Slum 12 902 Del Skrevet 11. Juni 2007 Del Skrevet 11. Juni 2007 Han og en kamerat har meldt seg på turen til Fjøra, og vi trenger å komme i kontakt med dem snarest for å gi en viktig beskjed. Har noen mobilnr. hans? Er det ikke broren til Posse? Send nr. hans til meg via PM. På forhånd takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 11. Juni 2007 Del Skrevet 11. Juni 2007 Han og en kamerat har meldt seg på turen til Fjøra, og vi trenger å komme i kontakt med dem snarest for å gi en viktig beskjed. Har noen mobilnr. hans? Er det ikke broren til Posse? Send nr. hans til meg via PM. På forhånd takk! Broren til Posse er vel alltidblaa, såvidt meg bekjent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 11. Juni 2007 Del Skrevet 11. Juni 2007 Nå er jeg litt satt ut her. Jeg har ikke meldt meg på noen tur til Fjøra, jeg får vite hva jeg kommer opp i eksamen den dagen. Noen som bare har meldt meg på uten videre? Er forresten ikke i slekt med posse eller noen andre på forumet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 320 Del Skrevet 11. Juni 2007 Del Skrevet 11. Juni 2007 Er forresten ikke i slekt med posse eller noen andre på forumet! Hehe... Det tror DU ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 11. Juni 2007 Del Skrevet 11. Juni 2007 sorry, da har det gått litt fort i svingene for meg med påmeldingen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå