Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk til Alan som tar ansvar.

Naa skal jeg vaere forsiktig med aa ha sterke meninger, jeg befinner meg i et land som paastaar det er vinter naa!

Men dette minner voldsomt om Sogndal i tredje runde i fjor. Vi leder flere ganger og slipper motstanderen inn i kampen igjen. Dette er ikke imponerende. Selv om det ble 2-5 til slutt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper denne kampen ga spillerne en tankevekker, som kan slå positivt ut mot Strømsgodset :)

Som jeg skulle sagt det selv.....åå nei stemmer det....det var jo akkurat det det jeg gjorde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor klikka det for Jon og Keller etter første målet til Korsvoll?

Var det bare meg, eller var $$ i enda større feriemodus enn gutta? Vi ble jo faen sunget ut av en gjeng småunger på motsatt side.

Korsvoll hadde en spiller bak Knudsen da frisparket ble tatt, det er mot reglene.

Når det gjelder ferie modus så var nok det endel av problemet (at vi manglet endel av de største sangerne), men hovedproblemet var nok at de som sang ikke hadde samlet seg tilsterkkelig til å kunne høre hverandre og var isteden pakket inn av altfor mange tilskuere (altså de som ikke synger) slik at lyden ikke kom noen vei. Skogen bak oss slukte vel det meste vi forsøkte oss på.

Ellers så er det vel sånn at rundene i køppen som vi egentlig skal spasere gjennom ikke skaper det samme engasjementet og bedre blir det vel ikke når man til tider blir presterer så dårlig at Krosvoll blir farlige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var aldri redd for å tape, og det tror jeg ingen som så kampen egentlig burde ha vært.

Når det gjelder sang så var det klart at det ikke var $$ sitt største kamp, men vi ble ikke sunget ut av Korsvoll/Lynus gjengen.

Derimot så tror jeg Janne har en liten jobb å gjøre med forsvarsarbeidet. I perioder var det helt krise, og selv om vi møtte et par Korsvollspillere som var så gode at vi burde kjøpe dem, så er det ingen unnskyldning. Et eliteserielag skal ikke slippe inn mål mot andredivisjonslag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 0-2 skal vi ikke slippe Korsvoll inn i kampen igjen, det er for svakt. Denne kampen viser vel at vi er litt tynt besatt på utsatte posisjoner?

Det er litt forskjell på:

Veigar vs Eirik/Branimir

Somen vs Håkon

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes faktisk Håkon var frisk i går jeg.. Greit nok at han ikke er Somen, men han var bra med på enkelta angrep og viste bra skills...

Eirik derimot.... Noe av det svakeste jeg har sett av fotball siden laget mitt vant 12-0 i Norwaycup i 1991... Her må det skjerpes...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik derimot.... Noe av det svakeste jeg har sett av fotball siden laget mitt vant 12-0 i Norwaycup i 1991... Her må det skjerpes...

Tror etter det jeg så igår at jeg hadde bytte bort Eirk mot hvem som helst av spillerene til Korsvoll...

Få tilbake Ola Kamara fort som fy...(han kommer vel tilbak i slutten av denne måneden gjør han ikke?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror etter det jeg så igår at jeg hadde bytte bort Eirk mot hvem som helst av spillerene til Korsvoll...

Få tilbake Ola Kamara fort som fy...(han kommer vel tilbak i slutten av denne måneden gjør han ikke?)

Kanskje IKKE

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha sett Eirik i går vil jeg strekke meg så langt at jeg er villig til å donere deler av månedslønnen min for å bli kvitt han. Han løper feil, mister ballen, jobber ikke, engasjerer ikke og er generelt ufattelig dårlig! Tror til og med spillerne fra Åskollen var bedre enn Eirik var i går. og dette skulle være hans sjanse til å vise seg frem??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tur til Korsvoll
  • Opprett ny...