Randers 40 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 Klarte ikke å finne noen kamptråd, så her kommer en. Ny kamp, og jeg har faktisk aldri følt meg mer sikker på seier. Og akkurat det gjør meg til en forfærdelig pessimist. Det kan jo ikke gå bra, når man er så sikker på at det skal gå bra. Er det forresten flere enn meg, som begynner å føle at landskamper kun er irriterende pauser en en spennende og morsom serie? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 Er det forresten flere enn meg, som begynner å føle at landskamper kun er irriterende pauser en en spennende og morsom serie? Helt til vi fikk en norsk landslagsspiller i troppen, ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 Er det forresten flere enn meg, som begynner å føle at landskamper kun er irriterende pauser en en spennende og morsom serie? Helt til vi fikk en norsk landslagsspiller i troppen, ja. Og sjansen for at han får spille er hvor stor? Skulle heller ha hatt seriekamp jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 Landskamper er alltid en fin anledning til å ta en fest.... særlig i kamper som Norge har god sjans til å vinne! Blir alltid så godt humør på alle utover kvelden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 Er det forresten flere enn meg, som begynner å føle at landskamper kun er irriterende pauser en en spennende og morsom serie? Helt til vi fikk en norsk landslagsspiller i troppen, ja. Og sjansen for at han får spille er hvor stor? Skulle heller ha hatt seriekamp jeg. Jeg krysser fingrene for at de filmer mye på benken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 Er det forresten flere enn meg, som begynner å føle at landskamper kun er irriterende pauser en en spennende og morsom serie? Ja - jeg ser heller på andrelaget enn på landslaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 Lyn slo vi i begge oppgjørene i fjor. Begge deler svært severdige opplevelser. Bortekampen gikk først, og det så litt dårlig ut etter at Mike åpnet scoringsballet. For Lyn. Men etter diverse utvisninger, straffer med mer, snudde vi den kampen grundig og vant med fire mot ett mål. Rune Hauge fikk nesten all skylden (den delen som ikke Tom fikk) og ble elegant ikledd blaa drakt på Lyn-supporterens hjemmeside. I hjemmekampen hadde Lyn alvorlige hensikter de skulle bevise at de var bedre enn oss. Det så ut til å gå rimelig bra, selv om Stabæk hadde mesteparten av spillet. Obasi Ogbuke satte ballen inn bak Jon to ganger før det var godt en halv time. Lyn ledet 2-0. Men heller ikke det var nok. Fjorårets flotteste snuoperasjon ga oss 2-2 allerede til pause. Matchvinner var Veigar i en kamp hvor Somen satte sitt første mål for oss. I oppsettet med kamper hvor vi sammenligner med resultatene fra tilsvarende kamper i fjor, er faktisk hjemmekampen mot Lyn den første vi vant i fjor. Så her er vi på en måte i forsvarsposisjon for første gang i år. Og det er litt skummelt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 Rune Hauge fikk nesten all skylden (den delen som ikke Tom fikk) og ble elegant ikledd blaa drakt på Lyn-supporterens hjemmeside. Terje Hauge heter dommeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 Rune Hauge fikk nesten all skylden (den delen som ikke Tom fikk) og ble elegant ikledd blaa drakt på Lyn-supporterens hjemmeside. Terje Hauge heter dommeren. Rune Hauge er så vant til å få kjeft, at det ikke gjør noe om det blir litt ekstra. Når det gjelder 4-1 seieren i fjor, så er jeg enig i at det var en utrolig merkelig kamp. Og at resultatet ikke stod helt i stil med spillet. Men faktum er at dommeren ikke gjorde noe galt. Jeg var der, og så dette med mine objektive øyne. Men utvisningen og målene er helt klart med å prege kampen i en slik måte at Lyn gir opp. Derfor hele 4-1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 Vann under broa osv... Lyn har vel hatt et av de enkleste kampprogrammene så langt i år, og derfor er det litt rart at de ikke ligger høyere på tabellen enn de gjør. De har vært veldig ustabile, med dårlige borteoppgjør og bedre hjemme. At Edu nå er i farta igjen er nok Lyn glade for, og vi vet jo hva han kan få til på en god dag. Målforskjellen 15-15 sier også en del. Tipper H: 45% U: 30% B: 25% Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 --> QUOTE(d*u*b @ 30. May 2007, 12:41) 106016[/snapback] Vann under broa osv... Lyn har vel hatt et av de enkleste kampprogrammene så langt i år, og derfor er det litt rart at de ikke ligger høyere på tabellen enn de gjør. De har vært veldig ustabile, med dårlige borteoppgjør og bedre hjemme. At Edu nå er i farta igjen er nok Lyn glade for, og vi vet jo hva han kan få til på en god dag. Målforskjellen 15-15 sier også en del. Tipper H: 45% U: 30% B: 25% Tror nok mer på 50 40- 10. Med tanke på resultatene til Stabæk hittil. Er Edu på beina etter skaden forresten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 30. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 30. Mai 2007 (endret) Denne kampen skal vi vinne. Vi har et bedere lag enn lyn og deres store defensive svakheter skal våre offensive styrker kunne utnytte seg av. Ser for meg første stabæk kamp hvor vi scorer mer en 2 mål, kanskje til og med 4/5. -----------Jon------------- -------IAO--Pontus------ MMS--------------Holmvik Keller------Hauger----- ------Somen--------Alan ------Pally--Nanny------- Endret 30. Mai 2007 av ZUMO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 Nå har jeg bladd igjennom kamptråden på Bastionen-forumet og vår tråd. Skal si det er forskjellige forventninger. De regner med å bli overkjørt på kanten og at Veigar/Alan vil gjøre stopperne dere svimle. Av erfaring skal vi vel ikke legge for mye vekt på supporternes tanker om kamputfall, men kjekt å være favoritt for en gangs skyld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 ja, moro å være favoritt, i hvert fall hvis gutta takler det. 1-0 mot Odd og 1-1 mot Sandefjord er ikke voldsomt imponerende hjemme, men nå har de en glimrende anledning til å rette det opp. Håper bare Mike eller IA er klare. Jeg lar gjerne Håkon få prøve seg en annen gang, men håper vi da har Tom og Morten på hver si kant.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 Er det forresten flere enn meg, som begynner å føle at landskamper kun er irriterende pauser en en spennende og morsom serie? Ja - jeg ser heller på andrelaget enn på landslaget. Har dere ingen patriotfølelse? Landskamper er jo utrolig viktig, spesielt med en av våre egne i troppen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magulfblaa 3 Del Skrevet 30. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 30. Mai 2007 (endret) Er det forresten flere enn meg, som begynner å føle at landskamper kun er irriterende pauser en en spennende og morsom serie? Ja - jeg ser heller på andrelaget enn på landslaget. Har dere ingen patriotfølelse? Landskamper er jo utrolig viktig, spesielt med en av våre egne i troppen! Hvis alle er friske og raske den 10 bør vi stille sånn: Jon MMS IA MIKE BJØRNAR PFO SOMEN HH ALAN DANIEL VEIGAR Endret 30. Mai 2007 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dallas 0 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 NFF plasserer Berg på tribunen. Har fått en kamps straff for oppførselen i kampen mot Tromsø sist. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185359 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 NFF plasserer Berg på tribunen. Har fått en kamps straff for oppførselen i kampen mot Tromsø sist. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185359 He he! Stakkars lille hissgpropp! Verden er liksom så fryktelig, fryktelig urettferdig mot ham Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 NFF plasserer Berg på tribunen. Har fått en kamps straff for oppførselen i kampen mot Tromsø sist. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185359 Holde seg unna Q-feltet, kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 30. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 30. Mai 2007 (endret) Holde seg unna Q-feltet, kanskje? Har aldri helt skjønt greia. Hva er spesielt med Q feltet? Det er det feltet som er helt øverst til høyre når man ser på hovis fra $$? Endret 30. Mai 2007 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 31. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 31. Mai 2007 (endret) Holde seg unna Q-feltet, kanskje? Har aldri helt skjønt greia. Hva er spesielt med Q feltet? Det er det feltet som er helt øverst til høyre når man ser på hovis fra $$? Korrekt Endret 31. Mai 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Mai 2007 Del Skrevet 31. Mai 2007 Holde seg unna Q-feltet, kanskje? Har aldri helt skjønt greia. Hva er spesielt med Q feltet? Det er det feltet som er helt øverst til høyre når man ser på hovis fra $? Korrekt Q-feltet er vel også stedet når alder og øl har tynget en stående supporter så mye at han må gå over til å bli sittende supporter. Det er dermed Q-feltet som driver mesteparten av synging og roping på hovedfeltet; det er dem de stående supporterne i utgnagspunktet kaster rop med (også juniorsupporterne bak mål - den våte drømmen for ropkastere er å få til et trekantrop). Så antydningen fra Per er vel at Henning Berg kanskje ikke bør kjøpte billett i nærheten av Q-feltet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 4. Juni 2007 Del Skrevet 4. Juni 2007 Noen som begynner å få en magefølelse for kampen eller?? Jeg har forsatt trua, selv om det skremmer meg at jeg har det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 4. Juni 2007 Del Skrevet 4. Juni 2007 Noen som begynner å få en magefølelse for kampen eller?? Jeg har forsatt trua, selv om det skremmer meg at jeg har det. Nja.. Etter en helkveld meg Absinthshots til rundt 12 og halvlitere Urquell til 6-8 kr begynner jeg saa smaatt aa faa trua sjael. Tror dette blir seier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 4. Juni 2007 Del Skrevet 4. Juni 2007 Noen som begynner å få en magefølelse for kampen eller?? Jeg har forsatt trua, selv om det skremmer meg at jeg har det. Hepp, Lyn er ikke et lag det er helt enkelt å bli klok på. De har et veldig høyt høyestenivå når det sitter. De har mye fart i laget og en fin miks av rutine og talent. Men helt siden vi slo dem 4-1 på Ullevåll i fjor har det liksom lugget noe grassalt for Lyn. De klarer ikke å stablisere prestasjonene sine på et høyt nivå, og har de et høyt høyestenivå så har de et tilsvarende bunnivå... Et interessant lag å analysere i grunn... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Juni 2007 Del Skrevet 5. Juni 2007 Et interessant lag å analysere i grunn... Sett igang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 6. Juni 2007 Del Skrevet 6. Juni 2007 En interessant duell i kampen kan bli Alan VS K.A Madsen. Han spiller mest sannsynlig høyreback mot oss. Etter å ha sett Norge - Spania (G19), er jeg overbevist at det kan være vår "formel" for å slå Lyn. Madsen ble gang på gang en rundingsbøye mot den spanske venstrevingen! Og Alan er både kjappere og bedre 1mot1 enn den spanske vingen. Vi går for 3 poeng! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 6. Juni 2007 Del Skrevet 6. Juni 2007 Lyn har jo tett med urutte juniorer, så her er det bare å kjøre på første 20 så mister de alt som er av selvtillitt, sleng på et par tuneller i tillegg, så spiller vi mot en gjeng nervevrak! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 7. Juni 2007 Del Skrevet 7. Juni 2007 Årets vanskeligste kamp Alltid stas med skryt. Virker som ren og skjær beundring og misunnelse fra Lyn-land. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 7. Juni 2007 Del Skrevet 7. Juni 2007 Årets vanskeligste kamp Alltid stas med skryt. Virker som ren og skjær beundring og misunnelse fra Lyn-land. Moro å se hvor mye de henger seg opp i 3 spillere, og helt glemmer Alan. Jeg er også spent på å se om Henning fortsetter framgangen, så får vi kanskje tre "livsfarlige" midtbanespillere og en solid og hardtjobbende Keller på kant. Er det noen som vet om Mike eller IA blir klare til søndag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå