Albert 921 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Æsj, irriterende, nå har jeg tenkt i ti min og skjønner det fortsatt ikke. Hvem dro? Og hva har det med oss å gjøre? Uwe Ah, selvsagt. Kremt, skjønte jeg vel.. Men er det egentlig noe vits å spinne mer på denne saken? Jeg syns ideen er strålende, samtidig som den er dødfødt. Når en en så relativt oppegående fyr som gsk bruker ti minutter på å ikke forstå teksten, kan det tyde på at den er for dyp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Æsj, irriterende, nå har jeg tenkt i ti min og skjønner det fortsatt ikke. Hvem dro? Og hva har det med oss å gjøre? Uwe Ah, selvsagt. Kremt, skjønte jeg vel.. Men er det egentlig noe vits å spinne mer på denne saken? Jeg syns ideen er strålende, samtidig som den er dødfødt. Når en en så relativt oppegående fyr som gsk bruker ti minutter på å ikke forstå teksten, kan det tyde på at den er for dyp. Kampstart skulle vært et kvarter tidligere, slik at vi kunne hatt "Hvor mye er klokken?". Eventuelt kunne krigen vart 55 år lenger, noe den heldigvis ikke gjorde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Tifo eller ikke, vi kan uansett dra i gang den gode, gamle sangen: "tramp, tramp tramp på en gul tramp tramp tramp på en kanarifugl fuglen løper ikke fort tramp den ned og tørk den bort tramp tramp tramp på en gul" Endret 23. Mai 2007 av Caz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Tifo eller ikke, vi kan uansett dra i gang den gode, gamle sangen:"tramp, tramp tramp på en gul tramp tramp tramp på en kanarifugl fuglen løper ikke fort tramp den ned og tørk den bort tramp tramp tramp på en gul" Du er nå egenhendig ansvarlig for at jeg har hatt smurfesanger på hjernen hele dagen.. Blir smårar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Bare hyggelig! slet hardt med "inspector gadget" i fjor, søster sendte meg mld hver eneste dag der det kun sto "tamtaramta ta, inspector gadget, tamtaramta TAAAAAAAAAA"... ødela mang en dag med eksamenslesning den der Endret 23. Mai 2007 av Caz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Æsj, irriterende, nå har jeg tenkt i ti min og skjønner det fortsatt ikke. Hvem dro? Og hva har det med oss å gjøre? Uwe Ah, selvsagt. Kremt, skjønte jeg vel.. Men er det egentlig noe vits å spinne mer på denne saken? Jeg syns ideen er strålende, samtidig som den er dødfødt. Når en en så relativt oppegående fyr som gsk bruker ti minutter på å ikke forstå teksten, kan det tyde på at den er for dyp. Kampstart skulle vært et kvarter tidligere, slik at vi kunne hatt "Hvor mye er klokken?". Eventuelt kunne krigen vart 55 år lenger, noe den heldigvis ikke gjorde. Hva med "Hvorfor har denne kampen avspark kl 2000?" Ser foresten at stabk.no oppgir matchstart til 19:45.... på forsiden Endret 23. Mai 2007 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Ser foresten at stabk.no oppgir matchstart til 19:45.... på forsiden Her må det anmeldes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin_ 1 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Men tror dere det kan bli stress med nff hvs det blir laget en med "når dro han?"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Hva med banner "15min. forsent!" ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 I min mening begynner det bli litt oppbrukt nå... var kjempe artig ifjor... men enda en followup? meeh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Komisk første gang, Hysterisk neste gang og godt konkludert av Enga siste gang. Nå holder det. Det ble pris for beste banner i fjor, men å ta den videre nå blir bare dumt. That's just my opinion... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 --> QUOTE(d*u*b @ 23. May 2007, 20:38) 105516[/snapback] Komisk første gang, Hysterisk neste gang og godt konkludert av Enga siste gang. Nå holder det. Det ble pris for beste banner i fjor, men å ta den videre nå blir bare dumt. That's just my opinion... Sant nok. Ved nærmere ettertanke bør vi klare å være noe mer innovative enn å kopiere gammel moro. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Vi drar til Åråsen for å støtte Stabæk. Ferdig med det! Meld dere på busstur her!: BUSSER TIL ÅRÅSEN Klarer vi å fylle 4 busser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Vi drar til Åråsen for å støtte Stabæk. Ferdig med det! Meld dere på busstur her!: BUSSER TIL ÅRÅSEN Klarer vi å fylle 4 busser? Er det ikke fridag den dagen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Er det ikke fridag den dagen? Det er ihvertfall helligdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Mandag er fridag og helligdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Mandag er fridag og helligdag Gjelder det mandager generelt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Mandag er fridag og helligdag Når det gjelder fridag er det litt avhengig av hva du jobber med, selvsagt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 23. Mai 2007 (endret) Mandag er fridag og helligdag Gjelder det mandager generelt? Det gjelder alle mandager vi spiller mot LSK. Over til kampen! Håper gressmatta holder mål, slik at snurrgubbene våre får utfoldet seg? Er det noen som vet noe om baneforholdene? Endret 23. Mai 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Mandag er fridag og helligdag Gjelder det mandager generelt? Det gjelder alle mandager vi spiller mot LSK. Over til kampen! Håper gressmatta holder mål, slik at snurrgubbene våre får utfoldet seg? Er det noen som vet noe om baneforholdene? Hepp, Gressmatta på åråsen bruker å være bra den, men de vanner den ofte jævlig mye så den blir oljeglatt og sleip. Særlig når de møter teknisk overlegene lag som oss. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 En spiller gutta helt sikkert må passe godt på er Magnus Myklebust... gutten har imponert kraftig iår, og har nok fått sitt gjennombrudd.... Blir han og Brenne nøytralisert er nok mye gjort... Jeg har troen på seier... men det krever maks jobbing fra gutta... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Hepp, Gressmatta på åråsen bruker å være bra den, men de vanner den ofte jævlig mye så den blir oljeglatt og sleip. Særlig når de møter teknisk overlegene lag som oss. @ringo Ja, det skjer alltid når vi gjester Åråsen. Gresset blir sprøytet med linolje og vannet til den blir såpeglatt. Finnes det ikke lover mot slikt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 En spiller gutta helt sikkert må passe godt på er Magnus Myklebust... gutten har imponert kraftig iår, og har nok fått sitt gjennombrudd.... Blir han og Brenne nøytralisert er nok mye gjort... Jeg har troen på seier... men det krever maks jobbing fra gutta... Jeg har også trua. Er faktisk glad vi møter LSK denne runden. Selv er jeg faktisk mer redd for Sundgot i en kamp som denne, får håpe at IA er tilbake i god gammel form. Han gir alltid 10% mer i LSK kampene (dette til tross for at han alltid gir 110%). Har nok en sammenheng med et benbrudd som en Panserfugl lagde for noen år tilbake. Hører fortsatt lyden når jeg tenker på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Hepp, Gressmatta på åråsen bruker å være bra den, men de vanner den ofte jævlig mye så den blir oljeglatt og sleip. Særlig når de møter teknisk overlegene lag som oss. @ringo Ja, det skjer alltid når vi gjester Åråsen. Gresset blir sprøytet med linolje og vannet til den blir såpeglatt. Finnes det ikke lover mot slikt? Hepp, Det er jo forsåvidt likt for begge lag, man må bare passe på å ha rett skotøy... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Parlour 2 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 I de fleste ligaene nedover i Europa er det vanlig å vanne tett opp til kamp start for at ballen skal gå fortere. Dette er sett på som en fordel for tekniske og fint spillende lag spesielt. Så de som tror Lillestrøm gjør dette for å gjøre forholdene vannskelig for fintspillende Stabæk bør vel kanskje tenke seg om 2 ganger!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Optimisme før LSK-kampen: http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article1066104.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. Mai 2007 Del Skrevet 25. Mai 2007 I Nyhetsbulletinen fra Stabæk ser at de har ambisjon om 2000 Stabæksupportere på Åråsen... Det hadde vært moro, selv tipper jeg vi blir mellom 900-1100. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 25. Mai 2007 Del Skrevet 25. Mai 2007 Ser vi på avslutninger, målsjanser og mål fra LSK sin side får vi følgende: Ser vil på LSK har vi følgende: Scoringer/Baklengs 00-15 min: 1/1 (Stabæk 0/0) 16-30 min: 5/2 (Stabæk 1/3) 31-45 min: 3/1 (Stabæk 1/0) 45-60 min: 1/1 (Stabæk 2/1) 61-75 min: 2/0 (Stabæk 1/1) 76-90 min: 3/1 (Stabæk 3/1) Målsjanser: 98 Avslutn på mål: 45 Målsjanser: 40 Mål: 16 Effektivitet: 40% Scoringene kommer på: Dødball: 4 (25%) (ikke overraskende) Heading: 4 Skudd i 16m: 12 Skudd utenfor 16m: 0 Skal man bruke disse tallene til å lage taktikk, blir det svært viktig å ha full skjerping i 1. omg. Da de ikke har scoret på langskudd så lang i år, blir det viktig å støte tidlig, slik at de ikke får sjanser innenfor 16. Langskuddene går statistisk ut likevel. Videre må gutta skjerpe seg på dødball imot, men det burde ikke være noen hemmelighet. Da det er de to lagene med flest avslutninger (både totalt og på mål) burde det bli en morsom kamp. LSK har definitivt spilt mot dårligere motstand enn det vi har gjort så langt, så slik sett burde vi ha mer å gå på i et innbyrdes oppgjør. På DBs spillerbørs ligger Riise som nr 1, Myklebust som nr 4, mens vi besitter 5. plass ved Alan og 7. plass med Pall. På midtbanetoppen ligger Riise på topp, Alan nr 2 og Somen på delt 3. Slik sett burde det ligge til rette for at Alan og Somen vinner midtbanekrigen Hvor stor effektivitet bør vi kunne forvente av Pall og Nanne? Pall har en effektivitet på 20%, mens Nanne har på 15%. Alan har forøvrig en effektivitet på 5% Jeg ser at statistikken gir en klar indikasjon på Stabæk-seier, og magefølelsen er enig. Det kritiske ser ut til å blir midtre 1/3 av 1. omg, der LSK er klart bedre enn oss (sett i målprotokollen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. Mai 2007 Del Skrevet 25. Mai 2007 Regner med at man i år som ifjor, fortsatt får kjøpt billetter til bortefeltet på åråsen når vi ankommer stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 25. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 25. Mai 2007 (endret) Det skal ikke være noe problem. Svingen tar iallfall 2000 - og jeg gjør det samme som deg: Kjøper på stadion. Tror vi kan få et godt resultat her. Har trasisjonelt et godt tak på Åråsen, og det blir viktig å ikke spille på LSKs premisser - LSK er best i landet på den måten de spiller fotball på. Det blir viktig å ikke bli stresset av presset deres, og utnytte svakhetene fortrinnsvis langs bakken. Håper alle møter opp i "svingen" for å synge støvet av stemmebåndene og gi maskinsupporterne til Kanarifansen motstand. Edit: Takk for fin statistikk oversikt. Setter pris på sånne type innlegg, Håvard Endret 25. Mai 2007 av III Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå