Edb 0 Del Skrevet 12. Juni 2007 Del Skrevet 12. Juni 2007 Det var dritt gøy å se kampen på søndag.. Satt oppe ved kommentatoren fra tv2. fikk se kampen veldig klart! Om du satt i nærheten av TV2 sin kommentator tviler jeg ikke på at det var gøy å se kampen, men mindre gøy å høre den.. I alle fall kommentarene hans. Feil. Jeg satt høyt oppe og fikk se alt.. Jeg hørte ikke så mye uansett fordi jeg satt over Stabæk Support.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Dommeroppsettet for de neste fem rundene har kommet. Vi får Kjetil Sælen i Ålesund. Hvem i all verden er det? Har vi noen erfaringer med ham? Mot Viking blir det Roy Helge Olsen, i Tromsø er det Svein Oddvar Moen og hjemme mot Strømsgodset blir Per Ivar Staberg fløytblåser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 13. Juni 2007 Del Skrevet 13. Juni 2007 Dommeroppsettet for de neste fem rundene har kommet. Vi får Kjetil Sælen i Ålesund. Hvem i all verden er det? Har vi noen erfaringer med ham? Mot Viking blir det Roy Helge Olsen, i Tromsø er det Svein Oddvar Moen og hjemme mot Strømsgodset blir Per Ivar Staberg fløytblåser. Da skal det holde hardt for poeng i Tromsø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Edb 0 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Dommeroppsettet for de neste fem rundene har kommet. Vi får Kjetil Sælen i Ålesund. Hvem i all verden er det? Har vi noen erfaringer med ham? Mot Viking blir det Roy Helge Olsen, i Tromsø er det Svein Oddvar Moen og hjemme mot Strømsgodset blir Per Ivar Staberg fløytblåser. Da skal det holde hardt for poeng i Tromsø. HVa hvis han dømmer for oss..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Vi vinner, uansett hvem som dømmer...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå