Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, hvor mange her har Stabæk merke på bilen sin?

Kan starte en bilde serie kanskje? Starter med min.

n692635474_673579_5388.jpg

Kan legge med far sin og ;)

n692635474_673596_2402.jpg

Kan nevne at mor også har på sin, men den har jeg ikke bilde av..

Noen fler? Post gjerne bilder :)

Endret av Erik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Automaten leser ikke busskortet mitt hvis jeg har klistremerke på det, men om det hjelper så forsøker jeg å tenke på Stabæk hver gang jeg går på bussen.

Det blir imidlertid bilkjøp om ikke lenge, da er det skjerf på hattehyllen og klistremerke bakpå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klistremerke bak på bilen, samt at jeg hadde "solskjermer", èn med Stabæk-logoen og èn med $$ logoen. måtte ta de av da jeg ikke så en dr*** ut av bakvinduet... Men Armando kjører rundt med de enda, regner også med at jeg tar de på til kveldens kamp!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, men jeg tror jeg aldri har tatt bilde av bilen min, så du får bare stole på meg ;)

Inntil bilen ble ribbet for merker på Nesbru (!) hadde jeg både det nye og det gamle på bilen.  Heldigvis hadde Fru Albert et reserve type gammelt (blått/gull).  Får se å komme meg innom butikken å få et nytt merke også.

Beklager at det jeg ikke kan bevise dette med et bilde.  (Har en skikkelig kul Mazda 3).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Automaten leser ikke busskortet mitt hvis jeg har klistremerke på det, men om det hjelper så forsøker jeg å tenke på Stabæk hver gang jeg går på bussen.

Du får kjøpe en haug med merker og sette et på bussen(e) du kjører...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dere om det kommet nytt type merke nå? Så ett på Q7en til Shultz.. sånn hvitt og blått.. ganske kjedelig..

Ja det er de nye merkene. De finner du antagelig i standen utenfor Nadderud før kampen i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg ny bil i forrige uke og har ikke somlet meg til å sette på nye. Men jeg er veldig usikker på om jeg skal sette på de nye i hvitt og blått eller de gamle med gullkant.

Solgte forresten den gamle bilen med Stabækmerker til en enga-dame. Håper de merkene sitter godt, ass....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seff har jeg merke...fattern har derimot ikke klart å somle seg til det. Har 7-8 ekstra slik at jeg er dekket for en god stund fremover. Holder med til de med gul kant.

Hvor fikk dere som hadde det store merket bak på russevanen deres tak i det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg ny bil i forrige uke og har ikke somlet meg til å sette på nye. Men jeg er veldig usikker på om jeg skal sette på de nye i hvitt og blått eller de gamle med gullkant.

Solgte forresten den gamle bilen med Stabækmerker til en enga-dame. Håper de merkene sitter godt, ass....

What?!?

Jeg kjøpte meg ny bil i vinter, og første turen gikk fra Østerås Bilsenter (selger) til Stabækbutikken hvor merket høytidelig ble påsatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

What?!?

Jeg kjøpte meg ny bil i vinter, og første turen gikk fra Østerås Bilsenter (selger) til Stabækbutikken hvor merket høytidelig ble påsatt.

Men du slapp kanskje valget mellom nytt og gammelt merke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

What?!?

Men du slapp kanskje valget mellom nytt og gammelt merke?

Har en av hver, jeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Biler med Stabæk-merke
  • Opprett ny...