Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stabæk 2 møter Vif 2 mandag den 21.mai kl. 18.00 på Nadderud.

Denne kampen skal hvist være fremskutt for at Vif spiller europacup til høsten. ;);)

Endret av Slum
Endret overskriften
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vi stille med et lag der vi antar at ingen fra oppstillingen kommer til å starte for førstelaget i kampen før denne 2. lags kampen egentlig skulle blitt spilt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny kamp i dag. Min første Stabæk 2 kamp i år. Dessverre blir det ikke ett møte med Muri, da han har klart å spille seg inn på A-laget til enga (pga skadeproblemer i midtforsvaret).

Dette var laget i forrige kamp mot Asker:

Jens

Isak Scheel- Thomas Rogne - Håkon - Christopher Ager

PFO - Stugan - Steners - Jonas

Ola - Eirik

Blir dette laget i dag også? Er Petter, Eirik og Håkon klar for kamp? (de var ikke på benken i går)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny kamp i dag. Min første Stabæk 2 kamp i år. Dessverre blir det ikke ett møte med Muri, da han har klart å spille seg inn på A-laget til enga (pga skadeproblemer i midtforsvaret).

Dette var laget i forrige kamp mot Asker:

Jens

Isak Scheel- Thomas Rogne - Håkon - Christopher Ager

PFO - Stugan - Steners - Jonas

Ola - Eirik

Blir dette laget i dag også? Er Petter, Eirik og Håkon klar for kamp? (de var ikke på benken i går)

IA skal spille en omgang (kilde:Budstikka, lørdag). Regner med at han starter i tilfelle de må bytte ham ut tidligere.

Jeg håper og tror Håkon ble spart iom at han akkurat har kommet tilbake fra skade.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser at ss.no spekulerer i om VIF kommer til å stille med et tilnærmet A-lag, siden de fleste ble spart i cup-en i går, men det er vel fortsatt slik at de som startet i siste 1.lagskamp i serien (16.mai) ikke kan starte for 2.laget, selv om det har vært en cup-kamp i mellom?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser at ss.no spekulerer i om VIF kommer til å stille med et tilnærmet A-lag, siden de fleste ble spart i cup-en i går, men det er vel fortsatt slik at de som startet i siste 1.lagskamp i serien (16.mai) ikke kan starte for 2.laget, selv om det har vært en cup-kamp i mellom?

Fra VGD:

NFFs kampreglement sier noe annet:

"Stiller en klubb med flere lag i samme aldersklasse, må en spiller for å kunne delta i obligatorisk kamp for andrelaget eller lavere rangert lag, ikke ha spilt fra start av i et høyere rangert lags siste obligatoriske kamp, uavhengig av om kampen ble spilt i serie eller NM."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spekulerer i om VIF kommer til å stille med et tilnærmet A-lag,

Av de som spilte siste seriekamp mot Sandefjord og som da, hvis cupkampen gjelder som siste obligatoriske kamp, kan spille i dag er:

Jarl André Storbæk, André Muri, Morten Berre og Rune Lange.

Er vel ikke alle de som skremmer like mye.

Dette er vif 2s lag fra deres siste kamp:

Øyvind Bolthof – Fredrik Carlsen, Jørgen Horn, Morten Lie, Amin Nouri – Alexander Mathisen, Sebastian Mila, Harmeet Singh, Kristian Brix – Glenn Roberts, Dennis Obeng

Selv om de 4 nevnte spillerne byttes inn med 4 av de ovenfor, så bør det være mulig å ha en fair sjans mot dette laget.

De som er markert med rødt, spilte mot Toten, og kan ikke spille i kveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-2 til Enga, det var da svært!

Enga hadde godt trykk mot oss første 15-20 minutter før vi tok over og kjørte resten av 1 omgang. I pausen byttet vi ut både IA og Håkon Skogseid, og det gjore unektelig sitt med laget. Både Petter og Tommy spilte greit i dag, men uten å imponere voldsomt med tanke på at det kun var 2. lags kamp. Espen og Eirik overbeviste ikke meg om at de har noe på 1. laget å gjøre (noe som neppe får dem til å miste nattesøvnen). Jeg tviler sterkt på at de er villige til å ofre det som må til for å bli toppspillere, men er glad hvis de gjør mine spådommer til skamme. Jens har forøvrig fortsatt et stykke å gå, jeg tror "noen" er på keeperjakt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våre to mål kom etter fantastisk presise hjørnespark slått av Stenersen. Sånne vil vi se mer av i Tippeligaen! Ikke mindre imponerende å skåre på de med tanke på at Ronny Johnsen og Muri spilte i midtforsvaret til Enga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både Petter og Tommy spilte greit i dag, men uten å imponere voldsomt med tanke på at det kun var 2. lags kamp. Espen og Eirik overbeviste ikke meg om at de har noe på 1. laget å gjøre (noe som neppe får dem til å miste nattesøvnen).

Spør du meg var Tommy og Petter blant de desidert dårligste i dag! Petter lusket jo bare rundt som en forvirret høne og gadd ikke jobbe. Steners hadde mange horrible dribleforsøk som gikk galt og pasningsfoten hans var sjeldent upresis. Når det gjelder Markegård så har jeg gitt opp den mannen totalt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil benytte anledningen til å nevne Isak Scheel (eller hvordan det skrives) han syntes jeg spillte godt og siden jeg ikke kan huske å ha sett han før ble jeg positivt overrasket. Hvis noen kan komme med utfyllende informasjon om han så hadde det vært fint.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil benytte anledningen til å nevne Isak Scheel (eller hvordan det skrives) han syntes jeg spillte godt og siden jeg ikke kan huske å ha sett han før ble jeg positivt overrasket. Hvis noen kan komme med utfyllende informasjon om han så hadde det vært fint.
Hvis det er den lange gutten som spilte venstrekant i 2. omgang mot Asker, så er jeg enig med deg. Det jeg så av ham var veldig bra Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isac Sceel spilte på G16-laget i fjor...Han spiller egentlig på junior men har nesten spilt seg til fast plass på venstrebacken..Bade han og Thomas Rogne er 1990 årgang! Det er det jeg vet gitt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rogne er vel mere også en "fysisk" spiller, til å være 17 år gammel!

Kan også brukes på midtbanen, ble hvertfall brukt som det i yngre alder da han spilte for Bærum.

Sterk og Høy er vel noe som beskriver Rogne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Vålerenga
  • Opprett ny...