PerS 940 Del Skrevet 21. Juni 2007 Del Skrevet 21. Juni 2007 Ble det vervet mange nye medlemmer under kampen i går? Flinke, var dere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Juni 2007 Del Skrevet 21. Juni 2007 Ble det vervet mange nye medlemmer under kampen i går?Flinke, var dere. Nå var jeg "innpisker"; jeg forsøkte å gjøre folk oppmerksom på at vi hadde stand bak Hovis, men jeg innbiller meg at vi fikk et trettitalls nye medlemmer i går. Så tror jeg at ganske mange ble oppmerksomme på oss og kommer til å melde seg inn i løpet av de nærmeste dagene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 21. Juni 2007 Del Skrevet 21. Juni 2007 Ble det vervet mange nye medlemmer under kampen i går?Flinke, var dere. Nå var jeg "innpisker"; jeg forsøkte å gjøre folk oppmerksom på at vi hadde stand bak Hovis, men jeg innbiller meg at vi fikk et trettitalls nye medlemmer i går. Så tror jeg at ganske mange ble oppmerksomme på oss og kommer til å melde seg inn i løpet av de nærmeste dagene. En oppfølgingsstand hadde kanskje vært no'? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Juni 2007 Del Skrevet 21. Juni 2007 Ble det vervet mange nye medlemmer under kampen i går?Flinke, var dere. Nå var jeg "innpisker"; jeg forsøkte å gjøre folk oppmerksom på at vi hadde stand bak Hovis, men jeg innbiller meg at vi fikk et trettitalls nye medlemmer i går. Så tror jeg at ganske mange ble oppmerksomme på oss og kommer til å melde seg inn i løpet av de nærmeste dagene. En oppfølgingsstand hadde kanskje vært no'? Vi oppfordrer herved våre medlemmer på hovis å arrangere en oppfølgingsstand. Jeg skaffer stæsj! Send meg en melding Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 21. Juni 2007 Del Skrevet 21. Juni 2007 Ståle Solbakken var på Nadderud i går. Litt skeptisk med tanke på at Tobbe har flyttet til Tyrkia og at København sannsynligvis leter etter en erstatter.I tillegg var Tom Nordlie der, men det var vel for å se litt undeholdende fotball. Ståle var på VIF-LYN etterpå, så jeg tror ikke vi skal legge all verden i det..... Solbakken I Solbakken II Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 21. Juni 2007 Del Skrevet 21. Juni 2007 Ville bare si at Vikingur tapte 2-1 mot Keflavik igår også. Og idag tapte Viiking 2-1 mot Jippo. Bare litt "ironisk" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå