pedro 107 Del Skrevet 19. August 2003 Del Skrevet 19. August 2003 Jeg var så uheldig å gå glipp av møtet på rainbow hotel igår kveld :roll: . Hadde satt stooor pris på om noen kunne fortelle kort om hva som skjedde. Er spesiellt interessert i å vite hva som ble sagt om stadionprosjektet, hvor de er i utviklingen, tidsperspektivet osv...alle opplysninger tas i mot med takk. Takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 19. August 2003 Del Skrevet 19. August 2003 Jeg var så uheldig å gå glipp av... Uheldig? Forklar mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 19. August 2003 Del Skrevet 19. August 2003 hmmm, litt personlig, men la gå....Faren til dama havna i en motorsykkelulykke igår. Han ble operert samme kvled. Du kan si at jeg var støttekontakt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 19. August 2003 Del Skrevet 19. August 2003 Stadion prosjektet/Fornebu Arena planlegges påbegynnt innen midten av 2004. Veldig usikker på når det blir ferdig, men det snakkes vel om innen utgangen av 2005. Hvertfall hvis jeg har forstått det riktig. Dette lar seg gjøre bla. etter at nye midler har kommet/kommer inn i forbindelse med emisjonen (løp og kjøp!). Arenaen er dessuten flyttet noe i forhold til den opprinnelige plaseringeng, den er nå noe nærmere den nye veien og Telenor bygget. Dette gir en veldig godt synlig arena, gode parkeringsmuligheter og den nye by-banen passere forbi/inni arenaen, og ikke minst, den nye arenaen planlegges ikke lenger på det området Norrøna-fly disponerer. Det er avgjort at Arenaen bygges med tak, pga. økonomi, komfort, muligheter til å drive andre arrangementer og teknologi (vanskelig med fleksibelt tak). Konklusjon: Planene er kommet veldig langt, og noen venter vel egentlig bare på å få sette det første spadetaket. Anbefaler ellers å kontakte Stein Erik på Stabæk kontoret 67 12 12 12. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 19. August 2003 Del Skrevet 19. August 2003 takkogtakk for opplysningene! Jesus is in town and things are looking good! Litt synd er det at sola aldri skal få skinne på de blå på hjemmebane, men det blir vel fantastisk akkustikk og stemning for supportere og spillere med taket! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 Litt synd er det at sola aldri skal få skinne på de blå på hjemmebane, men det blir vel fantastisk akkustikk og stemning for supportere og spillere med taket! Det var Anne Holt som bestemte at vi skulle ha tak faktisk. Stakkars "dame". Håper hun har fått tilbake synet sitt etter den grufulle opplevelsen på Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 Ble det lagt frem tegninger/modell av stadion? Mener da litt mer detaljert enn de skissene som har vært i Budstikka for noen mnd. siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg