Markus 5 Del Skrevet 15. August 2003 Del Skrevet 15. August 2003 Sitter her og følger på live.vg.no - Vet ikke hva som er flauest, at jeg bruker fredags kvelden til internet smurfing eller guttas prestasjoner i det siste. Nå får vi faen meg annulert en scoring også. Da gikk ballen i nettet kvoten opp på ingenting. Vel, vel - Stabæk fotball - alltid, uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. August 2003 Del Skrevet 15. August 2003 sitter nå her og snakker med meg selv jeg da... Stig Rune Krokstad er ihvertfall i form, enn så lenge Holter og Mads... For øyeblikket har hvis jeg ikke tar helt feil Christian 5 gule, en ny Tobbe-høst... THHHHOOOOOMMMMASSSSSS !!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. August 2003 Del Skrevet 15. August 2003 nå "begynner jeg å komme meg" - kuult Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. August 2003 Del Skrevet 15. August 2003 ia - med 4 gule totalt... husker ikke reglene, kanskje jeg kan hjelpe meg selv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. August 2003 Del Skrevet 15. August 2003 sorry Markus, husker ikke reglene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. August 2003 Del Skrevet 15. August 2003 det var dumt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. August 2003 Del Skrevet 15. August 2003 3-1 ludvigsen - jeg legger meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 16. August 2003 Del Skrevet 16. August 2003 3-1 ludvigsen - jeg legger meg takk for oppdateringen.. satt ihugga forran pc'en å fulgte med i går! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. August 2003 Del Skrevet 17. August 2003 takk for oppdateringen.. satt ihugga forran pc'en å fulgte med i går! neste gang annbefaler jeg vg - liksom litt mer oppdateringer enn mine personlige vurderinger. Forresten så sovnet jeg ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 082 Del Skrevet 17. August 2003 Del Skrevet 17. August 2003 takk for oppdateringen.. satt ihugga forran pc'en å fulgte med i går!neste gang annbefaler jeg Neste gang anbefaler jeg å heller dra på matchen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. August 2003 Del Skrevet 17. August 2003 Neste gang anbefaler jeg å heller dra på matchen. Ventet på den, og fortjente den vel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 17. August 2003 Del Skrevet 17. August 2003 takk for oppdateringen.. satt ihugga forran pc'en å fulgte med i går!neste gang annbefaler jeg Neste gang anbefaler jeg å heller dra på matchen. neste gang anbefaler jeg å heller rekke flyet hjem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 17. August 2003 Del Skrevet 17. August 2003 takk for oppdateringen.. satt ihugga forran pc'en å fulgte med i går!neste gang annbefaler jeg Neste gang anbefaler jeg å heller dra på matchen. neste gang anbefaler jeg å heller rekke flyet hjem neste gang så anbefaler jeg ikke å dra på Zpot, det var ett tamt sted. Men det blir visst ikke noe neste gang for Zpot's sin del.. Kan vel ikke si at det var så trist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. August 2003 Del Skrevet 17. August 2003 neste gang anbefaler jeg 3 poeng Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg