Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hurra og hjertelig velkommen skal du være :)

liker spesiellt at dette er mannen som ble funnet klart best blandt alle kandidatene pengesterke vif intervjuet. Lover godt. nå vet vi hvem vi skal overlesse med mailer ang. nye spillere... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Her har vi nok gått til dekket bord, men hva gjør vel det. Selv om jeg kjenner et lite snev av grøss ved den nære tilknytningen til VIF så er det positivt at Stabæk som klubb prioriterer å satse på en egen scout. Jeg tror at mye av årsaken til den store utenlandsimporten til norsk fotball delvis skyldes at klubbene ikke tar seg tid eller råd til å gjøre skikkelig research i sine nærmoråder. Nå er ikke jeg motstander av spiller import, snarere tvert i mot, men det er nok fornuftig med en balansegang. Spennende utvikling, la oss håpe han synes det er like stas å jobber for Stabæk som VIF.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj, jeg skjønner ikke helt. Jeg skjønner ikke hirarkiet i toppfotballapparatet, jeg skjønner ikke hvem som faktisk gjør hva, jeg skjønner ikke forskjellen på Bohinen og Sjelvis, jeg skjønner ikke forskjellen på Sjelvis og denne nye Morten W.

Men det trenger jeg jo strengt tatt ikke så lenge det går bra. Velkommen til oss Morten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iflg. VPN-forumet har (eller har hatt?) denne mannen eierinteresser i Gashi og Fredheim Holm.
Morten Wivestad har hatt eierinteresser i Ardian Gashi og Daniel Fredheim Holm.

– Det var før de slo til noe sted. Det er tegn for meg på at han ser gode talenter før de har sprunget ut i full blomst, sier Bohinen og påpeker at Wivestad naturligvis har kvittet seg med eierinteressene i Gashi og Fredheim Holm.

– Det kan han ikke ha i en jobb som nå.

Budstikken

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ny talentspeider
  • Opprett ny...