Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tror de trener annenhver mandag, ulike uker, på nadderud, fra 12:00 til 13:00 hvis været tillater det.

Fra spøk til alvor: Det hender de trener når jeg sykler hjem fra jobb. Men jeg har ikke bitt meg merke hvilke dager og tider dette er. Men jeg har merket meg keeperen fra juniorlaget. Hvis Rote eller Jon blir solgt, kan jeg love dere at vi vil ha en SOLEKLAR førstekeeper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg har merket meg keeperen fra juniorlaget. Hvis Rote eller Jon blir solgt, kan jeg love dere at vi vil ha en SOLEKLAR førstekeeper.

Det hørtes ikke spesielt lovende ut... :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte at det var en reportasje på abtv, men fikk ikke sett den...håper han var god! Tror han vil trekke publikum, presse og heve moralen på laget...det vi må gjøre er å pugge portugesiske gloser og få ham til å føle seg velkommen på vårt kolde bjerg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så på abtv og må vel ærlig talt innrømme at det virket som om det var litt problemer med kommunikasjonen til Jesus... Karen snakker kun Portugisisk og virket ukomfertabel på intervjuet. Kan jo liksom fatte det da... Hadde vært konge med en brasse på laget, men jeg frykter litt problemer. Tja tja!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så på abtv og må vel ærlig talt innrømme at det virket som om det var litt problemer med kommunikasjonen til Jesus... Karen snakker kun Portugisisk og virket ukomfertabel på intervjuet. Kan jo liksom fatte det da... Hadde vært konge med en brasse på laget, men jeg frykter litt problemer. Tja tja!!!

Så lenge han skjønner "goal", "offside" og "fuck-off" tror jeg han ikke vil få noen problemer i Norge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Når trener gutta
  • Opprett ny...