøvrig sugde kommentatoren på TV2 Sport pikk.. Å ta inn en tidligere FFK-spiller til å kommentere, hva faen er det for noe?!? Jeg tenker jeg enten ringer eller sender en mail til TV2 i morgen. Aldri i helvete om jeg betaler 150 kroner måneden for å høre på vissvasset de leverte i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 13. May 2007, 20:16) 104613[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Dette gjør opp for de tapte poengene i Kristiansand!

Trodde først det skulle bli en reprise på akkurat den kampen.. for noen få sekunder var alt tungt på slutten. Men den var ikke inne, og jubelen sto høyt i taket :D

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Fredrikstad-Stabæk
  • Opprett ny...