Erik 0 Del Skrevet 20. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 20. Juni 2007 (endret) Heisann, hvor mange her har Stabæk merke på bilen sin? Kan starte en bilde serie kanskje? Starter med min. Kan legge med far sin og Kan nevne at mor også har på sin, men den har jeg ikke bilde av.. Noen fler? Post gjerne bilder Endret 20. Juni 2007 av Erik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Jepp, men jeg tror jeg aldri har tatt bilde av bilen min, så du får bare stole på meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Automaten leser ikke busskortet mitt hvis jeg har klistremerke på det, men om det hjelper så forsøker jeg å tenke på Stabæk hver gang jeg går på bussen. Det blir imidlertid bilkjøp om ikke lenge, da er det skjerf på hattehyllen og klistremerke bakpå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Klistremerke bak på bilen, samt at jeg hadde "solskjermer", èn med Stabæk-logoen og èn med $$ logoen. måtte ta de av da jeg ikke så en dr*** ut av bakvinduet... Men Armando kjører rundt med de enda, regner også med at jeg tar de på til kveldens kamp!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Jepp, men jeg tror jeg aldri har tatt bilde av bilen min, så du får bare stole på meg Inntil bilen ble ribbet for merker på Nesbru (!) hadde jeg både det nye og det gamle på bilen. Heldigvis hadde Fru Albert et reserve type gammelt (blått/gull). Får se å komme meg innom butikken å få et nytt merke også. Beklager at det jeg ikke kan bevise dette med et bilde. (Har en skikkelig kul Mazda 3). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Automaten leser ikke busskortet mitt hvis jeg har klistremerke på det, men om det hjelper så forsøker jeg å tenke på Stabæk hver gang jeg går på bussen. Du får kjøpe en haug med merker og sette et på bussen(e) du kjører... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Vet dere om det kommet nytt type merke nå? Så ett på Q7en til Shultz.. sånn hvitt og blått.. ganske kjedelig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Syns sånne merker falmer så fort - det er jo dønn umulig å se forskjell på Lyn-merker og våre før man kommer skikkelig nærme... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Selvfølgelig har jeg det!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Vet dere om det kommet nytt type merke nå? Så ett på Q7en til Shultz.. sånn hvitt og blått.. ganske kjedelig.. Ja det er de nye merkene. De finner du antagelig i standen utenfor Nadderud før kampen i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Kjøpte meg ny bil i forrige uke og har ikke somlet meg til å sette på nye. Men jeg er veldig usikker på om jeg skal sette på de nye i hvitt og blått eller de gamle med gullkant. Solgte forresten den gamle bilen med Stabækmerker til en enga-dame. Håper de merkene sitter godt, ass.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Seff har jeg merke...fattern har derimot ikke klart å somle seg til det. Har 7-8 ekstra slik at jeg er dekket for en god stund fremover. Holder med til de med gul kant. Hvor fikk dere som hadde det store merket bak på russevanen deres tak i det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Kjøpte meg ny bil i forrige uke og har ikke somlet meg til å sette på nye. Men jeg er veldig usikker på om jeg skal sette på de nye i hvitt og blått eller de gamle med gullkant. Solgte forresten den gamle bilen med Stabækmerker til en enga-dame. Håper de merkene sitter godt, ass.... What?!? Jeg kjøpte meg ny bil i vinter, og første turen gikk fra Østerås Bilsenter (selger) til Stabækbutikken hvor merket høytidelig ble påsatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Kjøpte meg ny bil i forrige uke og har ikke somlet meg til å sette på nye. Men jeg er veldig usikker på om jeg skal sette på de nye i hvitt og blått eller de gamle med gullkant. Solgte forresten den gamle bilen med Stabækmerker til en enga-dame. Håper de merkene sitter godt, ass.... What?!? Jeg kjøpte meg ny bil i vinter, og første turen gikk fra Østerås Bilsenter (selger) til Stabækbutikken hvor merket høytidelig ble påsatt. Men du slapp kanskje valget mellom nytt og gammelt merke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Kjøpte meg ny bil i forrige uke og har ikke somlet meg til å sette på nye. Men jeg er veldig usikker på om jeg skal sette på de nye i hvitt og blått eller de gamle med gullkant. Solgte forresten den gamle bilen med Stabækmerker til en enga-dame. Håper de merkene sitter godt, ass.... What?!? Jeg kjøpte meg ny bil i vinter, og første turen gikk fra Østerås Bilsenter (selger) til Stabækbutikken hvor merket høytidelig ble påsatt. Men du slapp kanskje valget mellom nytt og gammelt merke? Har en av hver, jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Jeg har klistremerke på bilen til fattern, foran på ramma på sykkelen, på døra inn til soverommet og bakpå russebuksa mi. Snart blir det ett i panna også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Sef har jeg fått to stabæk merker på min nye alfa romeo brera!!!! er vel nesten en skam, hvis man ikke har det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 Begge våre biler har merke, blir fort ett til nå, siden det har kommet nytt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 21. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 21. Juni 2007 (endret) Alfa Romeo Brera! Grattis med verdens peneste bil Endret 21. Juni 2007 av Erik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 21. Juni 2007 Del Skrevet 21. Juni 2007 Hvem har ikke stabæk merker på bilene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 21. Juni 2007 Del Skrevet 21. Juni 2007 Vi bestilte vinyl(eller no) fra Allkopi. Noen som har større klistremerke på bilen, eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 21. Juni 2007 Del Skrevet 21. Juni 2007 Utolig hvor godt Alfa kler Stabæk merket Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 21. Juni 2007 Del Skrevet 21. Juni 2007 Nydelig! Har sett en Alfa Romeo GT med stabæk merke og Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 21. Juni 2007 Del Skrevet 21. Juni 2007 Går det an å få tak i Stabæk-klistremerker med limet på smørsiden, til å sette på innsiden av ruta? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. Juni 2007 Del Skrevet 21. Juni 2007 jeg har 2 paa bilen min. det nye klistremerket paa panseret, det gamle paa bakdören - sammen med island og st.pauli merker og i tillegg er bilen min stabaek-mörkeblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensCM 0 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 får man kjøpt sånt på kampen, og hvor mye koster det, skal feste det på bilen vår:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Ny bil, endelig ett klistremerke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andrew 0 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Har en 1 på den ene og 2 på den andre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 28. August 2008 (endret) Del Skrevet 28. August 2008 (endret) Har to på min... Endret 28. August 2008 av peas on earth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Har to på min... De har tydeligvis gode lønnsbetingelser i Høvik.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå