Slum 12 842 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Klarer vi å fylle en buss til Sogndal? Meld din interesse her, så ser vi om vi kan klare å sette opp buss. Kampen går onsdag 13. juni. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Jeg er interressert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 Pedagogen er vel automatisk påmeldt?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 23. Mai 2007 Del Skrevet 23. Mai 2007 jeg er klar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Jeg er med uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Selfølgelig er det interesse. Jeg er med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Klarer vi å fylle en buss til Sogndal? Hva skjer i Sogndal 13 juni? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Hva skjer i Sogndal 13 juni? Vi spiller cupkamp mot Fjøra, om du ikke har fått det med deg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Da er vi fem påmeldte, må bare rydde plass til det på jobben, så er jeg også med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Verdens beste fotballklubb skal spille mot Fjøra. Verdens beste supporterklubb reiser selvsagt for å støtte laget. 400,- tur retur per snute. Avreise kl. 10, 13. juni på Bekkestua. Da rekker vi Sogndal med god margin og besøker kanskje den lokale pøbben. Ring turtlf på 464 88 600 for påmelding. Forutsetningen er selvsagt at det kommer nok påmeldinger, så hvis du vil være med så ikke vent til siste liten. Sjekk med kjæresten, mamma eller kontoen din øyeblikkelig og meld deg på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 24. Mai 2007 (endret) Verdens beste fotballklubb skal spille mot Fjøra. Verdens beste supporterklubb reiser selvsagt for å støtte laget. 400,- tur retur per snute. Avreise kl. 10, 13. juni på Bekkestua. Da rekker vi Sogndal med god margin og besøker kanskje den lokale pøbben. Ring turtlf på 464 88 600 for påmelding. Forutsetningen er selvsagt at det kommer nok påmeldinger, så hvis du vil være med så ikke vent til siste liten. Sjekk med kjæresten, mamma eller kontoen din øyeblikkelig og meld deg på. Hvilken trasè kjører bussen? Jeg har ekstremt lyst til å få det til å klaffe. Edit: Flytidene til Widerøe passer ikke, og å leie fly blir litt for dyrt. Taxi og. Endret 24. Mai 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Pedagogen er vel automatisk påmeldt?? Nope. Han kjører antageligvis selv. Da kan han kombinere det med en overnatting, samt en topptur i Jotunheimen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Det holder ikke å si i denne tråden at man er interesert. RING TURTELEFONEN 46488600 (evt send meg en pm) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 24. Mai 2007 Del Skrevet 24. Mai 2007 Det holder ikke å si i denne tråden at man er interesert. RING TURTELEFONEN 46488600 (evt send meg en pm) Det er allerede gjort, meldte på en kamerat i slengen;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 25. Mai 2007 Del Skrevet 25. Mai 2007 Det holder ikke å si i denne tråden at man er interesert. RING TURTELEFONEN 46488600 (evt send meg en pm) Det er allerede gjort, meldte på en kamerat i slengen;) Dere er de eneste som har gjort det.... Kom igjen folkens, alle dere som har sagt dere vil være med, RING! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. Mai 2007 Del Skrevet 25. Mai 2007 Jeg avventer til vi ser hvilken bare kampen spilles på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 25. Mai 2007 Del Skrevet 25. Mai 2007 Jeg avventer til vi ser hvilken bare kampen spilles på. Det ser ut som om kampen skal spilles på Sogndal St. - som jeg antar betyr Sogndal Stadion og ikke Sogndal Stasjon! Dette er ikke samme bane som Fosshaugane Campus, men banene ligger vel rett ved siden av hverandre?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 25. Mai 2007 Del Skrevet 25. Mai 2007 Jeg avventer til vi ser hvilken bare kampen spilles på. Er banehopping blitt viktigere enn å se kamp og støtte laget??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. Mai 2007 Del Skrevet 25. Mai 2007 Er banehopping blitt viktigere enn å se kamp og støtte laget??? Nei, selvsagt ikke. Men gidder ikke kaste bort en feriedag for og se en 2. runde kamp i cupen på en stadion jeg har vært på før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. Mai 2007 Del Skrevet 25. Mai 2007 Er banehopping blitt viktigere enn å se kamp og støtte laget??? Nei, selvsagt ikke. Men gidder ikke kaste bort en feriedag for og se en 2. runde kamp i cupen på en stadion jeg har vært på før. Så å støtte gutta er bortkastet feriedag, bare fordi du har vært på stadion før? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 25. Mai 2007 Del Skrevet 25. Mai 2007 Er banehopping blitt viktigere enn å se kamp og støtte laget??? Nei, selvsagt ikke. Men gidder ikke kaste bort en feriedag for og se en 2. runde kamp i cupen på en stadion jeg har vært på før. Så å støtte gutta er bortkastet feriedag, bare fordi du har vært på stadion før? Og med det innlegget lar vi debatten om Slum ligge. Tror antall baner han har vært på er bevis nok på at gutten støtter laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. Mai 2007 Del Skrevet 25. Mai 2007 Er banehopping blitt viktigere enn å se kamp og støtte laget??? Nei, selvsagt ikke. Men gidder ikke kaste bort en feriedag for og se en 2. runde kamp i cupen på en stadion jeg har vært på før. Så å støtte gutta er bortkastet feriedag, bare fordi du har vært på stadion før? Og med det innlegget lar vi debatten om Slum ligge. Tror antall baner han har vært på er bevis nok på at gutten støtter laget. For all del, ikke noe vondt om Slum. Synes bare banehopper-saken har tatt litt av. Men som du sier, debatten får vel ligge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 7. Juni 2007 Del Skrevet 7. Juni 2007 Gutter og jenter, folk og fe! Det er fortsatt ledige plasser på bussen til Fjøra, 400,- for buss tur/retur til Norges safthovedstad. Det blir en morsom kamp. Avreise kl. 10 fra Bekkestua. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 7. Juni 2007 Del Skrevet 7. Juni 2007 önsker dere en god tur! hadde vaert kjempegöy aa dra dit - men vel...faar ikke fri... haaper det blir 11:1 - alle stabaek spillere klarer aa score et maal og hjemmelaget faar score et tröstemaal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 8. Juni 2007 Del Skrevet 8. Juni 2007 Har bursdag 13. Juni så jeg holder meg hjemme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 8. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 8. Juni 2007 (endret) Hvorfor det? Må da være en fin måte å feire dagen på. Kan sikkert få ordnet en kake også Endret 8. Juni 2007 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå