Markus på jobb 0 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 :oops: :oops: litt flau over å spørre, men når trener gutta :oops: :oops: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus på jobb 0 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 8 visninger og ingen som vet... kanskje ikke bare jeg som burde være flau :wink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus på jobb 0 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 her står treningstidene, eller ? http://www.stabak.no/nytt/nestekamp_hoved.html de skulle nok ha gjort det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 Jeg tror de trener annenhver mandag, ulike uker, på nadderud, fra 12:00 til 13:00 hvis været tillater det. Fra spøk til alvor: Det hender de trener når jeg sykler hjem fra jobb. Men jeg har ikke bitt meg merke hvilke dager og tider dette er. Men jeg har merket meg keeperen fra juniorlaget. Hvis Rote eller Jon blir solgt, kan jeg love dere at vi vil ha en SOLEKLAR førstekeeper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 Men jeg har merket meg keeperen fra juniorlaget. Hvis Rote eller Jon blir solgt, kan jeg love dere at vi vil ha en SOLEKLAR førstekeeper. Det hørtes ikke spesielt lovende ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 Ring og hør! Spør etter Eirik på 67 12 12 12. Jeg vet ihvertfall at de tidligere har trent 15:00-17:00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 21. August 2003 Del Skrevet 21. August 2003 Hepp, Noen som så treningen i går???? Var'n no bra:?: @ringo Øst for Eden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 21. August 2003 Del Skrevet 21. August 2003 hørte at det var en reportasje på abtv, men fikk ikke sett den...håper han var god! Tror han vil trekke publikum, presse og heve moralen på laget...det vi må gjøre er å pugge portugesiske gloser og få ham til å føle seg velkommen på vårt kolde bjerg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. August 2003 Del Skrevet 21. August 2003 Så på abtv og må vel ærlig talt innrømme at det virket som om det var litt problemer med kommunikasjonen til Jesus... Karen snakker kun Portugisisk og virket ukomfertabel på intervjuet. Kan jo liksom fatte det da... Hadde vært konge med en brasse på laget, men jeg frykter litt problemer. Tja tja!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 21. August 2003 Del Skrevet 21. August 2003 Så på abtv og må vel ærlig talt innrømme at det virket som om det var litt problemer med kommunikasjonen til Jesus... Karen snakker kun Portugisisk og virket ukomfertabel på intervjuet. Kan jo liksom fatte det da... Hadde vært konge med en brasse på laget, men jeg frykter litt problemer. Tja tja!!! Så lenge han skjønner "goal", "offside" og "fuck-off" tror jeg han ikke vil få noen problemer i Norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. August 2003 Del Skrevet 21. August 2003 treninga i dag er 1430 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. August 2003 Del Skrevet 21. August 2003 Reportasjen fra ABTV ligger her... http://80.203.23.57/markus/jesus.mpg (lagre mål som/save target as) Anbefaler bredbånd, fila er på ca 22mb Aftenposten skriver følgende: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/ar...rticleID=607714 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg