Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er jo dritheldige da, som er Allahs utvalgte lag.

Men, det er på tide å få satt denne religionen (som heter Stabæk?) ned i et skrift, som kan spres ut i hele verden, med alle mulige oversettelser og fortolkninger.

Vi kan jo sikkert blande gamle religioner sammen, inn i denne nye, på samme måte som det alltid er gjort i tidligere religioner. Slik at alle kan få sine profeter, Guds sønner, mekkaer, tollere, Allaher og guder inn i historien.

Men vi må først og fremst få stadfestet de 10 bud og våre 5 søyler.

INSHALLAH!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fotball er min relgion og Stabæk er min gud (håper ikke kona ser det)

Klubben vår, best på denne kloden!

La ditt navn ropes veldig.

Fra oss rike er du kommet.

La vår vilje skje på banen,

send oss til himmelen.

Gi oss i dag 3 poeng.

Forlat ikke eliteserien,

som vi aldri forlater dere.

Led oss inn i fristelse,

men frels oss fra Vålerenga.

[For mitt hjerte er ditt, og drakten og æren i evighet. Allah.]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så det er sagt, elaang og Tonna, de som skriver på www.stabaek.no driter svært langt i kritikk som kommer fra de som ikke gidder bidra. Gjeeesp.

Bidra med noe konstruktivt, så blir vi kanskje lydhøre for kritikk etterpå.

Det hadde for øvrig vært svært interessant å få registrert SS som trossamfunn. Det ville gitt bøttevis av offentlige midler etter dagens regler.

Ingen som er medlem av statskirken eller andre trossamfunn har noen grunn til at ikke også vi skal bruke Allah/Gud til å fremme vår sak. Andre bruker Allah/Gud som grunn til å forfølge homofile, svarte, ikketroende, ølelskere etc. og drepe i deres navn. Nå er det vår tur.

Vil noen flere bidra på sidene våre - send meg en epost privat.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så, så ikke så streng nå alz, syntes vi var inne på en god trå ”Stabæk vårt trossamfunn”, men føler at du tok litt luft ut av kaka... Jeg støtter deg fult ut, aner ikke hvor mange ganger jeg har led meg igjennom uendelig lange referater eller detti av stolen etter kraft salver. Syntes sidene er geniale, og artiklene utrolige. Dette virker kanskje som en kjærlighets erklæring til stabaek.no og det er det kanskje.

Uansett de 10 bud;

*1 – Du skal naturligvis ikke heie på andre klubber enn Stabæk og Norge (er liksom lov det da, og en klubb i England (bare heie litt) men ikke MænnU)

Nå kan jeg egentlig ikke flere, husker noe om dreping og det er ikke lov, knekke beina til Rekdal er noe man naturligvis kan gjøre. Jeg hadde nemlig ikke kristendom på skolen … Jeg lærte om human etiske verdier, så da burde jeg kanskje trekke tilbake det om beina til Rekdal, i hvert fall et av de.

Er det noen flere bud – jeg vet i hvert fall hva det tredje er

*3 poeng

da mangler vi bare noen, og hvis Alz klarer å holde igjen litt er vi kanskje opp i flere etter hvert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde for øvrig vært svært interessant å få registrert SS som trossamfunn.

Tror ikke det er så vanskelig. (I hvertfall lettere enn å danne valgliste.) Husk også at den som er registrert som leder av trossamfunnet også vil få fritak for militærtjeneste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så det er sagt, elaang og Tonna, de som skriver på www.stabaek.no driter svært langt i kritikk som kommer fra de som ikke gidder bidra. Gjeeesp.

Bidra med noe konstruktivt, så blir vi kanskje lydhøre for kritikk etterpå.

Hvordan du klarer å få dette til å være kritikk skjønner ikke jeg. Men klart; man klarer å vri det dit man ønsker...

Elaang

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Allah?
  • Opprett ny...