elaang 2 008 Del Skrevet 13. August 2003 Del Skrevet 13. August 2003 Jeg søkte litt i nyhetsarkivet til stabak.no og fant at dersom Anderlecht gikk videre til gruppespillet vil Stabæk få ytterligere 2 mill for Chippen. Så da er det vel ingen tvil om hvor sympatiene ligger i kampen mot Wisla Krakow... Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 13. August 2003 Del Skrevet 13. August 2003 Jeg søkte litt i nyhetsarkivet til stabak.no og fant at dersom Anderlecht gikk videre til gruppespillet vil Stabæk få ytterligere 2 mill for Chippen. Så da er det vel ingen tvil om hvor sympatiene ligger i kampen mot Wisla Krakow... Elaang Har du linken? Dette må vi lage sak ut av. Alle mann til Krakow!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 13. August 2003 Del Skrevet 13. August 2003 Har du linken? Dette må vi lage sak ut av. Alle mann til Krakow!!!! http://www.stabak.no/nytt/nyhet_20030404_15.39.36.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 13. August 2003 Del Skrevet 13. August 2003 Og i Budstikkas arkiv står det 1 mill.: http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...articleID=90621 Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 13. August 2003 Del Skrevet 13. August 2003 Anderlecht vant 3-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 15. August 2003 Del Skrevet 15. August 2003 Hurra!! Alle penger som kommer inn nå SKAL jo brukes på å forsterke stallen!! Tør man håpe på at det skal komme forsterkninger før sesongen er over!?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. August 2003 Del Skrevet 15. August 2003 Hurra!! Alle penger som kommer inn nå SKAL jo brukes på å forsterke stallen!! Tør man håpe på at det skal komme forsterkninger før sesongen er over!?! Jepp. Man tør... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 26. August 2003 Del Skrevet 26. August 2003 Anderlecht er i Champions League! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 hurra Syntes 5 mill totalt for Chippen var lite me npenga trenger vi for å styrke stallen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 29. August 2003 Del Skrevet 29. August 2003 rsca spiller mot bayern münchen...hm, kunne bli ganske spennende... i alle fall vet jeg nå hva jeg skal gjøre på 30. september: se kampen på tv og ha en øl :wink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elmo 4 Del Skrevet 29. August 2003 Del Skrevet 29. August 2003 Hi maren, har du tenkt å drar til Månchen i desember??? Utrolig dumt at kampen i Brussel er i september og ikke i munchen :-( Har tenkt a feire oktoberfest og see anderlecht vinne mot Bayern, men tror at jeg rekker ikke a drar til munchen i Desember :-( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 30. August 2003 Del Skrevet 30. August 2003 nei, det blir ingen tur til münchen...hvorfor? liker verken münchen eller rsca... jeg bruker pengene mine heller til en liten tur til belgia i oktober - for å se marel score mot man city :mrgreen: og selvsagt til billettene for kampene tyskland - island (u-21 og a-laget) og kanskje for en tur til bochum...eller til köln med st.pauli. i morgen skal jeg hjelpe på st.pauli festivalen og selge øl, men derfor får jeg gratis inngang og kan nyte turbonegro konserten... ha en fin helg! litt rart at vi snakker norsk med hverandre :wink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg