Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lei, Lei,Lei! Vil ikke være skeptisk, dette ser jo jævlig bra ut, men mange nok norske klubber har blitt ofret eksotisk gull til eksotiske priser og blitt levert gråstein....

Men for helvete! Dette er uansett det mest fantastisk spennende som har skjedd oss på spillerfronten siden opprykket til tippeligaen, kanskje det mest spennende som har skjedd norsk fotball på 'overgangssiden' i årevis!!

Jeg bøyer meg i støvet og ber til Allah,Gud,Buddah,Elvis, hva det skal være om at dette er mannen som kan skyte oss til himmels!

Bare tenk å ha en spiller med Jesus som etternavn, det gir jo uante muligheter for sanger, rop og fete overskrifter (både positive og negative) i tabloidene....

Dette MÅ bare bli bra! :P:P:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke bli for entusiastisk!

vi på st.pauli hadde noen brasilianske spillere på testtreningen...de viste ganske gode evner, men de var ikke pur gull...(for å si det sånt)

først og fremst: ikke alle brasilianere er gode spillere. og de virkelig gode spillerne er faktisk for dyrt for stabæk.

jeg tror at denne "jesus" er en annenklasses spiller...vet ikke om det er det vi trenger.

så betenker at en "billig" spiller fra brasil kunne skape mer problemer enn han kunne løse:

1. store språkproblemer (ja, han kunne lære norsk, men i mellomtiden? eller når han nekter å lære norsk?)

2. søramerikanere er VELDIG stolte og religiøse...

3. noen av dem liker å være "superstjernen" på laget, vil tjene mer penger enn andre osv.

4. skulle han spille svært godt, kunne jeg tenke meg at lynraskt en annen klubb kommer og kjøper ham...for små penger.

5. skulle han spille absolut dårlig, er ikke en eneste klubb interessert i ham, og stabæk har bare en mann mer på lønnlista...

men, jeg vil ikke gnåle...

vi skal se hvordan det går på treningen og hva gaute og resten av laget synes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

først og fremst: ikke alle brasilianere er gode spillere.

Nå roter du...

Se på Ronaldo og Rivaldo, de kom fra intet og ble faktisk ganske gode.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg, Slum. Sannsynligheten for at denne Jesus er som alle de millioner av brasilianske spillerne som aldri får noe internasjonalt gjennombrudd er minimale. Det er hevet over enhver tvil at Jesus MINST er på høyde med Ronaldo.

Hvor høy er forresten Ronaldo?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere kunne kjøpe hele brasilske landet...og ville ikke få en ny ronaldo eller slik! hvorfor rykket pauli ned? ikke fordi vi spilte så dårlig, nei, fordi treneren vår MÅTTE ha brasilianske spillere! *hrmpf*

ok, ok, det er litt overdriven...men vi har opplevd litt av det jeg skrev om i mitt første innlegg...og derfor er jeg ganske mistenksom når det gjelder brasilianske spillere...klart?!?

hva med en ny islending? :mrgreen:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hvofor ikke tenke helt nytt og hente inn en asiat!? Det hadde vært noe det, vår egen mr.t-shirt ala inamoto eller hva han het som floppa for Arsenal.... :lol: Da kunne vi lage tøffe rop hvor vi benyttet oss av 'Banzai' og 'Kamikaze' over lav sko... :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
JESUS
  • Opprett ny...